Jupp pausi vahel olnud, aga auto põhimõtteliselt laiali. Mootor veel maha tõsta, põhjaalused vollad/torud/kütusepaagiga seonduv ja mingi pudipadi.
Nüüd nägi siis täies ulatuses, kui ära kõdunenud täpselt on. 😀
Esimesed nurgad teadatuntud värk, nüüd lõin ka need parandused eest ära.
Ja siis on see rooli kõrval olev auk, mille kohta juba keegi kunagi mainis, et poltidega mingi plaat ette löödud. Plaadi tagant paistis siis siuke teema. 😀
Kõige nukram ja minu jaoks ootamatum on tagant parem koobas. Seal ikka uss korralikult järanud. Jällegi oli mingit paikamist tehtud, sai need eest ära löödud ja mõnest kohast hakkas veel näpp läbi.
Lahe, mis ma muud oskan öelda. 😀
Kokkuvõtteks oma võhiku pilguga vaadates läheb see asi mul veits kulukamaks kui algul arvasin, aga vist midagi väga utoopilist ei ole. Samas tööd on. Äkki päris vaeseks ei jää!
Lammutamine ise läks isegi libedamalt kui arvasin. Esimest korda nii hingega asja kallal ja kakun tervet autot laiali.
Kärukonksu kronsa oli üks hullemaid asju, millega jebisin - ca 3h võibolla. Pealmised mutrid olid pagassis hea lihtne lahti keerata. Alumised aga põhja all nii vända koha peal ja korralikult kinni roostetanud. 😀
Teine asi oli kardaan. Auto pukkadel, selili auto all lehtvõtmega neid polte lahti keerata ei olnud kõige mõnusam. 😀
Kast seevastu tuli nagu naksti alt ära.
Lõpetuseks mõned suvalised pildid veel galeriist!
(Vahepeal tahavad tummisemad autod ka vägisi garaaži mahtuda)
(Siis kui eestpoolt veel auto nägu oli)