Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 03.02.2021 kõikidest kohtadest

  1. 2 punkti
    Eelmine mootoritagune müraisolatsioon kriipis hinge ja silma natuke, nii et sai eile maha kakutud ja teist materjali kasutatud. Kuuma- ja õlikindel bituumenmatt alumiiniumikihiga läks peale.
  2. Mõned pildid ka: Bye bye m10. Sai selline alu radikas ostetud. Uus süda, m42, 1995 aasta compacti pealt. Sai natuke nokitsetud, nüüdseks õlipumba korpus küljes, sai ploki ja õlipumba korpuse vaheline kummi tihend vahetatud, uuemat pilti pole, ootan veel ketitaldu.
  3. Kast toodi ka ära ukse ette. Julm kolakas 😀 Saab hakata varsti komplekteetima. Paras peavalu on ka leiutada sinna vaheplaat,et saaks vahekasti külge veel kinnitada. Ajaviiteks lasin karteri ära puhastada. Lisasin ka pildi milline ennem puhastust oli. Algselt oli ikka mega pasane ja vana õli kinni kõrbend jne. Näeb välja nagu uus 😉 @Aquaplast
  4. Sai mootori järel ka ära käidud lõpuks! S54b32 ehk siis tegemis E46 pealt pärit M3 mootoriga Lisan väikse listi mis selle motoga tehtud ja mis komplektiga see peaks tööle hakkama 3,25l (S54b32) 3,246 cc CP sepiskolvid,Bore 87,5mm,surveaste 8,5:1 Arrows H-profiil kepsud sees Supertech klapid ja tugevamad klapivedrud,originaal nookurid. MLS Cometicu kaane tihend ARP kaane tikud hoiavad,et kaas lendu ei tõuseks. Originaal 91mm tõusga väntvõll sees mis jutu järgi hiljem üle tasakaalustatud. 2 vanosega, samuti on ka olemas Vanos delet kit kuid mida ma arvan ei hakka kasutama ja läeb ehk müüki. VAC Motorspordi võimsam õlipump paigaldatud. 60mm Tial originaal wastegate 75mm PPF Blow off klapp 1500CC EV14 pihustid Garret GTX4294R Turbo😎 Billet hooratas Nuke kütuselatt PPF poolt Sidurks siis QuarterMaster Optimum-V 3 koos Tilton ketastega ja Tilton hüdru survelaager kasti küljes. Käigukast on E46 oma M# 6 ne manual . Arvatavasti läeb sidur/hooratas ja käigukast müüki kuna tagaveo asjadega pole mul miskit teha. Väljalase kollektor roostevaba, ja sisselase plenum ise tehtud Alumiinium. Viimati oli see mootor ühe driftika peal ja liikus 1.5 bari rõhuga ning tagasihoidlikud 740hp ja 800nm väänet
  5. 1 punkt
    Ninaraami asja pole veel otsustanud. @Tiitvahepeal jõudis olemasolevat vähe sirgemaks ka toksida mul garaažis ajaviiteks Aga aega jälle möödas. Päris niisama pole passinud. Kui nüüd mingid ajutised veljed leiaks, saaks ratastele lasta ja värvi saata. Sillatükke kokku pandud ja timmitud, et saaks kõik veljed 17x9" alla panna. Taga polegi probleemi, ees läheb natuke keeruliseks, aga õige rehv ja täiesti tehtav. Seejärel saaks mootori kokkupaneku ette võtta. Jupid ja tihendid kõik ootavad riiulis. Samuti kasutan E34 rummusid taga 5x120 saamiseks + saan kasutada E34 disainiga pooltelgi ja vajadusel typ210 difrit, kui järsku palju jõudu kapoti alla peaks tulema. Ees E36 püstakud+M3 Evo õõtsad. Jällegi suures osas 5x120 saamiseks ning üldse lihtsam külge swappida sinna midagi ning küljest käivad sarniirisõbralikumalt ära, kui vaja timmida. Coilid ka poole odavamad E36-le. Pidurid ette E46 300mm või 325mm. Täpselt ei tea veel, kuna 325mm ei mahu 16" velg alla enam hästi ja äkki tekikb selline plaan Samas 325mm pidurisupportid riiulis olemas. Tagumised pidurid selguvad siis, kui muu asi koos tagant. Sarniirid Lemförderilt, puksid Strongflex punased kõik. Coilid E36 omad. Vahepeal ostsin meeltesegaduses ühe 83 2 ukselise ka juurde doonoriks, aga hetkel tundub liiga hea, et lõhkuma hakata. Aga sellest oma teema kunagi ehk
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.