Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 29.07.2019 kõikidest kohtadest

  1. 1989 juuni 325i touring. Seisuga 2019 suvi on originaalist säilinud esiklaasi raam, ukseraami, pool katust ja pool põhja. Originaal juppe suht vähe, milleks on esiklaas, ukse lingid ja lukumehanismid, taga tuled ja kojamehe plastikud. Kogu auto ehitatud 8,5 sekundi nõuetele SFI ja FIA järgi. Kere: Kiirenduse 8,5 sekundi nõuetele vastav turvapuur ja "kookon" mis juhi ümber. Ees originaal poolraamid, ülejäänud ehitatud toru peale. Tagumised poolraamid veel säilinud kui kõvasti modifitseeritud. Nina üks suur fiiber detail Peale c-piilarit auto kõik üks fiiber detail ning tagastange eraldi fiiber Uksed originaalid aga kergendatud, taga uste välise pleki asemel fiiber Katuseluuk asendatud fiibriga. Pidurdus vari. Veermik: e39 3.0d käigukast Autokardana eritellimusel tehtud kardaan, ilma vahepukita. Väidetavalt kannatab kuni 3500nm Ees säilinud originaal sillatala kinnitused kuni sarniiri pesani, ülejäänud sillatala torust. Originaal võimuta roolilatt Ise tehtud esi õõtsad, cr-mo materjalist. BC coilid, 51mm püstakud, e46 3.0d suured pidurid, e36 rummud. Taga sild e39 3.0d alt. Sillatala modifitseeritud, õõtsad ise tehtud ning silla kinemaatikat ka natuke modifitseeritud. type 210 2,81 ülekandega differ, 3.0d originaal pooltejled, 3.0d pidurid. Usa päritolu miskid popimad kiirenduseks mõeldud coilid, Strange Engineering tootja omad. Samuti Usa päritolu Weld Wheel toodetud 10" lai 15" üli kerged veljed. Dragi slikid, 11,5" laia kontakt pinnaga. Mootor: M50b25 baasil ehitatud, ca 2,9L turbokas 2,8 väntvõll sepiskeps 85mm sepiskolb Vända liini tugevdus plaat + ARP raami poldid. teras rõngastega kaane tihend modifitseeritud arp kaane poldid kaas tehtud Windorfis 2x sisselaske nukad, orig tõukurid ning klapivedrud Turbobanditi TB80 Bazooka turbo, 80mm külmapoole tiivikuga 2x replica wastegated 4" suht lühike otsetoru. s54 ITB'd ja ise tethud sisselaske flants + pleenum. Topelt pihustid per silinder. Ise tehtud õlifiltri adapter plaat ja m60b40 õlifiltri jalg. Väike shot nitrot, turbo äratamiseks. Mootor tarbib puhast etanooli, mida edastavad 1+3 boschi 044 kütuse pumpa. Ise tehtud kogu auto elekter + mootori elekter. Mootorit juhib MaxxEcu aju. Kõik ehitatud oma sõpradega, omas garaasis. Fiibri tööd, värvimine ning mootori "masinatööd" ainult tellitud. Kõik sai alguse sellest, kui tekkis mõte et tehase m20b25 vahetada uuema vastu ning tuli välja et kere oli tegelikult koledasti mäda. Siis jooksvalt tekkis mõte et teha tänavalegaalne turvakaar ning nii see pall veerema läks. Alguses polnud kindlat plaani, mis saab. Kuidagi kogemata jõudis auto ametlikule kiirendusele kus sõitsi 12,2-11,5 aegasi. Kui üks hetk kogematta tuli 9,9 aeg ning siis oli auto saatus määratud. Hetkel parim 402m saavutus on aeg : 9.693 60ft : 1,47 lõppkiirus 229km/h Võistlus kaal 1227kg koos minuga, 53% sellest kaalust esi sillal. Rohkem infot ning pilte facebookis ja instagrammis : Harri's Weldworks. Pildid tegi Airi L
  2. Veel pilte sarjast "enne ja pärast": Aitäh @Krysten! Aitäh @spectra!
  3. Bombaclaat! Seis siis selline, et eelmisel neljapäeval sai masin ilma ühegi veata ülevaatluselt läbi viidud ning osaleb sellest ajast juba liikluses. Mis kõige parem, siis CO2 täiesti normis (passis ilma KATita ning mõõt vaid tühikäigul). Tegemist vajavatest asjadest oli tulesid vaja natuke regullida, sest kogu süsteem sai toimivaks tehtud ning vardad tänu sellele paigast ära. Other than that ei saanud ühtegi etteheidet ning tänaseks on vahelduva eduga läbitud 408 km Emotsioonid on tuusad, sest teele pole jäänud ja suuremaid viperusi pole ka juhtunud. Kuna kere ja veermik uus, siis nii vana auto kohta on juhtimine ulme hea ja liigub väga täpselt, kuid teisest küljest mõnusalt robustne nagu tank, sest roolivõimu ju pole. Ja R6 on ikkagi R6. See madal litakas on omaette väärtus. Kokkuvõttes said ostmisest alates täpselt 2 aastat ja nädal, et auto sõidukorda saada. Tuleb muidugi öelda, et tegemist ei ole perfektse autoga ja vigu jagub omajagu, sest mootor ju praktiliselt uuendamata. Aga isegi sellises seisus nagu ta on, on sõidud nii linnas kui ka maanteel olnud mõnusad. Ootasin, et müratase on sellel autol suurem, aga täiesti aktsepteeritav ka lahtise luugi, akende ning all olevate M/S rehvidega, mida pole veel jõudnud paremate vastu vahetada. Sisse kallasin 98 kütust (ma ei tea, kas biolisandiga 95 ka sobiks?) ning mootoris on uus õli ja filter. Küünlad samuti uued koos rootori, kaane ja küünlajuhtmete ning radikaga. Kurvides pole julgenud veel väga selle auto teelpidamist testida, sest rehvid originaalmõõdus ning tundub kuidagi "kõrge", aga arvatavasti harjumise asi. Jutu jätkuks ka paar pilti: Nagu piltidelt märgata, siis istmed on õnneks veel täitsa ühes tükis, aga väiksemaid kulumisi ja augukesi hakkab juba tulema. Kui kellelgi sellise tooniga istmeid pakkuda, siis oleksin väga tänulik. Vahepeal sai mingi tondi käest ligi võetud ka kummimatid - mõtlesin, et nendega rikub vähem salongi, aga kuna mul matikinnitused puudu, siis hetkel nad jalge all üsna libedalt seal edasi-tagasi liikumas. Autoga olid kaasas ka heledat tooni veluurmatid - mõtlen, võibolla panen need tagasi, sest sõitmine nagunii ainult suvel. Rool on plaanis ära vahetada ja E30 sportrool (orig) juba ootel, vaja vaid ära tuua ja külge kruvida. M-Tech oleks ka kena, aga see raha oleks õigem pigem mujale panna. Selle originaalbaranka puhul häirib kõige rohkem kaare liiga peenike struktuur - ebamugav kinni hoida. Ilusa jutu jätkuks aga nüüd probleemidest ka: 1) Kõige suurem mure endiselt tühikäik. 800-850 asemel on mul see 450-600 juures. Kõige rohkem aga püsib 500-525 juures. Küünlad uued (NKG ES lõpuga vm, vahed tundusid stockis õiged), rootor, kaas, küünlajuhtmed samuti. Vaakumlekked välistatud - visuaalselt kontrollitud enamik lõdvikutest ning üle käidud ka cleaneriga, kui masin töötab. Tühikäigumootor testitud (sureb välja, kui lahti ühendada ning proovitud ka teist mootorit). Lisaks uus paak, kütusepump, filter ja torud. Lambda anduri lahtiühendamisel ei muutu ka midagi, kuigi katti autol all pole enam. Puhastatud segusiiber ning TPS andur (kuidas see eesti keeles on?) TPSi kontaktide mõõtmisel igal juhul õigeid takistusi kätte ei saanud ning lõhkusin lahti. Plastikud olid nii tugevalt kinni, et ta pigem murdus lahti, mitte ei tulnud ilusti. Sisu oli täiesti triiki õli täis - puhastasin ära, panin kokku ja kruvisin külge, aga takistused endiselt mu arvates valed - seega võiks viga sealt eeldada? Kas kellelgi on mulle töötavat kontrollitud takistustega TPS andurit pakkuda? Kui enne oli nii ,et tihti stallis pärast gaasi vajutamist (kui pöörded alla tulid), siis TPS anduri puhastamise järel seda enam ei tee, aga pöörded ikka madalad ning +30 juures läks käima, aga suri ka kohe välja. Käik sees ühtegi probleemi pole, kiirendab normaalselt, ei "haki" ega jõnksuta, kui mootoril vedada lasta gaas lahti. Aga närvi ajab see värk - tahaks, et asjad töötaks nii, nagu nad peaks töötama. Või on keegi tühikäigukruvi näppinud? 2) Esimeste akende ja ühe tagumised välimised ilmastikuliistud - kuna auto sai endale kõik uued (pre) uksed, siis liistud enam ei sobi ning jäävad väiksed, mille tulemusel on klaasi ja liistu vahel pisike vahe ning vesi tuleb ukse sisse - NOT GOOD! Kas siin on lahendus päris uued tihendid tellida ja loota, et nad on piisavalt laiad, et tihendavad akna kenasti ära? Igal juhul see on suur mure ja vale oleks lasta seal veel tegutsema hakata, missest et vaid suvel sõidud kavas. 3) Näidikuplokk - auto ostes kütusenäidik võbeles ja käis, kuidas jumal juhatas. Nüüd uue paagiga ei tööta üldse. Paaris august läbi sõites korraks viskas justkui õige näidu, aga kadus siis nulli ja rohkem elule ei hakanud. Tuli ei põle. Tagumine kruvi ja jooted visuaalselt üle käidud. Samuti ei tundu akud olevat lekkinud...AGA...paar probleemi viitavad justkui veel akudele...nimelt ei lähe ka temp andur päris keskele vaid püsib kolmandiku peal (termostaat vahetatud). Samas kui ülevaatlusel kohapeal käis, keris üle normi natuke, kuid tuli kohe alla, kui sõitma hakkasin. Tosool normis, viscot ei tea...aga kas see võiks ka pigem ikkagi vanadele akudele viidata? Viimane asi, mida ka sellega seostan, on inspection tulukudesed. Tegin reseti ära, kuid 5 asemel põleb vaid 3 tuld - normaane või pigem ka mingi muud jura? 4) Klotsiandur - klotsid ja andur uued, aga tuli põleb kenasti armatuuris edasi. Pikema sõidu ajal kustus pärast paarist august läbi kolistamist ära - pistik ei anna piisavalt kontakti, katki või mingi tüüpviga? Ehk keegi on selle vea fixinud? Ei tahaks nagu pirni välja keeramise teed minna... 5) Raadio - soov OEM makk panna ning kätte sattus üks Bavaria CII. Ühendan järele ning küsib koodi, sisestan, aga viskab ette - - - -. Lasen süüde I astmes ja makk sees seistes resettida nii, et tuleb uuesti CODE. Panen ja vajutan parempoolset SEEK nuppu, kuid viskab ikka - - - -. Ja nii korduvalt. Mingi hetk tuleb ekraanile ka HAL või NA. Makk erroris või teen mina midagi valesti? Koodi sain kahe erineva foorumi erineva kasutaja käest ning need ühtisid. Kui vale kood on, kas siis peab mingi teate ka viskama? Kui keegi saab nõu ja jõuga abiks olla, siis suured tänud juba ette.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.