Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 13.08.2024 kõikidest kohtadest

  1. 2024! Kilomeetreid siiani vaid 1000 kopikatega. Mai lõpuks olin tagasi kodus ning kräunutamise isu oli suur. Kuna otsustasin selle aasta rullika eelarve kokku kuivatada, siis pidi ju sügisel maha retsitud lae ja luugi tagasi külge monteerima. fun-fun-fun Kogu talve ja kevade olin pläranud, et ei mina selle autoga tegeleda see hooaeg ei viitsi ja blabla. Motivatsiooni oli päris raske koguda, aga lõpuks miskipärast tundus jube hea mõte see kokkuladumine teha 24h+ magamata peaga. Ma ei tea kust see viitsimine tuli, aga sõidukõlbulikuks ta sellel päeval jälle sai. Kõige hullem kogu lae juures minu jaoks oli C-piilari osa. Ma ei tea, kas enne tagumise küljeklaasi monteerimist tuleks siis laeriie pleki külge liimida? Igatahes narmendama kogu see üritus seal mul jäi, sest ei viitsinud kohe üldse selle jamaga tegeleda ning mõneks ajaks suht poogen kah. Klaaside paigaldus ise muidugi lihtsamaist lihtsam tegevus üldse. Kiilu joppimiseks võiks muidugi pöialde asemel mingi tööriist olla. Ahjaaa - luugi liimisin tuimalt kinni ning omades lõpuks normaalset, igavat diisel igapäeva liikurit, siis rull ainult paremateks ilmadeks. Esimesed piduriklotsid ka viimaks vahetatud. Uus varuosa Textarilt. Mulle tundus, et ketta pinna kattuvus võrreldes ATE-ga isegi gramm parem. Vanad klotsid igas tasapinnas suht imelikult kulunud. Supporti liugurid jooksid käe vahel küll minu meelest hästi. Iseenesest vahet pole, auto pidurdab väga hästi - isegi trummel tagasillaga. Siin oma osa ka uudsamal pidurivõimedil/peasilindril ehk. Mootori õlilekkega ka maadelnud. Sillatala enam küll ei idane ega mädane. Kindlalt lekkis õlijala ümbrusest, täpselt ei saanud aru kust. Õlijala tihend eelmine aasta vahetatud. Võtsin siis sisselaske kollektori maha, et õlijala küljepeal olevat survelüliti koja tihendit vahetada. Panin uue originaalosa tihendi sinna, aga seis ikka sama. Nädal hiljem võtsin radika eest ning kruttisin õlijala sootuks küljest ning asendasin Elringi õlijala tihendi originaalosaga. Tundub, et jala ümbruse sai nüüd kuivemaks küll, sest nüüd on õlinire vaid alatest karteri tasapinnast. Tundub, et õlivarda toru o-rõngas leemendab. Samuti ka siia sai eelmine aasta uus rõngas sisse, aga ei tea kas mõõt pole päris õige või siis asi selles, et õlitoru pole tegelikult otseselt kuhugi kinnitatud. Ei kannata silmaotsas ka märgistavat autot. Seegi on osa motti minema viinud vahepeal. Kusjuures ka igapäeva auto korraldas kevadel paksu pahanduse õlitoru o-rõnga vea tõttu - ei tea kas saatus. Mööda minnes sai õlivahetus, õhufiltri pesu + õlitus ning ÜV ka tehtud. Koos iga aastase õlivahetusega tuleb ka bensuvoolikuid vahetada. Kuumust nod ei kannata. Minu pildil on 3500km sõitnud bensuvoolik
  2. Kokkutulek selleks aastaks läbi. 🥳 Suur aitäh kõigile, kes osa võtsid! Siin ka mõned klõpsud.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.