Käina rajal olen käinud, värskelt kapremondi saanud Ladaga sai seal paugutada, tore koht
Aga seekord ma kirjutada suurt ei viitsi, mainin mis eelmine kord meelest läks. Et spidomeetri kalibreerisin ju ka ära. Näitas teine +10-12km/h maanteel ja tüütuks muutus. Kuna mul mingi vahva hübriid seal spidoplokis - motometeri spidomeeter ja ülejäänu kõik VDO teema siis sai seda potensiomeetrist hõlpsalt kruttida. VDO spidoga see läbi ei lähe, kuna sel "potti" kust midagi kruttida saaks, pole. Puhtalt takistite vahele tinutamise teema, nii et suht keeruline. Aga siis GPS-i abiga sai maanteel ja kõrvalteedel tiirutatud ja vahepeal vastavalt krutitud ning sai selle näidu ka kilomeetri pealt õigeks
Aga ma paneks lihtsalt pilte vahepeal, tegelen siin OBC juhtmestikuga ja tundub, et saab valmis. Ei tea kas see plokk ise korralikult funkab aga juhtmetes ei tohiks enam probleeme olla. E28 juhtmestikul on ka eraldi väljavõtted kiiruse signaali jaoks, üks püsikale ja teine kiirustundlikule volüümikontrollile, neid ma maha ei kaksanud vaid otsustasin alles jätta. Doonorikorras saadud vajalike pistikute eest tänud eix22-le
Igatahes, segadus ja doonorpistikud:
Siin siis spidoplokki minev pistik vajalike arvu õiges pinnis olevate juhtmetega varustatud:
Õigete pinnide ühendamiseks ja katsetamiseks kasutasin esialgu lihtsamaid meetodeid:
Tinutused peaaegu tehtud:
Tekstiilteibiga mähkimist sain ka harjutada mitu korda kuni õige sai:
Töölaud siis - skeemid arvutis lahti, kolb soojas ja paberi peale tegin spikreid ka :
No ja võib öelda, et siis lõpp-produkt ilmselt
Salongist ka niisama pilt, ei tea kellele ja milleks aga niisama siis võib ka ju, sõnavabadus meil ikka endiselt, right?
A ja avastasin et tagumisel aknal kõik soojenduse niidid töötavad ja see klaasisoojendus üldse töötab Kuna klaasi sain vahetuse käigus ju ja ei teadnud selle seisukorda, siis minumeelest win
Aaga jah, rohkem uudist pole. Teisaldatava konksu sain liivapritsist kätte, näis mis sest edasi saab