Visko "lukustub" siis kui rataste kiirused erinevad, ketasluku lukustumine sõltub diffrist läbi minevast jõust.
Ketas sobib ringrajale, visko rohkem raskele maastikule/offroadile. Omast kogemusest võin öelda, et viskoga ei teki ketas- ja keevislukule omast "rattad lukus" tunnet.
Tiidu väitele viskode vastupidavuse osas vaidleksin vastu. Olen kokku omanud 5 e30 visko diffrit ning 4 neist on olnud töökorras. Ühel lekkis visko simmer, kas suurest läbisõidust või oli vedelik liiga kuumaks lastud, seda ei tea. Visko korpuseid on ka vahemalt 2 eri tüüpi, osad tehase poolt kinni keevitatud, teised stopperiga lahti käivad ja teoreetiliselt taastatavad ( paksema silikoonõliga ka parendatavad?) Katkist viskot on käega keerates kohe tunda, kulunud ketaslukku on käega raskem tuvastada.
Ketasluku suureks plussiks on see, et kõiki varuosi on võimalik eraldi osta (188 diffril ka 3 ja 4 ketta upgrade)
Kui valida siis ise eelistaks ketaslukku aga visko on siiski parem kui lahtine.