Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 14.02.2023 kõikidest kohtadest

  1. Kuna garaaz kodunt eemal ja kooli kõrvalt niigi aega/raha vähe + elukaaslasega ka arvestama, siis ega ma ise kogun ka materjali teiste vigadest ja nõuannetest, et tekiks võimalikult vähe tagasilööke ja iga garaazikord oleks maksimaalselt efektiivne. Siit seltsist nii mõnigi lahkelt nõustanud. See on ka põhjus, miks ma midagi saladuses ei hoia ja proovin järgmistele ka elu lihtsustada.
  2. 2 punkti
    Siin päris pikalt vaikus olnud. Ideid lendab nagu lehti sügistormi ajal. Loobusin oma m20 turbotamise mõttest, aga... Käeulatusse sattus hoopis volvo turbomootor. Ega pikalt ei mõelnudki, paadiankur maha ja nyyd tuleb hakata Rootsi rauda peale aretama. Hea oleks kui svenssonid nyyd käigukasti adapteri kah siiapoole saadaks😁.
  3. ( Beamer Builds Garage ) kasutaja rainer93,suured tänud talle, kes on seda autot aidanud ehitada👍👍👍Super töö, sest ma ise enamus ajast Eestist eemal. Homme peaks saama ka jubinad mootori külge ka saab vahele tõsta😇😇😇
  4. 1 punkt
    @Kaigaseks ma annan teada
  5. Esiteks - gaasipedaali mure lahenes. Pidur oli "peal" 😄 Mõni pistik siit, mõni juhe sealt ja ongi jälle tunnid möödunud. Ajakulu igasugustele detailidele on ikka meeletu - vähemalt minu puhul. Suures pildis sai jahutussüsteem komplekteeritud ja vedelikuga täidetud. Ootan veel e39 pwm ventika järele, mis peaks viimane tükk puslest olema. Netis olen ka viskoga swappe näinud. Proovisin siis ka huvi pärast M20 viskot külge, aga lootusetult kitsas ning seda kasutada ei saa, vähemalt mitte sellise mootori asetusega. M54 enda visko koos tiivikuga oleks võibolla õhem, aga ega seegi palju ei päästaks. Mootori veel rohkem taha nihutamisega ma ei kujutaks ette, mis moodi salongiradikale lõdvikud veel külge peaks saama. Praegugi oli paras meelitamine. Jahutussärkvärk M20 viskoga. Radikat ei omale kohale enam ei surunud, Ülemine ja alumine Salongiradikast rääkides... Parasjagu sõrmeotste ja pikkade näpitsate abiga uut tihket lõdvikut otsa ajades krt tunnen, et toru kahtlaselt vigurdab - noh nagu lahti oleks või nii. Küürutades, põlvitades kiire pilk salongis rooli alla, tere-tore, rohelised piisad flantsi vahelt välja irvitamas. Kohe oli mõttes, et paar aastat tagasi hüdroskandist ostetud o-rõngad ongi nüüd hapraks jäänud. Tõsi, eks nendele mingit garantiid etüleenglükooli suhtes ei antud ka. Et kuni järgmise lahtivõtmiseni vast kestavad. Aga viimasest korrast salongiradikat vahetades on valusalt meeles veel kui rets selle flantsi polte pingutada oli, siis ma ei imesta ka, et korralikult pingutatud ei olnudki. Võtsin asja seekord tõsiselt ette. Saagisin pooleks oma trooper Bahco mitu pikka aastat heavy duty abuse’i saanud komplektist pärit lehtvõtme ning tekitasin sellest „special tooli“ kategooria tööriista ja sain omajagu ilma vastupanuta veel peale pingutada. Ma tõsiselt loodan, et tihend ise seal vahel veel eluvõimeline. Salongiradika hirm ja Bahco surm või siis teine elu? Customi poolelt oli vaja veel tekitada 2-1 kokkuviik ehk salongiradikast ja sisselaske alt tulevad otsad jooksevad radikasse. Clusteri temp näidiku jaoks oli vaja E39 M54 originaal õhutusnippel üle viia M14x1,5 keermele, et sinna E30 pruun temp andur pista. Signaal jookseb C101 mööda ning massi juhtme jootsin anduri kere külge. Keermestamine läks veidi **** seega näis kas lendab ükspäev minema. PWM ventika juhtimiseks panin radika väljundpoolele 2-pin temp anduri, mida vist pea iga bemmi küljest leiab. Selleks pidi M14x1,5-M12x1,5 adapterit kasutama. Ideaalis võiks anduri tajur muidugi rohkem radikasse sisse jääda, aga minu info kohaselt töötab nii ka. Signaali juhtmed jooksevad ajju. Igaks petteks lisasin C101-st ajuni ka sõiduki kiiruse signaali, et äkki tekib kunagi vajadus MS43 softiga mingit põnevat jama proovida. Lisan ka sidurilüliti signaali. 2-1 Y-laadne kokkuviik ehk merger. Päris rahule ei ole jäänud. Ideaalis tahaks, et see jookseks nice and tidy'lt poolraami äärest. Adapter andurile Veetud lisajuhtmestik. C101-ga oli ju ka vahva lugu. Mingi aeg suurema osa juhtmestikust valmis sain, siis lõikasin rõõmsalt kõik ebavajaliku sealt pistikust maha. Sinna ebavajaliku hulka kuulusid loomulikult ka clusteri temp ja muud lisad. Pidingi siis uued pinid ostma ning vanad kuidagi välja jebima – selleks oli abiks teleskoop antenni lüli. C101 pistik Kasutatud lõdvikud: Mootorist salongiradikasse - kuskilt varudest enamvähem s-kujuline üllitis. Tegelt oli juba peaaegu paika ära sätitud kui hakkas hinge kriipima, et äkki hakkab see vana kiirliide lekkima. Meenutagem nüüd kõik ühte seika, mil pidite midagi lahti mudima kohas, kus pole ruumi ning näpitavat objekti ei näe. Ainsateks silmadeks oli mul nutitelefoni kaamera, millega ma luure-video filmisin ning siis pärast salvestuselt olukorda hindasin ja oma näppudesse koordinaate sisestasin. Nii saingi kiirliite lahti poogitud. Salongiradikast 2-1 mergerisse - E90 bensukalt 64216951946 Sisselaske alt 2-1 mergerisse - suva sirge jupp. Mergerist radikasse - põhimõtteliselt ka üsna sirge voolikujupp. Sain ära kasutada mingit vana M20 osa. radika alumine - Z3 11531716642 radika ülemine - tükeldasin värske a-osa M20 lõdviku ära(), aga paremat lahendust ma ei leidnud. Kui mootor istuks taga pool, saaks kasutada lihtsalt 90 kraadist lõdvikut, mida leiab ilma vaevata. Mulle ikka meeldib B-osa kvaliteedi üle ka nuriseda. Pooltelje kummid ei kesta üldse. Masin aind suvel sõitnud ja varuosa paar aastat vana. Kuna viimane kord karterituule plastiktoru oli meelega kõige odavam maxgeari või toprani laadne produkt ostetud ja üllaülla ka suht kehva, siis ostsin nüüd kallima Gates-i versiooni sellest. No TÄPSELT sama asi – sama materjal, sama jäik, samad kirjad/koodid samades kohtades. Väga pettunud. Seekord andsin fööniga sooja ja painutasin nii, et kahju ka polnud. KKK ots sai hea, aga CCV klapi poolne ots on endiselt veits irvakil. Kardan vaakumleket sealt. Võibolla Meyle toodetud CCV klapi ots ise on hoopis veits kõõrdis. Pooltelje varuosadest. Käiguhoovastik oli tegelt küljes ja nagu kasutatav, aga ei olnd ikka päris õige. Kang oli ahtrisse liialt kummuli. Viisin tugivarda pikendamisse, vahetan puksid, panen z-i shifteri ning koon DSSR valitsa. Pikendatav tala, E30 M20 getrag 260 tükk. Nüüd veel kangema ülekandega diffrit vaja, õhulugejat, lambdasid ning siis juba saabki proovida. 2.93-3,15 diffrit ning B30 MS43 õhulugejat palun julgelt pakkuda!
  6. @Max. - kuule jah. Traatharjaga nühid, ega see keregelt maha ei tule ja polegi plaanis seda maha kraapida. Aga eile jõudsin siis nii kaugele, et "suur" osa põhjast on puhas. Vaja veel kardaanitunnelini jõuda, aga lihtsalt jaks ja viits said otsa. See keregrill on ikka üks hea asi. Puhkame nüüd tööd tehes nädalakese ja laupäeval paneme jälle uue hooga nühkimaie.
  7. Valusate sõrmedega kirjutan seda kirjatükki siin hetkel. Aga alustatud sai selle kõige tüütuma (minu enda arvates) tööga, mida teha annab kere juures. Selle mastiksi eemaldamine. Kohutavalt tüütu töö, aga õnneks ei hakka külm. Nimelt proovisin siis varianti soojapuhuriga ning täitsa töötab. Kuna teatud kohtades on see mastiks ikka parajalt paks, võtan suurema osa puhuri ja pahtlilabidaga maha ning ülejäänud läheb relaka ja traatharjaga. Ma tean, et on kindlasti palju lihtsamaid, paremaid ning kergemaid variante, kuid mul hetkel aeg on ja nikerdan ise. Ise tehtud, hästi tehtud! Väike mägiaivar ärkas ellu. Sidusin puhuri ühe üleliigse kaamera statiivi külge. Hea mugav liigutada ning vahepeal puhkepause teha ja oodata, kuniks mastiks soojeneb. Jätkub....
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.