Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 10.02.2016 kõikidest kohtadest

  1. kindlasti mõned konksuga autod ja paar jäika ka kaasa võtta.
    2 punkti
  2. Selle mootori äkilisustamine on võimalik, kuid maksab päris palju. Ei tea kas ongi mõtet seda lambist teha, odavalt ei saa nagunii head asja. Lihtsaim on ehk mingi algeline ülelaadimine. Mina pakuks, et kui mootor on heas korras, siis jäta see nii nagu on, või hangi tuunimiseks teine selline kõrvale ja alusta elementaarsest - et see käiks nagu siidi.
    1 punkt
  3. piiraja tõstmine ainuüksi ei lisa mingisugust võimsust, või ehk oo7 seletab lahti? heal juhul rohkem tehes ja piirajat tõstes nihkub max moment.
    1 punkt
  4. M10-t saab teha 2 liitriseks. Teda on toodetud ka 2,0-na aga E21 ja E12 peal. Sellisel juhul köhib ta 85kw. Tuttav Soomes ehitab endale seda, et seda võimsamaks saada on ta selle 2,0 teinud, kange sportnukk, M3 sisselase ja progreaju. Sihuke peaks M20b25-st rohkem välja köhima. Ma ei tea kuidas selle M10 mootorijuhtimisega on, sellel pole endal head aju mis suudaks ka süüdet jne juhtida. Pm vabalthingavat saab tuunida kahte moodi kas tõsta pöördeid või suurendad töömahtu. Ma ei tea kuidas sellel piirajat tõsta, üldse maha saab vist ainult võtta GS Tuning M10. Karpadega 125kw: Vast lihtsaim viis oleks sportnukk, tõsta kütuserõhku ja eemalda piiraja. Paigaldada M20b25 gaasiklapp/siiber ja sisse/väljalased vabamaks. Sarnaselt tegutsedes (küll jah suuremad pihustid/teine kiip/ 7000 piiraja vabab/sisse ja väljalase ning mootoriks M20b25) tõmbab ilusti 330Ci-le põske. Järgi proovitud
    1 punkt
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus