Hüppa postitusse
Postitatud
comment_28037

Kere on tehasest välja veerenud 1990 aasta 3ndal kuul. Originaalis 2.0 mootoriga.Minu valdusesse jõudis see umbes aasta tagasi. Auto on siis sedaan kerega ja must metallik.

Alguses nägi ta välja selline:

alg2.jpg

alg.jpg

Esimese asjana, mis tehtud sai oli siis esisilla remont.

Vahetatud said kettad,klotsid,sarniirid,rooliotsad,amordid,vedrud jne.. Rattalaagrid jäid millegipärast vahetamata aga nüüdseks ka need vahetatud. Vedrudeks siis Lesjöfors -40mm ja amortideks koni reguleeritavad.

1.JPG

8.jpg

Mootor siis m20b25 125kw(8.8 surveastmega).

Mõni aeg jäi vahele ja sai käsile võetud selle remont.

Vahetatud siis: kepsu-raam saaled, kõik tihendid,simmekad,kolvirõngad,kõik mis on kummist(lõdvikud jne),andurid,küünlajuhtmed,veepump,termostaat,sidur,mootori-käigukasti padjad, käigukasti simmekad-õli-hoovastik, kepsu ja vända raami poldid jne.. Loomulikult sai kõik puhtaks tehtud ja natuke ka värvitud. Plokikaas käis windorfis.

kapotialt.jpg

plokk.jpg

kaas.jpg

lodvikud.jpg

Plokikaas sai ka ümber ehitatud tikkpoltidele:

a.jpg

Peaaegu valmis:

mo.jpg

mo2.jpg

Välimus:

Uued b-kati tiivad, ilma roosteta tagaluuk, 17" OZ Steinmetz veljed 205/40 rehvidega. Õnnestus ka endale M-Tech2 ring leida- esi-taga pamprid on replikad ,küljed originaalid. Ebay.co.uk lahendas udutulede probleemi. Ees on luuptuled.

udu.jpg

mtech.jpg

Salong on plank -vändaga aknad ja luuk va BMW sport istmed.

Tagasild on veel puutumata(trummel) aga ka see saab õigepea käsile võetud (ketaspiduritega tagasild olemas).

Plaanidest ei jõua enam kirjutada kuna postitus tuli niigi pikk :) Ja kindlasti jäi palju ka mainimata -näiteks on auto minu käes olemise ajal saanud uue esiklaasi, kardaani leevendi , siduri pumbad jnejne....

Viimased pildid siis ennem 3meste kogunemist:

Sai lastud teha siis pigipesu,poleerimine,keemiline puhastus ja vahatamine(Tänud siis CMF Holdingule).

pol.jpg

kem.jpg

pe.jpg

va.jpg

  • Vastuseid 243
  • Vaatamisi 64,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_20951

Turbo install on lõpusirgel, todo listis ei olegi enam midagi suurt:

1) WG ventileerib hetkel atmosfääri;

2) Süütepool + küünlajuhtmed;

3) Turbo õlitus ja õliradikale uued voolikud;

Ja siis mingid pisiasjad nagu sisselasketorustiku poleerimine, natuke salongi kokku panna jne :)

Õliradikas sai toodud üles

oilclr.JPG

Piltidelt on ka näha, et mind visati seoses läheneva rehvihooajaga töökojast välja :)

Ega eest vaade oluliselt muutunud

frntvw.JPG

Summuti on ka valmis, veelkord suured tänud Andresele ecutec-ist

3zolli.JPG

Materjaliks sai valitud Simonsi 3" roostevaba 1.5mm, soovitaks sellest suure kaarega mööda käia. Miks? Esiteks, meetrine tükk Simonsi rv toru on VIIS korda kallim kui italinoxis meeter rv toru sama paksusega(põlved on Simonsil 2-3 korda kallimad). Teiseks, Simonsi toru rellakaga lõigates läksid nad ellipsisse(kasutasime rv materjali jaoks mõeldud kettaid) ja lisaks oli veel erinevus keevitusvoolu tugevuses vms, millest mina midagi ei jaga :) eks ka seotud sellega, et materjal on pehme ja mingi asja suure/vähese sisaldusega aga ma arvan, et esimene argument peaks piisav olema sellest eemale hoidmiseks. PS püttide kohta ei ole ühtegi halba sõna.

Uued veljed

vlg.JPG

Sai vahetatud kuna nüüd jääb velje ja suppordi vahele karvavõrra rohkem ruumi. Ei tahtnud paksemaid flantse vahele pista.

Velgede vahtusegai sai ka rehvide pooli vahetatud kuna Sauga ei kuluta rehve ühtlaselt.

Mul on nüüd kaks jooksu velgi üle, ostke ära... vt veljed ja rehvid rubriigist :)

Üks niisama pilt

klltr.jpg

VL kollektor on keevitatud ning käis ka Janimetis lihvis, ennem kui kolleteibi peale tõmban, veendun, et kuskilt ei lekiks.

Bensiini, paagist pihustiteni jõudmise eest, vastutab uus Walbro paagisisene pump, millele vedasin ühtlasi ka jämedamad juhtmed.

  • Autor
comment_20937
Kui ma ei eksi siis mingi hetk tagasi olid need samad veljedsiin foorumis müügis..

Jah, siit foorumist ostetud.

Mis veljed need su uued on? Tootja, mõõdud, offsett? Kas ostsid uuena? Hind?

Tootjat paest ei tea, pean karbi pealt vaatama aga eks ta ikka mingi noname kaup ole. 17*7 et 35, uuena ja ~8k

Haapsalu üritseks korda ei jõua?

Ei taha kiirustama hakata, elu näitab, et kiirustades juhtub alati mingeid imelikke asju.

Projekti alustades sai valmimis tähtajaks võetud 16.mai (seadistatud ning vähemalt 1000km sõidetud)

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_20620
16.mai? lähed siis bracketit sõitma?

Kopi, paste: 16 mai OT, Audru

on ka uut pildimaterjali lisada.

Pole eriti mahti olnud garaazis käia, seega pole midagi eriti uuenenud ega ka pole millestki pilti teha...

Samas on nüüdseks kõik vajalik olemas, et auto kokku panna.

  • Autor
comment_20612
Piduriketas oli sul 312*25mm VAG grupi autolt pärit asi? Milliste mõõtudega on selle 993 suporti juurde originaalis käiv ketas?

Mul on jah 312 VAG grupi ketas. Kui ma õigesti mäletan siis 993 ketas on 304*32 mm aga kindel ei ole, igatahes klots katab kõik minu ketta klotsi jaoks mõeldud osa...

  • Autor
comment_20550
7mm ketta paksuse vahet on ikka jõhker, on see ikka õige?

Mingi vahe tõesti oli aga nagu ma ennem mainisin siis ei ole enam kindel nendes antud mõõtudes. Isegi kui oleks 7 mm vahet siis loogiline oleks, et sa paned ketta ikka keskele, see viib silindrid töötsoonist 3,5mm välja, mis ei olegi enam niipalju. Tegelikuses jäi mul, silindrid täiesti põhja lükatuna ja uued klotsid küljes, ketta ja klotsi vahele mõlemal poolel ~1mm...

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.