Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 11.07.2024 kõikidest kohtadest

  1. Ahoi! Suurem osa teist ilmselt mõtles, et püss on põõsas ja midagi enam ei toimu. Püss on täitsa laetud ning elu käib. Noh, niivõrd, kuivõrd. Lihtsalt erinevate asjade kokkulengevus, muud tegevused ja ka finantsiline seis ei lubanud edasi minna antud projektiga, kuigi oleks tohutult soovinud. Iga hea asi võtab natukene rohkem aega soovitust. Kaua tehtud kaunikene nagu virumaa vanasõna ütleb. Lõpuks aga saan öelda, et asi hakkab taas liikuma edasi suunal. Seda distantsi tuleb ilmselt stopperi asemel mõõta kalendriga. Mõni aeg tagasi, täpsemalt nädal ja natukene peale, sai laotud ostukorvi tellimus ValcasGarage kodulehelt ning ootamine võis alata. Läks neil veidi aega, et seda protsessida, ära pakkida ning teele panna. Täna siis jõudis see päev, kui kuller helistas ja tahtis miskit üle anda. Selles osas pean suuresti tänama sõber Eerot, kes selle poolega suureks abiks oli. Mida tellitud sai ? Aku alune plaat. Visuaalselt vaadates olid muud plekid seal kandis okeid, kuid alus ise nii ja naa. Lihtsam on uus panna, kui seda vana hakata taastama. Kui viimane kord Valcasest tellitud sai, siis minu teada neid vasakul asetsevaid tükke ei olnud neil valikus. Võimalik, et mäletan ka valesti. Nüüd õnneks olid olemas. Jutt siis esimestest nurkadest. Kui kellelgi vaja, siis paremal olevad osad oleks pakkuda üks komplekt. Kodulehel hind 69.-, lisandub transport. Ma pakun 60.- ning Eesti siseselt tasun transpordi eest ise. Säärane komplekt: https://www.valcasgarage.com/product/bmw-e30-front-corners-repair-kit-for-bouth-side-1982-1994/ Juhi ja kunde jalgealune oli ka sõna otseses mõttes täbaras seisus. Ise neid voolima hakata tähendaks tohutuid töötunde. Oletan, et selle raha eest mis need maksavad, saab keremees muud vajalikku teha, kui neid seal näputööna valmistada. Parem põhjaplekk Ja vasak Ühe jubinaga sai väike möödapanek tehtud. Vasak tagumine põhjaplekk sai kogemata kah tellitud, mida tegelikult vaja ei oleks olnud. See mul suhteliselt heas seisus ja vahetama ei hakka. Selle võin ka kellegile maha ärida, kui soovi ? Hinnaks panen 80.- https://www.valcasgarage.com/product/e30-rear-left-side/ Aus olla, siis nendele tükkidele ma ei oskagi eestipärast nime anda. Käivad ette ninaraami ja amordikannu vahele. Noodel olid ka nurgad pehmed ja neid taastama pole mõtet hakata. Kuusekioskisse viies, saab keegi endale uue kilukarbikaane vms tulevikus, mis ülejääkidest tehtud. Vasaku poole välimine ja sisemine tiivakaar sai ka tellitud. Need olid ka suhteliselt pahas olekus. Nüüd saab uued ja värsked tükid külge. Siin kogu mudru, mis täna pakiga mulle saadeti. Järgnevate uuendusteni!
  2. AJAKAVA Tallinn: start kell 10:00 Peetri Circle K parklas. Liigume Tartusse Ilmatsalu rekkameeste parklasse. Tartu: start kell 13:00 Ilmatsalu rekkameeste parklas. Liigume edasi Tehvandi parklasse, kuhu saabub Pärnu grupp. Pärnu: start kell 11:30 Kaubamajaka parklas. Sealt liigume edasi Tehvandile ja kell 15:00 Kakulaande.
  3. Kuidas Tartu omadel plaan liikuda on?
  4. Peaks vist seda teemat elustama üle mitme aasta. 5a tagasi jäi see auto mul seisma ja hoiustasin teda hobiautode garaazis. Paar aastat tagasi kui sai auto korra välja aetud tahtis ta üle kuumeneda ja ajas meeletult valget tossu välja. Kohalik remondimees diagnoosis, et ilmselt plokikaane tihend läbi ja lükkasin ta sama targalt garaazi tagasi. Tulin juuni alguses uuesti kodumaale teadmisega, et ilmselt vaja mootor laiali võtta ja tihend ära vahetada aga lasin igaks juhuks ühes teises kohas ka testida ja seal arvati, et tihendi viga ei tohiks küll olla. Vahetasin jahutusvedeliku ära, õhutasin ja jebisin sellega paar päeva. Sõitmisega kadus valge suitsupilv ka ära ja peale paari korrordeerunud klemmi puhastamist käis mootor ka üsna viisakalt. Temperatuuri näidik siiski jebib natuke ja päris õigeid asju ei näita, ilmselt midagi seal spidoplokil viga siiski. Kerdi soovitusel käisin kõik massijuhtmed üle ja osuti vähemalt ei pendelda enam kui august läbi sõita aga päris 100% ka veel ei ole. Ülevaatusele sai igatahes mindud, kust ta läbi esimese hooga ei läinud. Gaasid paigast aga Speedsteri Hannes leidis, et lambda läbi ja peale selle vahetamist sai ka heitgaasid korda ja ülevaatus läbitud. Tagasitulles käis kahjuks esilipp rataste alt läbi ja ka tagumise auto rataste alt ja otsa ta saigi. Järgmiseks aastaks peaks uue vedrustuse hankima, kardaani laskma tasakaalustada ja veovõllid vahetama (JOMi coilid on jubedad, kardaan vibrab mingi pöörde peal ja need GSP veovõllid on ka suht jamad, loksud sees jne) Mõni pilt ka siia, midagi väga muutunud ei ole, paar roostetäppi tekkinud, kust rataste alt kive lennanud aga üldpildis viisakas. 9a tagasi tehtud värvitöö ka veel päris ok. Kui keegi teab, kust uut IS põllelisa leida võib kirjutada.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.