Hüppa postitusse

325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

Postitatud
comment_30292

***Välimus:

Originaal M-Tech II esi, taga, külje, uste spoilerid, stanged ja antitiib.

Udutuled

***Mootor:

Sport nukk: dr.Schrick, sisselase 284° ja väljalase 272°, tõus 11,4mm

Kubatuur: 2826cc, surveaste: 10.8:1

Vända käik: 84, Kolb: 84,5

Reguleeritav nuka ratas

Torukollektor

Reguleeritav kütusesurve regulaator

Suuremaks tehtud sisselaskekanalid ja nn. throttle body

Resokad katalüsaatori asemel

Kerge hooratas

Sachs Racing sidur

BMW 535i pihustid

***Veermik:

Orig. M-Tech sportvedrustus

Tugevdatud tagasilla ja reduktori puksid

Strut bar

Roolivõimendi

ABS

Custom made 4,27 ülekandega u. 40% LSD differ

4*Orig, BMW BBS 15" valuveljed 205/55 R15 rehvidega - igapäevasõiduks.

4*Orig. BMW BBS 15" valuveljed 205/50 R15

Pirelli P Zero C racing ja Toyo R888 rehvid - rajasõiduks.

4*Orig. BMW 14" valuveljed 175/70 R14 Michelin Ivalo 2 naastrehvidega - talvel kasutamiseks.

1* orig. BBS velg varurattaks

***Interjöör:

M nahaga kaetud rool ja käigukangi käepide

Recaro sisu

Kompuuter

Musta värvi laepolster

Istmesoojendused

Nn. kaardivalgustitega tahavaatepeegel

***Audio/Multimeedia:

Bavaria C, orig. stereo

***Lähituleviku plaanid:

Koni Sport amordid

Tatech progetav aju

Paremad pidurid

Pildid, kui auto oli veel originaal:

http://gallery.bmwclub.infoweb.ee/gallery/album28?page=1

  • Vastuseid 539
  • Vaatamisi 105,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kõik mis jääb peakaarest ette poole on big no no ARK'i silmis

Esiletõstetud vastused

comment_28819

Noh seda võib mõlemaks otstarbeks teha, vähemalt punkti 2.

Kas Silver tahab vabatahtlikult 17" slikke osta?

Ja piduritega tal ka vist otseselt siiamaani probleeme pole olnud (punkt 3).

IMO on vähe põnevam vaadata mis sellest vabalthingavast võimalik võtta on normaalse investeeringuga.

  • Autor
comment_28817
IMO on vähe põnevam vaadata mis sellest vabalthingavast võimalik võtta on normaalse investeeringuga.

Normaalsest on asi ikka väga kaugel... :)

-----------------

Hetkel ei ole mul õrna aimugi mida siis selle nuka vahetamisega reaalselt võita on. Selge on vaid see et kütusekulu sellest küll ei vähene - aga see on nagunii pohh... :) :) :)

Selge on et 100hj/liitri kohta on selle mootori teoreetiline piir ja minu mootori modifikatsioonid ei ole ikkagi piisavad sinnamaale jõudmiseks...

Kõik hakkab olenema sellest kuidas muutub väände graafik kõrgel pöördel. Hetkel on siis nii et vääne saavutab oma maksimumi 5380rpm peal - 262nm (originaal 2,5i on 222nm ja 4300rpm). Peale seda hakkab kiiresti langema: http://www.contimer.ee/doc/BMW325i/2,8/05cust060152.JPG

Kui nüüd saaks selle väände maksimumi viia 1500rpm võrra kõrgemale ja oletame et väände maksimumväärtus jääb samaks siis oleks sellele pöördele vastav jõud: 253hj. Samas on see eelnev mulin ülimalt teoreetiline, kuna seal maal peaks juba lõppema kaane voolavus ning hakkavad mõjuma kõikvõimalikud "muud" tegurid aga ilus on ju unistada... :)

  • Autor
comment_28814

Arvatavasti teen selle siis selliselt et võtan originaal kollektori pea poolse flantsi koos pihusti kohtadega. Keevitan sinna külge trompetid, trompetite ümber kasti ja kasti külge üks mingi vähe suurem seguklapp (535i oma peaks vast hea olema).

  • Autor
comment_28800

No mul ei ole midagi nii väga veel kergemaks tehtud ju: paarkümmend kilo kapoti ja luugi pealt. Esiistmed on originaaliga põhimõtteliselt samas kaalus. Originaali kaalust võta veel maha: põhjavaip, tagumine iste, makk, kõlarid, turvavööd, pagassi polstrid, kaugtuled ja põhimõtteli selt ongi kogu kaalusääst. Kui oled neid asju käes hoidnud siis tead et need ju suurt midagi tegelikult ei kaalu ka.

Aga eks kevadel kaalub ära ja siis teab juba täpsemalt.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_28587

Juhtub jah, peale seda apsakat ma lasin pildi peal tagant tulevad Marko Märtini ja subaru tüübid endast ette ja hakkasin nende taga tempot tegema. Jõudsin järgi aga üks subaru meestest arvas et mingit vana rullnoka bemmi pole vaja mööda lasta. Aga sellest hoolimata tegin parema ringiaja kui nemad.

Järgmises sõidus haakisin ennast juba Märtinile sappa ja kiusasin teda senikaua kuni mind mööda lasi... :)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.