Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 25.01.2023 kõikidest kohtadest

  1. Peale 14-15a seismist ja pea 600km Norrast-Rootsi ja Tallinna😊Kohe saab Tartu poole liikuda
  2. Natuke on taas nokitsetud ja progress on toimunud. Tagasilla kohta saab öelda, et see on koos. Differ ja poolteljed on vaja veel üle käia ja saab ka need omale kohale istutada. Kuna taga on kõik enam vähem koos sai ka esimesed püstakud peaaegu kompelteeritud, kõik peale vedrude(tellitud) on olemas. Püstakud värvitud, uued plekid, laagrid, kettad-klotsid ja värskendatud supportid. Vahepeal käis ka kütusepaak remondis, kuna mujalt tundus pidavat, ometi täitetoru kõrval oli auk, sai see keevitajal lastud parandada. Mujalt sai puhtaks hõõrutud, roostemuunduriga uputatud ning värvitud. Järgmiseks kerge kihike kivikaitset ning alla ta lähebki. Vedrude järgi oodates on näpud sügelenud ning olen hakanud vaikselt salongi komplekteerima. Juhtmed said üle käidud ning mitte vajalik eemaldatud. Juhtmed olid paigas sai mõned mürasummutus matid lisatud, kõike ei hakanud üle tegema, pigem hoidsin tagasi. Lõppudelõpuks on tegu ikkagist plekkpurgiga ning ulme vaikseks saamine ei ole eesmärk. Müratõrje tehtud sai ahi omale kohale sätitud. Kui auto tuli siis salongi õhku ei puhunud, põhjuseks tundus olevat kinni jäänud ventikas, too sai asendatud uuega. Kui ahi oli paigas tekkis suur kiusatus ka armatuur omale kohale tõsta, kaua ta ikka toas kapi otsas tolmu kogub. Vana armatuur oli kole, auguline ja praguline, selle asemele sai peaaegu defektide vaba mõradeta ning aukudeta eksemplar. Kui armatuur paigas oli pidin ka augud ära täitma, nii motivatsiooniks vms. Loodetavasti saabuvad lähiajal ka vedrud ning rullike saabki oma jalgadele tagasi.
  3. Kohe ilus vaadata, kuidas progress toimub ning asjad leiavad omale koha. Mind nagu muu väga ei morjendagi, see juhtmestik tundub olema "pain in the ass" missioon ainult. Selle paigale sättimine vast mitte nii väga. Pigem selle üleliigse koristamine sealt kimbust. Juurde lisatud aftermarket alarmid jms pahn. Ei muud, et ikka motivatsiooni jätkuks! 👍
  4. 3/3 3. katse o mitte miski ei lähe plaanitult - mitte miski! Kätte oli jõudnud 2. katse mootori peale panekuks. Alati on tore pühapäevasel pärastlõunal avastada, et kkasti võlli **** tugilaager on väntvõlli seest puudu. Kuna mootor on automaatkasti otsas elanud, siis sellist laagrit seal tõepoolest ei olegi. Kuidagi puht kogemata jäi pilk sinna tühjusesse puhkama ja hea on, et märgata taipasin. Kõik laagripoed olid loomulikult kinni ning ainuke lootus oli peagi sulguvatel autopoodidel - oobla vedas, esimese katsega laager käes. Nüüd oli tuju jälle hea ning komplekteerimine jätkus täie hooga kuniks.... Kõik siduri/kasti majandus oli kokku laotud kui mõtlesin igaksjuhuks starterit katsetada enne mootori kerele tõstmist. Vool otse peale ja kõik mis kostus oli vurrrrrrrrrr-kõrrrr.......jaaaa sittagi ei hambu. Selgus siis, et ikka ja jälle on jama M5x starteri/m20 hooratta komboga. Ei sobinud bmwfoorumis viidatud pendiks pikkuse poolest(lühike) kohe mitte ning tellisin M20 väikse starteri pendiksi ja jätsin selle päeva sinna paika. 3ndal katsel toppisin selle pendiksi M52 starteri sisse ja sellega sai siis viimaks ühele poole - mootor käis starterist ringi. Sobilik M20 pendiks M50/52 starterile on 12411722844. Koodi lõppudega keskmine pendiks jäi liiga lühikeseks ning jooksis nuudilt maha. Kkasti võlli abiratas Vahele tõstmine läks suht valutult, E34 M50 patjadel pidi asendi fikseerimis tihvtid maha lõikama ja eksentrikud maksimaalselt ette keerama. Tulemüüri vahel on nüüd päris isaselt ruumi ja mulle tundub, et võrreldes M20nega on see M54 sillatalast isegi eespool, mis mulle eriti küll ei meeldi, aga no mis teha. Võibolla ajan juuksekarva lõhki, aga kui viitsin, siis proovin veel eksentrikutega nii palju tulemüüri poole sättida kui võimalik ning mootori asend võiks ka võimalikult sirge jääda. Plastikuajastu alaku! Kliirentsit küllaga. Sl. pool veel mõnusam. Starteri vahetus ei tundugi nii hull - võibolla! Pidurivõimendi panin ka muidugi valepidi külge, mis tähendas, et kui mootor juba peal oli pidin sl. kollektori lahti päästma, et võim 180 kraadi keerata. Sl. kolde enda küljest kärpisin tangidega ka ühe plastikribi maha. Peale seda jäi vaakumi port paremasse asendisse ja ei sõitnud kollektori nurgale sisse. Nüüd on kliirents võimendi ja kollektori vahel piisav. Algul jäi vaakumport ikka väga nilbelt mingi kolde kronsa taha, aga kerge võimendi flip tegi asja palju lihtsamaks. Vana A ja uus B - mis ise arvate kumb käiku läks? B-osal jäi survelaager normilt kõõluma sinna avasse. A-osal oli tihkemalt. Veel seda B-osa prügi. Klapikast CCVsse tuleva toru nurgad täitsa lappes. Jõhkralt jäigad plastikkäkid. Isegi lõõts ei paindu normaalselt. Võtit! Esimene käivituskatse ka luhtus. Pearelee ei teinud piiksugi ning jooksvate päevade jooksul meenus lõpuks, et olin X60004 pistikust ajule süüte toite unustanud. Nüüd on juhtmevärk vist täitsa selge ning esimese käivituse haukas masin ära teha. Jahutuslõdvikud korda, väljalase põhjaalusega kokku viia, juhtmemäss ajutisest staatusest püsivaks joota, ilusaks voolida ning saab hakata kuiva ilma ootama Päev otsa mõtlesin, et krt kumb kütusetorudest mul kereküljes peale- ja tagasivool on. Mähkisin parasjagu kütuserelee juhtmestikuga kui äkitsi lolli peaga võtit keerasin ja pump 3 sekki kütet põrandale pumpas. Vähemalt sain oma küsimusele vastuse. Kevad läheneb, linnud juba laulavad! Mingi kala on elektrilise segusiibriga. Ei taha pedaalile alluda, kuigi arvutiga on näha, et aju saab signaalid kätte. Samas drossel täitsa surnud ei ole, mingeid protseduure ta teeb.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.