Hüppa postitusse

kurikristjan

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis kurikristjan postitas

  1. Ära põhja seest poolt küll mastiksiga üle tee. Sinna piisab korralikust epokrundistki. Selle peale saad juba matti kleepida jne. Ega vaiba alt põhi kivirahet ei saa. Mingi idioot on sinna mastiksit lasnud juba, ise tahtsin selle kõik puhtaks lasta sealt. Heliisolatsiooni tarvikuid saab autoaudioga tegelevatest kauplustest ja nt. Motonetist. Kogu autopõhja ise ei kataks, ei anna oodatud tulemust. Pelgalt matile peale võiks veel mingit pehmemat asja kasutada osades kohtades, mis kõrgemaid helisid summutab.
  2. Ehk ongi hea, et enne suuremat turbotamist otsa sai. Muidu oleks tühi vaev ju. Alles aasta algul sõideti üks valmisturbokas varuosadeks. Hetkel jutuksolev vist läks juba omal standardjõul?
  3. See on väntvõlli kiiruseandur vana diagnostikapistikuga autodel. ETA-l samasugune. Mootori tööd kuidagi ei mõjuta. Mootori eest vaadates on rihmaratta suhtes kuskil kella 1-2 paigus klamber, kuhu see sisse käib.
  4. Osta ikka päris LSD, õige conversion kit maksab 1000 ringis ja üle selle. Orig typ188 LSD ca 300-400.
  5. EWS-iga või ilma?
  6. Vasaku tagaukse aknaalust liistu, vasakut katuseserva liistu eraldi?
  7. Kepsu pikkus ei mõjuta kolvikäiku, b20 vänt oleks allastrõukkimine.
  8. Pritsin ikkagi sappi juurde. Teadlikult või mitte, ühele mu sõbrale lendas vastu sõitnud veoki alt ära tulnud ratas otse auto laupa. Autos oli ka väike laps koos emaga, õnneks jäid inimesed terveks. Auto (uuemapoolne, mitte 20+ a vana risu) läks muidugi mahakandmisele, võtta polnud sealt enam midagi. Tõesti vaid idioot läheb sõitma, kui midagi laperdab all, aga täpselt ei tea, mis. Elementaarne on väga kahtlaste helide korral mitte edasi sõita või üldse sõitma minna. Piduriketta jutt on sama rumal, kui kolvirõnga pesa vahetus iseenesest.
  9. Seal Autogeeniuses on ennegi väga kahtlaseid artikleid olnud (üks, autode poputamisest, vist jooksis siit juba ka läbi). Sule, oih, ptüi, klahvisepad tunduvad veits diletandid olevat ja eetrisse läheb kõik, mis pähe tuleb. Mis Paulat puudutab, siis tore, kui naisterahvad autosid harrastavad, aga osadest oma (ja oma abistavate sõprade) üliblondidest hetkedest võiks kirjutamata jätta. Mulle isenesest meeldib, et ta ristis oma saksa auto Adolfiks ja sellest tulenev mitmemõtteline hässtääg "makeadolfgreatagain", mis ilmselt mõnedele mõjub ärritvalt. 😀 Ah, eks igaüks ajab oma asja. Kes selfitab autodega ja kes remondib neid, mõne elu on peldikuselfied ja mõni kirjutab rumalusi või sõimab facebookis valitsust oma ihuhädades. Vaba maailm, andke kõik minna!
  10. Kui vool jõuab andurist C101 mootoripoolsesse pistikusse ja autopoolne on samuti kellaga ühenduses (klemm 4 massi andes peab kell põhja kargama), siis on sul C101 klemmid segi.
  11. Uksevastuse leian, kundepoolse esiukse klaasi vist leian, ka, kahjuks enne järgmist neljapäeva ei saa täpsustada. Kaup Põltsamaal.
  12. Lõppkokkuvõttes oleks võinud selle klaasi peale mõningast foorumilugemist või nõu küsimist ise vahetada, esimest korda tehes isegi ei kuluks sellele tervet tundi.
  13. Tiib 60 ja et oleks aus, olgu kõik pakkumised avalikud🙄
  14. Need on vist vana tüübi uksed, ma juba näen, kus on auke puudu.
  15. Sirget põlle siit ei leia, nendega üldse raske. Spidokat ei kavatse müüa.
  16. FL aknatõstukeid ei saa mingist hetkest vanematel kasutada (vastupidi minu teada sobib). Päris varajastel ka uksehinged teistmoodi. Eix kindlasti oskab tootmisaegu öelda, mul veel nii pähe pole sööbinud. Kindlasti leiad otsinguga ka foorumist. Vanale tagauksele annab 5 augu puurimise ja 2 distantspuksiga FL tõstuk sobitada. Kuna mul ühel autol uksed erinevatelt võetud, siis nii tegin.
  17. Pool mm lõtku on meeletult palju ja see nõuab kindla peale remontkolbi.
  18. Tihti kaovad silindri surved läbi klappide, seega kõige õigem moodus kulumise hindamiseks oleks nn leakdown test. Nii saab aimu, kas klapid üldse peavad ja kui, siis kui palju kolvi kõrvalt kaotsi läheb. Silindrist hõre mootor peaks juba arvestatavat karterituult ka tegema. Pea remondi kohalt väike märkus, et minu teada lõigatud pesi ja uusi või lihvitud klappe ei ole tark sooveldada, need töötavad ise sisse. Rõngaste vahetusel tuleks ka silmas pidada, et uus rõngas vanas silindris, mis kergelt ovaalne, väga hästi sisse ei taha töötada. Hoon kui pinnaviimustlus aitab ehk kaasa, kuid kõige õigem oleks silinder taas ümmarguseks puurida. Eeldab remontkolbi, ehk €. Kui juba kolvi välja võtad, siis midagi pead tegema, vana rõngaga ja hoonimata ära kindlasti enam kokku lao.
  19. Müüdud: esitiivad, tulepesurite komplekt, esituled, kapott, pagasiruumi luuk, analoogkell, turvavööde vastused, salongiventika mootor Broneeritud: Istmed, mütsiriiul Uksed on osadeks võetud, komplektsena koos liistude-lukkudega valmiskujul pakkuda ei ole.
  20. M40 ja M42 on sama kopsik (ja lugeja), lõdvik erineb.
  21. Kui õigesti mäletan, sõitis tuttav sellega mõned aastad tagasi, minu meelest paras rääbis oli.
  22. Mõtled ühekaupa või ustest eraldi, täpsusta palun.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.