
-
O: bensiini mootoriga e30 aju
Ostan Motronicu 3 realise 55 pin-iga aju. Leidub enamustel bensiinimootoritega isenditel. (va is ja vanemad pre mudelid) Täpne päritolu, aju kood ja seisukord ei ole oluline - vaja läheb ainult korralike kinnitustega ühenduspesa sealt küljest. 56730135 või pm
-
Custom spidomeetri koodipulk
Jah, saan teha. M57 töötab muidu õigesti ka r6 bensiinimootori koodipulgaga. Eriti hästi sobivad 325E plokid, mille pöörete vahemik on ka diislile sobilikum (0-5000 ja 0-6000 skaalad)
-
Odomeeter jäi kinni 180 000 km peale
Eks igal inimesel ongi õigus oma arvamusele. Ei tea mis neid odomeetri hammasrattaid liikuma võiks panna? Kas otse diffrist tuleb hammasülekanne spidoplokki? Või äkki on see pooli kõrval olev magnetratas kuidagi asjaga seotud? Infoks niipalju, et kiiruse näidiku galvanomeetrit ja odoka stepperit juhib üks kivi. Kui spidokas kiirust näitab siis on diffrist signaal olemas.
-
Odomeeter jäi kinni 180 000 km peale
Siis soovitaks üle vaadata ega odoka pooli juhtmed lahti pole tulnud, mõõda testriga üle või äkki on juba silmaga näha külmjoode või katkestus. SI plaat pole asjasse seotud, viga peab seal samas spidoka taga olema.
-
Odomeeter jäi kinni 180 000 km peale
Pole mingit trossi. Kui kiirust näitab siis suure tõenäosusega odomeetri hammasratas/rattad puruks.
-
Huvitavad pakkumised müügiplatsidel
Ei tea mis üllatused juhipoolsel küljel oodata võivad? Ei taha uskuda, et see külg juhuslikult pildile pole jäänud
-
M: M20B25 aju
Huvitav idee. Raud võib isegi sama olla sest pihustid on nii r4 kui r6 2 gruppi jagatud ja süütele on ainult 1 väljund läbi jagaja. Tõenäoliselt on kontrolleri soft ikkagi erinev ning epromid on kindlasti erineva sisuga.
-
Tavaline LSD vs visco
Visko "lukustub" siis kui rataste kiirused erinevad, ketasluku lukustumine sõltub diffrist läbi minevast jõust. Ketas sobib ringrajale, visko rohkem raskele maastikule/offroadile. Omast kogemusest võin öelda, et viskoga ei teki ketas- ja keevislukule omast "rattad lukus" tunnet. Tiidu väitele viskode vastupidavuse osas vaidleksin vastu. Olen kokku omanud 5 e30 visko diffrit ning 4 neist on olnud töökorras. Ühel lekkis visko simmer, kas suurest läbisõidust või oli vedelik liiga kuumaks lastud, seda ei tea. Visko korpuseid on ka vahemalt 2 eri tüüpi, osad tehase poolt kinni keevitatud, teised stopperiga lahti käivad ja teoreetiliselt taastatavad ( paksema silikoonõliga ka parendatavad?) Katkist viskot on käega keerates kohe tunda, kulunud ketaslukku on käega raskem tuvastada. Ketasluku suureks plussiks on see, et kõiki varuosi on võimalik eraldi osta (188 diffril ka 3 ja 4 ketta upgrade) Kui valida siis ise eelistaks ketaslukku aga visko on siiski parem kui lahtine.
-
Huvitavad pakkumised müügiplatsidel
- Lobamokkade rubriik
- Kivitäkked ja pisikahjustused
https://www.autovärvid.ee/tootekataloog-pudel-pintsliga-50ml-+-varv&kat=181- Huvitavad pakkumised müügiplatsidel
Jätan märgi maha, et kui keegi peaks selle ülal mainitud homemade ixi ära ostma ja soovib esisilda paika saada siis ixi kerelt lõigatud esimesed amordikannud võib minu käest saada. Hetkel on seal mingi imelik lahendus..- O: peatoed
- E30 siduri peasilindri käik
A.b.s. peasilindrilt mõõtes sain 27-28 mm.- O: E30 hobiautoks
See on originaal, touringul ongi nii. - Lobamokkade rubriik
Oluline teave
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus