eix22
Moderaator-
Postitusi
6 164 -
Registreerus
-
Võidetud päevi
237
Postituse tüüp
Foorumid
Sündmused
Kõik, mis eix22 postitas
-
Ehk leian siis isegi, nv saaks vaadata alles.
-
Mina tulen ikka rullikaga, 5a pärast ka ikka rullikaga jne
-
Tere Kas originaal kesklukuga vöi ilma?
-
Usun, et tänaseks päevaks on asi selge, tegu 9a vana teemaga http://www.nissanclub.eu/forum/%C3%9Cldine/4963-Primera-ei-k%C3%A4ivitu?start=18
-
Matid erinevad vaid kabriol, teistel on sama. Äkki saab erinevaid värve ka ?
-
Oleneb millal tellimiseks läheb, aga soov oleks ka 1 kabrio komplekti vastu.
-
On on, mainisin seda seepärast, et originaalseades vahekastiga mehed seda tegema ei hakkaks. Lisaks olen kuulnud väidet, et vanematel subarutel on ka kinnine keskdiffer...söidab ka
-
Siis küll , lugesin valesti, vaatasin et Margo kirjutas NM, aga hoopis siduriketta möötu
-
See on nii väike nm vahe, et on möelda küll. Sellel m21 siduril vöib miskit häda olla, pinnad pole sirged, ketas kulunud, korvil praht käppade vahel jms.
-
Vabandust, et teemat solgin,aga maini ära et keevitatud vahekasti differ. Muidu hakkavad köik suvel oma ixe tagavedusteks tegema kardaani eemaldamisega. Nagu siin ühe naljahambaga paar aastat tagasi vaidlesin. Originaalseisus vahekasti puhul kardaani eemaldamine on suur pönts vahekastile, eelköige visko surm.
-
Osta.ee saab neid.
-
Liiste ei ole vaja eraldi ära kakkuda, teed kindlasti köveraks. Ikka kogu komplekti surud korraga välja.
-
Pildivalik on töesti nii nagu on, selle valiku vöiks ka edaspidi kalendritegija ise teha neutraalselt, et oleks mitmekesine. Hiis ,pre pilte vähemalt 2 seal, vöibolla möni vahetatud ninaga ka veel seal.
-
Terv, ega vist oluline pole mainida, mis variandis vaja? Kuigi ei saa neid üheskis variandis korralikuna, vändaga luugi variant on mul pakkuda http://foorum.e30.ee/topic/9718-m-el-akna-ajamidtouringu-karbikatted-jpm/
-
Vin kood ju siin kirjas, kes vähegi asja jagab, saab kogu info Tegemist edition auto ja sisuga ehk siis täiesti oma muster. Pealkirjast vöiks ülivörde eemaldada, kuna siiski on aastad selle pilliga oma töö teinud, aga korralikke juppe on saada küllaga. Edu tegemistes.
-
50€ ikka vast
-
Keegi autoteemade pealkirju modinud?
-
E30 jahutussüsteemi KORREKTNE õhutamine!
eix22 vastas kasutaja eix22 teemale asukohas Õpetused - Teadmiseks
Tiidu jutt siis A variandi täienduseks! B variandi puhul pole sellised liigutused vajalikud, m40 termostaadikorpuse niplit pole ka vaja lahti teha ,piisab ainult radiaatori omast. Lisan siia veel mõned küsimused vastustega, mis paljudele segadust tekitavad. Rumal jutt! Kas radikasse läheb ainult üks lõdvik ,mida piirab termostaat?? igasse radikasse läheb vähemalt 3 lõdvikut, mille kaudu saab jahutusvedelik liikuda. Põhjus lihtne, et oleks kindlasti tagatud salongiradika soojakraani avatud olek. See ei ole jällegi vajalik B ) variandi õhutuse puhul , kuna seisva auto puhul toidet soojaklapile ei jõua ja see on normaalolekus (ilma 12v pingeta) avatud asendis. Ainult variandi C ) puhul külma mootoriga lühiajaliselt. Kork ja korgi korrasolek omab BMW jahutussüsteemis väga olulist rolli. Seega vigane kork või selle puudumine põhjustab üsna kiirelt süsteemi ülekuumenemise, mis omakorda toob kaasa teadagi probleemid . Süsteem peab surve all olema, muidu jahutus ei toimi. Korgil on ette nähtud hoida süsteemis kuni ca 1.2bar survet. Sest see ei anna kiiret tulemust ja paneb enamus inimesi arvama , et BMW õhutamine on paras peavalu. Lisaks ei ole selline tegevus ohutu, suur oht on üle kuumutada, kuna mootor lastakse kuumaks ÕHUTAMATA süsteemiga. Selliste võtetega on see tõesti paras peavalu, kuna veepump keerutab seda "mullivett" seal pikalt ringi, vahepeal jõuab jahutusvedeliku temperatuur mitu korda punast ala külastada jne. -
Tervitus! E30 puhul on 3 asja, mida ei suuda kahjuks korrektselt teha ka vanad ja pädevad remondimehed! 1) Auto õigesti tõstmine erinevate tungide ja tõstukitega 2) Esi-ja tagaklaasi vahetus 3) Jahutussüsteemi õhutamine Kuna viimasel ajal on jahutussüsteemidega paljudel foorumis probleeme olnud ,kaasa arvatud õhutamisega, siis oleks mõistlik sellise teema olemasolu siin. Teemat ajendas tegema paljude väide, et BMW õhutamine on ikka väga keeruline, halb,piinarikas jne .Tegevus iseenesest on lihtsamast lihtsam ja ei nõua mingeid erioskusi ega töökoja/garaazi olemasolu. Samuti ei kuulu vajalike asjade hulka mäed ja künkad. Antud lihtsast asjad on millegipärast rahvasuus ringi jooksmas kõlakas nina mäkke ja siis tuuritada ,kuniks õhk on (arvatavalt) väljas. Paraku on see natuke vale lähenemine ja asjata liiga keeruliseks aetud versioon sellest lihtsast toimingust. Paljude väitel muudmoodi ei saagi ja pole võimalik Aga saab, nii tehaksegi tegelikult ja sellest allpool lähemalt. A). Laisa inimese versioon Pole vaja mingeid tööriistu, ainult tange õhutusnipli lahtikeeramiseks ehk, kui seda kannatab teha (paljudel need kinni jäänud) ,saab ka ilma niplite avamiseta, siis läheb pisut rohkem aega. Ühesõnaga valad paisupaagi täis silmini ja ootad kuniks vedelik ära vajub. Teed vahepeal muud remonti või libistad õlut. Kui vahepeal meelde tuleb, vaatad vedeliku taseme üle, vajadusel lisad. Kui arvad piisav kogus vedelikku sees olema, siis kork peal ja sõitu. Hiljem maha jahtudes vedeliku tase üle kontrollida ja vajadusel juurde lisada (see vajadus on üldjuhul alati igat moodi õhutades) Antud variandis ISEõhutamine toimib kenasti m20 /m21 mootoritega masinate korral, kuna neil on paisupaak kõrgemal. M40 mootoritega masinatel vaja teha ehk pisut legendaarset nina kergitamise trikki, kuna radika küljes paisupaagi osa on madalamal, kui r6 masinate paisupaak. Toiming siis külma ,mittetöötava mootoriga! B ). Mõtleva inimese versioon (väga kiire ja efektiivne, soovitan!!) Järgmiseks siis kõige kindlam ja efektiivsem viis. Õhk puhutakse/pumbatakse välja. Põhimõte on sama lihtne ja loogiline nagu pidurite õhutamine näiteks! Auto seisab tavalise sirge maapeal, mootor ei tööta ja on külm! Valad paisupaagi/radika täis. Õhutusniplid lahti, sissevalamisavast puhud/ pumpad niikaua ,kuniks niplist tuleb jahtusvedelikku, enne rõhku maha ei lase,kui nippel kinni keeratud. Valada vedeliku tase normi, punn peale ja valmis. Hiljem peale sõitu ja maha jahtumist võib vedeliku taseme igaks juhuks üle kontrollida, vajadusel lisada. Selline õhutusviis võtab aega paar minutit ja on väga efektiivne, toimib iga BMW peal, ei pea nina mäkke ajama! Nüüd pisut lähemalt, millega puhuda. a ) Kompressoriga b ) pumbaga c ) suuga Isiklikult olen põhiliselt kasutanud viimast varianti, saab väga lihtsalt ja kiirelt. Kompressoriga kerge survega saab ka väga lihtsalt, tavaline õhuotsik päästikuga, paberi või kaltsuga tihendad ära korgi ava ja tuld. Asja ainuke iva on selles, et enne survet maha ei lase, kui õhutusniplist pidevalt ilma õhuta vedelikku tuleb ja see on kinni keeratud. Jutt võib tunduda pikk ja keeruline, aga reaalne toiming on väga lihtne, proovige ja veenduge ise. Laenan mõned pildid siia www.e30.de lehelt, kus tehakse seda asja samal põhimõttel. C). Väidetav UM versioon (United Motors/ Eesti BMW esindus) Jahutussüsteemi õhutamine: 1. Mootor külm 2. Süüde sisse, salongi temp maksimumi, ventilaator nr 2 asendisse. mootorit mitte käivitada. 3. õhutuskork/korgid lahti 4. Valada sisse nii palju kui läheb, st kõrini täis, oodata kuni tase alaneb, valada veel, jne kuni tase ei alane enam ja õhutuskorgist õhumulle ei tule. Kannatlik olla, võtab aega. 5. õhutuskork kinni, paisupaagi korki mitte sulgeda 6. Mootor käima, 4-5 korda teravalt tuuri anda 4500 pöörde kanti. Mitte soojaks lasta! 7. Mootor seisma, kontrollida taset, vajadusel korrigeerida normaalse nivooni. 8. Sulgeda paisupaagi kork. D). www.e30.de lehe õpetus http://wp1016621.server-he.de/fotost/f00962/f00962.htm Head vana aasta lõppu!!! Ja head õhutamist muidugi
-
Ei, siit saad bänni, et vale autoga tegeled
-
keskmine variant olemas,40e