-
Postitusi
1 656 -
Registreerus
-
Viimati külastas
-
Võidetud päevi
64
Kasutaja oo7 saavutused
-
Autokerede keevitusteenus Jõgeval.
oo7 vastas kasutaja MargusRaska teemale asukohas Kasulikud kohad E30 omanikule
Vaadake mis seisus see auto oli ka kui ta sai selle, mida muud oleks oodata olnud ? Ime et üldse sõitma sai. Inimesed arvavad alati, et rämpsust saab asja teha, tegelikult ei saa! Kui loota, et viia mingi sõelapõhi keevitamisse kuskile ja siis saab pm sama hea kui uue asja tagasi eksite rängalt, kuskil alla 55% õhuniiskusega +20 kraadi ruumis hoida nagu mõnda Ferrarit või Bugattit ja ainult kuiva suvega sõita kestab, muul juhul on ikkagi eluiga kuskil 5a. Margusel suhteliselt tänamatu töö, mõne aasta pärast on internet pilte täis, kus inimesed, kes ootasid uut e30 nüüd järsku rooste välja löönud. Nii on kahjuks. -
Taga istujate jalge alt saab lihtsalt teha tõstad aare üles, eest võtsin ukse aluse liistu ära saab tõsta mati aare üles ja alt pilti teha. Välguga jääb väga hästi näha mis toimub Eks oleneb müüjast, kel ilus auto ja tahab müüa siis viitsib see 5-10 minti tegeleda. Minu silmis vähe parem kui mingi kõvatajate ja proovisõitjatega tegeleda.
-
Saab lasta omanikul spetsiifilistest kohtadest näiteks mati alt ja valtsidest pilte/video teha ja kui seigelda ei viitsi siis näiteks Kert toob mõistliku rahaga asja kohale. Siit suurem jagu spetsialiste suudavad tüüpkohtade järgi auto seisukorra ära näha Ma enda autost samuti tegin video luukide servadest ja mattide alt pildid huvilistele, küsiti mitu korda.
-
Ma kaeks enne siit soola saanud pillide soetamist hea kliimaga Balkanimaade portaalid läbi, seal vahest on läbi käinud mitmeid päris hea hinnaga asju..
-
Paras kuhugi Eesti automuuseumisse paigutada sierra ja datsuni kõrvale, järeltulevatel põlvedel hea vaadata, mis eestlased tegid kunagi
-
Ja päevaga läinud ka Mis hind oli, millega pakuti ?
-
Ma vb olla pigem arvan, et seal artiklis kirjeldatakse mingeid tarbe-auto pedereerijaid. St neid kes tugevalt kahaneva väärtusega kulumaterjali koguaeg timmivad. Tahaks nagu teha aga ei oska paremini ka, ning siis kiletavad tulesid ja viivad numbrimärki teisele kohale jne.
-
FL 316i sedaan on kindlalt kõige odavama hinnatasemega e30 mudel. Selle hinnaga, kui inflatsioon sisse arvestada ei osta seda keegi ka 5++a pärast kahjuks. Veelvähem sellisest riigist nagu Läti, kus on vaja arenenud maale impordiks taguda korralike makse
-
Graafiku nihutamine annab võimsust juurde, kuna see läheb mitte ainult paremale vaid ka kõrgemale Lisaks avamisajale avab sprotnukk ka klappe rohkem , s.t tõus on suurem ehk tuleb ikkagi ka jõudu juurde. Kuskil 4000rpm pealt läheb masin juba palju paremini edasi, kui enne. Mingi 284 v 288 on tänaval veel sõidetavad asjad, mitte 9000rpm mootori kraam. Niisama sinna sisse seda toppida ei soovita, kuna eelpool mainitud modifikatsioone tegemata ei muuda ta suht midagi peale lonkava tühikäigu. 885 kaanel kanaleid lõikama/portima hakata on mõttetu, kunagi ühel kaanel sai tehtud ja mingit vahet küll tunda polnud. Need seal niigi parajalt suured Tänaval sõita on jh see 2.8L setup parem muidugi kõvasti vs M20b25 sportnukaga, aga selleks peab mootori lahti kiskuma, teisel juhul ainult pea maha võtma, mille mingi 1,5 tunniga lauapeale laiali saab, kui piisavalt palju seda maha kiskunud oled . Kes kõike tahab korraga saada ja raha mitte väga kulutada, pange mingi uuem topelt vanostega mootor peale (ntx 3.0 170kw) ja on igast asendist tõmme olemas
-
Ple vaja seda nuka teemat väga üle mõelda, töötab tavaliste asjadega ka, Schricki 284 võib tuimalt sisse lükata originaal vedrude jne värkidega ja lasta tal 7000rpm käia, ning sõita nagu oleks selle auto varastanud ei juhtu midagi, venna oma sõidab Taanis edasi ka praegu veel mingi 4ndat aastat selle setupiga. Igatahes kiirenduse mõttes M20B25 tavaline kange nukaga, suure gaasiklapi, M30 lugeja ja pihustite ning 7000rpm piirajaga ajuga oli umbes sama kiire, kui 2.8L M20 ilma nende asjadeta, aga mootori iseloom äärmiselt erinev. Esimene siis tühikäigul lonkab ja alla 2000rpm on nagu 316, samas 7000 pealt rebib korralikult, teine tõmbab kohe algul hästi ja lõpp vajub ära. Ehk tänaval sõita parem. Muidugi 2.8L koos selle eelpool loetletud kraamiga oli päris korralik, lonkas küll tühikäiku, aga jõudu oli terves pöördevahemikus hästi. M20b25-t koos ülal mainitud setupiga proovisin ka enda 330Ci-ga joonele ja oli kiirem. Diffriks 3.45 ehk 7000rpm masina jaoks veidi kiire
-
Kõige huvitavama lisa valimine oli kindlasti väga hea mõte, mis ilmselgelt rahvahääletusena ei õnnestu, kuid eksperdi poolt hinnatuna pakkus kokkuvõttes päris suure üllatuse, isegi võitjale endale. Et inimestele rohkem hääletusel pinget/tegevust pakkuda, laske neil parem arvata objektiivseid asju, millele on Teil reaalselt vastus olemas zürii poolt, sellisel juhul oleks ka päris suur huvi seda reaalselt ise hääletades otsida ja hiljem teada saada, nagu see seekord tegelikult oli.
-
Just vastupidi ma saan anda objektiivset hinnangut, mitte subjektiivset. Subjektiivne sõltub minu oma arvamusest, objektiivne on reaalselt mõõdetav fakt. Ma võin enne seda oma e30 kaljult alla sõita või teha midaiganes, see ei muuda kellegi autot kõrgemaks või lisa haruldasemaks, aga see võib panna mind arvama, et lilla on kõige ilusam värv
-
Asi ei ole üldse konkreetses mõõtmises vaid selles, et te lasete inimestel hääletada mõõdetava väärtuse üle. Kui mõõdetavat väärtust pole üldse võimalik kuidagi hinnata, siis milleks seda üldse vaja on ? Seda on ka inimeste pealt ju näha, kes lihtsalt jalutavad ringi ja kirjutavad sinna lahtrisse täiesti pohhui nr, ma tõesti ise ka ei viici hakata kõiki autosid seest läbi tuhnama ja uurima mis see kõige haruldasem on või käima võrdlemas milline see kõige madalam on. Seda peaks tegema zürii, kes siis hindab fakti, kui fakti pole võimalik hinnata, siis pole mõtet seda ka hinnata. Näha on ju selgelt rahvalemmiku ja ilusaima velje valimisel, mille hinnang on subjektiivne, kuidas reaalselt inimesed seda ka hinnata kohe oskasid. Igalühel on oma arvamus ja selle avaldamine on hindajale endale ka tunduvalt huvitavam. Ka täiesti autokauge inimene oskab anda subjektiivse arvamuse Küsige ilusaimat värvi, ilusaimat juhti, velge jms, kus reaalselt loeb igaühe arvamus, seda ei saa mõõta või ümber lükata. See pakub ka võitjale oluliselt rohkem rõõmu, kui ta näeb, et töö reaalselt kellegi arvamust mõjutab. Ma lihtsalt toon välja asja, millega teist aastat järjest mööda pandi. Paned ise väheke üle, loe mis on subjektiivsus ja objektiivsus, siis saad aru, millest ma räägin
-
Auto häält võib samuti mõõta arvamuse järgi, kui võtija valitakse selle järgi, kelle autol on kõige coolim hääl ja inimesed seda reaalselt kuulda saavad nagu seekord tegite. Sa ei peaks mõõtma kõiki autosid, silma järgi näeb ära paar kõige madalamat, mille vahel kahtled ja mõõdad nende ratta tsentrit koopa servast Mõtle loogiliselt, kui panna lauale 0,5L õlu ja 1L õlu, sa ei pane seda hääletusele, kumb on suurem.
-
Seekord oli asi paremini korraldatud kui varasemalt, mida võimaldas sümboolse hinnaga pilet. Samuti meeldis väga, et sai süüa ja juua osta. See oli väga hea mõte. Ma kobiseks jälle ainult hääletuse üle, kuna ikka olid faktilised asjad inimeste hääletusel nagu auto kõrgus ja kõige haruldasem lisa. Hääletusele saab panna arvamust, mitte fakte. Kõige madalam auto on kõige madalam, mitte see mida keegi arvab et on kõige madalam. Samuti ei tea võõras inimene, mis lisad kellegi autos vms on. Faktilisi asju võiks hinnata zürii, kes tunneb autosid hästi reaalselt käib vaatab üle mõõdab näiteks kõrgust, mõõdab häält (db) või hindab lisavarustust.