Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 24.05.2023 kõikidest kohtadest

  1. Täna läksid vahetusse autol kütusefilter (MANN), termostaat 80C (Mahle), käigukastiõli (Liqui Moly GL4) ja difriõli (Motul MOTYLGEAR 75W90). Käigukastiõli vahetusega läksid käiguvahetused paremaks. Enne oli nii, et külma õliga läks teine käik normaalselt vahetades raginaga. Pidi ülipehmelt ja vaikselt panema, et ilma raginata läheks. Nüüd uue õliga sellega korras õnneks. Termostaadi vahetus ei aitand suurt midagi, ikka maanteekiirusel passib temperatuuri seier liiga madalal. Ei oskagi enam midagi arvata, miks ta keskele ei tõuse. Pika käivitusega kahjuks ka põhjustajani ei jõutud - pihustid stenditi ära, kütuserõhud mõõdeti ära, pihustitihendid said uued (mõni oli natuke räbal olnud). Järgmine variant pakuti proovida teist õhulugejat, sest praegu autol peal oleval on see kaas maha käinud ehk midagi seal remonditud ja äkki selles asi. Ja siis eile sai see auto jälle uued numbrid, seekord teist värvi.
  2. Milliseid klemme armatuuri taga puhastasid? Radikas täitsa reaalne - sarnane kogemus viiese peal olnud, kus 30+ aastat vanake oma tööga enam toime ei tulnud. Mootori jahutussärk ülearu roostene ei tundunud kui remonti sai tehtud? Endal enne uue radika panekut lasin veel ploki voolava veega läbi ja oi põrgu kus seda fanta värvi asja välja tuli
  3. Et ilusat ilma mitte raisku lasta, näitasin üle mitme aja rullile päikesevalgust ja tegin mõningad puhastustööd. 😎 Muide, see kereraam või kuidas iganes selle ehitise nimi võiks olla, saab oma ülesandega väga hästi hakkama. Polnud keeruline teda üksinda välja ja sisse liigutada. Hea töö Marko, hea töö! Kuid mind ennast jäi natukene häirima pakiruumi sisemus.See oli veel kõik tegemata. Kuidas ma sellise kere siis plekule ikka viin? Ja tahtsin ise ka näha, kui palju üllatusi sealt leiduda võib. Ütleme nii, et midagi kohutavat sealt välja ei koorunud. Osaliselt pindmine. Võib rahule jääda. Eks pildid räägivad enda eest. Ennem puhastamist pakiruumi põhi. Ja peale puhastamist. Parem nurk enne puhastamist. Ning peale harjamist. Paraku igale poole ei mahu oma traatharja ja relakaga. Kuid parem ikka, kui enne. Varuratta koht enne ja pärast. Nüüd võiks olla suures plaanis valmis, et ta keremehe juurde tarida.
  4. Vaikselt päevitab juba .
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.