Tasapisi töö käib. Võimendi sai vist paika. Vana ajas treipingi käima ning keermestas "uuel" võimul varda M10 peale, et kasutada E30 kahvlit ja tihvti.
Peab mainima, et moderne võimendi koos peasilindriga on märgatavalt kergem kui originaal E30 kama. Ühe hurraaga vahetasin ka siduri peasilindri välja - siduri käitumine oli aeg-ajalt kummaline. Mootorile ka kastitäis varuosi kokku krahmatud. Kone ise peaks lähima 2 nädala jooksul pukki jõudma. Tagasilla põhikomponendid on ka koos. Ketasõõtsadele saab hiljem ka üle minna.
Treiali abi
Salongist paistab kõik nagu õige
Ristsugutis
Side by side enne modifikatsioone
Torujürka, M12-M10, mingit SEMA näituse taset taga ei hakanud ajama.
ZF käimakotile sai uus tuulutusklapp ning muud vidinad. Vahetan ka käigulüliti simmeka ära.
Tagasilla värskenduseks valmis