Täna läksid vahetusse autol kütusefilter (MANN), termostaat 80C (Mahle), käigukastiõli (Liqui Moly GL4) ja difriõli (Motul MOTYLGEAR 75W90).
Käigukastiõli vahetusega läksid käiguvahetused paremaks. Enne oli nii, et külma õliga läks teine käik normaalselt vahetades raginaga. Pidi ülipehmelt ja vaikselt panema, et ilma raginata läheks. Nüüd uue õliga sellega korras õnneks.
Termostaadi vahetus ei aitand suurt midagi, ikka maanteekiirusel passib temperatuuri seier liiga madalal. Ei oskagi enam midagi arvata, miks ta keskele ei tõuse.
Pika käivitusega kahjuks ka põhjustajani ei jõutud - pihustid stenditi ära, kütuserõhud mõõdeti ära, pihustitihendid said uued (mõni oli natuke räbal olnud). Järgmine variant pakuti proovida teist õhulugejat, sest praegu autol peal oleval on see kaas maha käinud ehk midagi seal remonditud ja äkki selles asi.
Ja siis eile sai see auto jälle uued numbrid, seekord teist värvi.