Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 19.02.2014 kõikidest kohtadest

  1. Aeg nüüd niikaugel, et auto jõudis minu kätte tagasi ja vägaväga hea raha eest. Ainuke asi see et mootor maha tõstetud ja seda ma kaasa ei saanud ning nüüd plaanid suuremad ja aega rohkem tegelada, kuna nüüd igapäevasõiduk olemas Plaanidest: Kuna mootor maas keevitaks esimesr asjana piduritorude augud ära, need kohad mis jooksevad esimestesse suportitesse, kuna suht pehmed. Hetkel ka otsinud m50b25 mootorit tiku ja tulega, kui kellegil või kellegi tuttaval vedeleb andke kindlasti teada! Kevade poole ka karbid ära vahetada, võimalik ka enne, ei tea ju millal mootor kätte kukub. Eelmine omanik vahetas kõik amordid ära ja mingeid silladetaile veel, eks kõik ole teada siis kui tööjuures aega leidub ja ülesse tõsta auto. Praegu aga kõik ja kui mingeid uuendusi tuleb annan teada!
  2. Selleks, et teema päris ära ei vajuks, paneks paar vanemat pilti: Ma olen kindel, et on vähemalt üks mees (loe; eix22), kes ütleb "Da F*ck nüüd jälle ühe e30'nega tehakse?" Lihtsalt on tema suhtumine originaali niivõrd pedantne, et sellesse tuleb kindlasti austusega suhtuda, aga samas oleks patt jätta seda pisut huumoriga vürtsitamata Idee tuli sealt Rootslaste ja Norrakate poolt, kus austatakse M3 keretüüpi niipalju, et niisama naljalt tavalist kere ise selleks ümber ehitama ei hakata. Kuna aga tahtmine suuremaid/laiemaid rattaid alla mahutada on piisavalt suur, siis tehakse hoopis selliseid trikke. Koobas sai siis seestpoolt umbestäpselt 3-4 cm laiem. Väljast on näha, et see on enam, kui piisav. Hetkel siis veel natuke ratas seespool, kui ta olema saab ja kui tulevad need "chamber" plaadid, siis need muutused peaks koobas samuti kerge vaevaga ära taluma, ilma, et ratas kuskile vastu hakkaks käima. Laias laastus on hetkel sellesse ümberehitusse mu aeg kulunudki. Tänaseks hetkeks on teisel poolel juba samasugune kuju, kuid kumbki pool pole veel lõplikult kinni keevitatud. Seda niipea ei plaanigi teha, kuna nüüd liigun vaikselt tagantpoolt ettepoole. Tuleb tagastange külge leiutada, siis karbid ja lõpuks siis esimeste tiibadeni, mis tuleb samuti tagumistega sobivasse kujusse viia. Alles kui kõik keredetailid on oma ümberehitused läbinud ning tekib selline terviklik pilt, siis saab otsustada, kas kõik ära keevitada, midagi ümber teha või originaaliks tagasi ehitada arx
  3. arxman @ kinnitab Kui valmis, siis saada muidugi PS, sest koba peale lugesin seda teemat hetkel. arx
  4. ehk otsetee margi esindusse =)
  5. Autotehniku ja autolukksepa vahe on selles, et autotehnikud lihtsalt vahetavad vana jupi uue vastu jne, aga lukksepadele õpetati ikka vanat asja korda ka tegema
  6. Pilt petab igasugu porno profitööks, mitte et see töö peaks nüüd halb olema. Millega sa muidu rahule ei jäänud? Liiga apelsin või palju tolmu sees? Las kuivab korralikult läbi ja poleerid üle, ning jääb väga hea vast.
  7. Pildi pealt tundub küll ilus.
  8. 10-15 EUR/tk sõltuvalt keerukusest, materjalist, mõõtmetest 51990284
  9. peab ära mainima,et pusa suht kehva materjaliga, ajab toppe mis kole
  10. Ich noch mal... Es sind schöne Bilder dabei, welche Lust auf einen Besuch bei Euch machen. Findet 2014 wieder ein E30 Treffen statt. Gibt es schon Pläne ? Ich würde dann meinen nächsten Jahresurlaub entsprechend planen. Vielleicht ist dann EETarga aus Palamuse auch dabei. Bin schon sehr gespannt, was daraus wird. Gruß Andree Heute habe ich endlich meine Stahlflex-Leitungen eingebaut. Sie lagen schon sehr lange...
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.