Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 21.08.2021 kõikidest kohtadest

  1. Veidi aega möödas viimasest postitusest, teen väikese vahekokkuvõtte. Suve alguspooles sai sõidetud õlivann puruks, vanni vahetusel ilmnesid mõned probleemid. Nimelt õlijahutus düüsid 6est viis hulpisid kenasti õlivannis, samuti m54 tüüpviga, õlipumba mutter oli end lahti kerinud. Ehk siis pääsesin hullemast seekord. Mootor sai vahelt võetud ja teostatud tugev remont. Vahetusse läksid: Raamsaaled, kepsusaaled Kolvid, m54 upgradetud mahle rõngad Kõik tihendid,simmerid,keti tallad,pingutid Vänvtõlli asendiandur Mõlemad Boschi lambda andurid Hüdrotõukurid 24tk Veepump,termostaat,rihm Vanos sai uued tihendid ja uue orginaal vooliku M20 hooratas käis treiali juures ning sisse läks uus siduriketas, korv ja survelaager Kaas käis Astromotos lihvimises ning survestamises Sai ka installitud tummine terasest põhjakaitse. Kindlasti oli veel miskit aga hetkel ei meenu. Tänusõnad lähevad sõpradele, kes aitasid mootorit komplekteerida ja lasid garaazi kasutada. Nüüdseks ca 2000km vuranud ja tuleb tõdeda, et e30 on päris kallis hobi.. 😀
  2. Uuendan siis ka vahepeal teemat. vahepeal sai siis jälle “uus” mootor peale, sedakorda siis m50b25 vanosega. uued tagaamordid ja esisillas mingid vidinad. muus osas ainult sõitnud. homme lähevad alla uued rehvid + tehakse sillastend. Kevadel sai tutikas jooks alla ja kõik neli rehvi juba täiesti otsas kuna ei teinud peale jubinate vahetust silda. mingiaeg sai siis veel esilisa küljest sõidetud mis peaks lähipäevil uus jõudma koos uute replica hellablack esituledega. Preaguste tuledega on pimedas ikka üsna hirmus sõita :D.
  3. Pivarootsis käidud ning siis jöudis vist ka löpuks kohale, kui halb mu värvkate tegelikult on, kui ma enda 1.6 kolme M3 vahele parkisin, viimases hädas tegin veel üleni vesilihvi ja poleeri, mis on hetkel oludes köige parem variant, et ei peaks laiali vötma ning värvi saatma, aga eks nagu öeldakse, siis poleeritud junn jääb ikka junniks. Prantsuse esituled olid kallid, ehk tuli ise Hella komplekt võtta ning ühed meisterdada, kasutades välismaalt saadud info kohaselt parimat värvi, millega reflektoreid värvida ning pärast poleerida. Ise tulemusega rahul, öösel autoga ikka ei sõida ning hooaeg lõppemas. Kümme minutit peale tulede installeerimist ning proovisöitu söitsin 90ga sirgelt esiosaga sokule otsa. Auto önneks terve, sokule jäi see viimaseks päevaks tol öhtul - esitiivale lisandus väike kühm, päris mölgiks ei loeks, kui just öige valguse all ei vaata, önneks. Sai ka originaal udutule pistikud ning juhtmed tellitud (jube kallis, ütlen kohe ära) ning ka uued udutuled peaksid lähipäeval tulema, ühendused nii oksüdeerunud, et lihtsam oli uued tellida. Uue IS esilisa pidin ka tellima, et kuigi auto on körge, siis mitte piisavalt, et kividest üle söidaks.. Rohkem see aasta vist ei investeeri ka, hakkan oma garaazi löpuks ehitama, kus löpuks uued ideed realiseerida. Samuti pandi mulle maanteeametis läbisõiduks 120 000 peale ülevaatust 12 000 asemel, kuna hakkasin uue spidobloki töttu nullist söitma.. önneks lahenes asi ainult maanteeametisse kahe kirja saatmisel. See suvi siis 4000 kilomeetrit söitnud murevabalt.
  4. Esimene sõit kah tehtud, käisin pesulas😁Kaugelt tundub, et lähedalt on ilus😂😂😂
  5. Tagasi Norras ja saab taas autoga sõita(tagumise rattalaagri vahetus ootab veel ees) 😁Täna õnnestus lõpuks ka punane käima saada ja vaatan kas jõuan augustis tagasi teele saada😊
  6. Vahelduseks teemat uuendama taas. Sai kardaani mure lahendatud. Alla läks e34 kardaan täies pikkuses. Sain ta 10e eest mõttega, et saab jupi lõigata ja keevitada aga kui kõrvuti laenu kardaaniga panin siis vaatasin, et see suht sama pikk nagu TD kardaan. Kardaaniga muidugi asi ei piirdunud, diffrit kinnitustele ülevalt tõmbas ka mõrad sisse ja sai sinna korralik tugev tükk peale tehtud. Sai tellitud polüretaan pukside komplekt, esialgu sai suured sillatala puksid ringi visatud, kuna need olid suht läbi. Enne ülevaatust sai käsipidur ära reguleeritud ja esimesi klaase lapatud. Muidugi paar päeva enne oli vaja tagasillas midagi loksuma hakata. Sai LSD õli veel ära vahetatud ja pooltelje välimine ots oli nii ära, et keeramise pealt tegi häält juba. Läks siis seegi vahetusse. Sellega oli kõik ja sai kokkutulekule mindud. Kõik kulges muretult kuni ~5km enne Pivarootsit hakkas midagi päris koledat häält tegema, nagu hakkaks kohe mootor laiali minema või ketitald oleks nagu jalutama läinud kohapeal pandud diagnoos tundus loogiline, et rihma pinguti amordi puksid kutud ja logiseb, kuna rihma pinget mõjutades muutus ka hääl, hiljem see diagnoos muidugi paika ei pidanud, aga kuna ta 1200-2500 pöörde vahemikus oli vait, siis sai rahulikult koju ära mindud. Kõik asjad mida mõeldud sai, mis seda häält võiks teha, olid ka muidugi oma aja ära elanud. Ca 10000km sõitnud INA rihmapinguti amordi puksid oleks just kui vahelt välja sulanud. Vaakumpump sai maha võetud, kahtlusega äkki see koliseb, ka see oli tegelikult nii kulunud, et see vahetükk sealt kukkus küljest. Lõpuks siis sai rihmaseib lahti lastud, küljest ära sai siis käega liigutades kollas see edasi tagasi ja kui poltidega flantsi lahti lasin, juhtus nii. Aga muidu võib rahule jääda. Läbisõitu tuli kuskil 550km
  7. Reedel andis alla üks tagumine rehv. Õnneks polnud autos õigeid tööriistu ega ka õige poldivalemiga tagavararatast, seega sai laenatud üks ratas. Kuna nädalavahetusel rehve polnud võtta läksid kasutusse garaazis vedelenud brokid ja esmaspäeval sai uued rehvid. Täna sai vahetatud tagumised rattalaagrid.
  8. Võtsin ennast uuesti siis kokku ja hakkasin rullikaga taas tegelema. Motivatsiooni hetkel väga pole aga küll selle ka vast leiab. Igatahes auto peaaegu täitsa paljaks roogitud, kuid mõned küsimused siit targematele ka. Kuidas laepolstriga jääb? Plaan lasta teha kunagi vast must lagi, kuid rullikal pole nö laepappi, vaid riie ripub laes, siis kuidas seda paigaldanud olete? Viinud klaasideta kere sadulsepa juurde ja ta pannud asja paika? Hetkel suurt juttu ei tee, seda saab varsti kui plekijupid käes ja töö täies hoos. Ahjaa, pagassi kunstiteosest pidin ka pildi panema, niiet nautige🙂
  9. Midagi ikkagi mäda . Tundub, et kevadeks planeeritud vol2 nihkub ikkagi selle aasta kalendrisse. Peale vihmasid nurk jälle märg. Kapotialt kuiv ning voolikuga vendirestidest sisse kastes ka ujutamismärke ei näinud - äravoolud vuhisesid. Kahtlusalune siin. kas neid nurkasid ja tihendi alla jäävat ise üles ehitada väga jant? Ka resti kõrvalt on näha, et alt on pigem pude kõik. Mõtlen, et kui mõtekas see remontpleki tükk üldse oleks. Mul avaneks tõenäoliselt samasugune vaatepilt ja hullemgi.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.