Sai siis soetatud järjekordne rullikas endale, mõtlesin et teen ka teema esmakordselt, et endal hea jälgide ja probleemidele lahendusi leida.
Autost endast siis.
Tegemist suhteliselt tavalise fl sedaaniga mis tehasest välja veerenud 2.0 95 kw mootoriga,nüüdseks on seal peal 2,5 125kw eelmise omaniku poolt vahetatud, 2.0 oli vist kotti jooksnud vms. Tehtud on tal ka keretööd,terve alumine ringi värvitud ja roostet eemaldatud,tehtud on ka pöhi mis esialgu tundub olevat tehtud korralikult ja kaetud igasuguste plögadega ,näpuga katsudes tundus olevat pigilaadne moodustis. Väljast kahjuks ei ole viitsitud korralikult värvida vöi siis värvija lihtsalt ei osanud teha, kohati jookseb lakk ja kohati nagu ei ole piisavalt lakki just liistude juures on see probleem, liistudest alla pooöe on kaetud kivikaitsmega ja ss värv. Plaanis on palju detaile uuesti värvida ,esimesena läheb tegemisse katus kuna sealt koorub lakki,köik koopaservad lasen ka teha uuesti ja korralikult et asi roostetama ei läheks . Veermiku poole pealt on köik viisakas ei kilise kolise ja loksu,ainuke asi mis võiks vahetada on roolilatt kuna seal imepisike lõtk (läheb e36 oma). Pidurid olid esimene asi mis sai ette võetud kuna need ei kannatanud mingit kriitikat eriti just esimesed,kettad roostes ja köverad jne,sai siis pandud kõik jupid uued peale supportide enda ehk siis kettad,klotsid,kolvid ja köik kummist detailid,nüüd saab juba saab pidama kah samal ajal piduritega tegeldes sai kohe tehtud nö hoole mootorile ehk siis tavapärane filtrid,õlid,jahutusvedelik,kkk tihend ja klappide regull, vaatasin ka rihma tundus praegu okei,eelmine omanik oli vahetanud. Siis sai pandud alla veljed, läksid siis kosei k1 racing veljed,mönusad kerged asjad rehvid panin 215/45/17", kuna pill oli originaal kõrgusel siis katkusin natkuke ka vedrusi mida juba kahetsen vaja habkida korralikud madaldus vedrud või coilid. Enne ölivahetust oli probleem et õlikannu tuli ei kustund kohe ära,peale õlivahetust probleem kadus ehk keegi oskab nõu anda mis lõppema hakkab ? üritan lisada ka pilte. Lisasi pillil kahjuks nagu ei olegi,ise paigaldatud sport istmed ees muud ei oska välja tuua Liigun tallinna kandis ringi igapäevaselt,kes näeb vöib käppa visata. Kindlasti on veel asju tehtud aga kohe pähe ei karga.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere.
Sai siis soetatud järjekordne rullikas endale, mõtlesin et teen ka teema esmakordselt, et endal hea jälgide ja probleemidele lahendusi leida.
Autost endast siis.
Tegemist suhteliselt tavalise fl sedaaniga mis tehasest välja veerenud 2.0 95 kw mootoriga,nüüdseks on seal peal 2,5 125kw eelmise omaniku poolt vahetatud, 2.0 oli vist kotti jooksnud vms. Tehtud on tal ka keretööd,terve alumine ringi värvitud ja roostet eemaldatud,tehtud on ka pöhi mis esialgu tundub olevat tehtud korralikult ja kaetud igasuguste plögadega
,näpuga katsudes tundus olevat pigilaadne moodustis. Väljast kahjuks ei ole viitsitud korralikult värvida vöi siis värvija lihtsalt ei osanud teha, kohati jookseb lakk ja kohati nagu ei ole piisavalt lakki just liistude juures on see probleem, liistudest alla pooöe on kaetud kivikaitsmega ja ss värv. Plaanis on palju detaile uuesti värvida ,esimesena läheb tegemisse katus kuna sealt koorub lakki,köik koopaservad lasen ka teha uuesti ja korralikult et asi roostetama ei läheks
. Veermiku poole pealt on köik viisakas ei kilise kolise ja loksu,ainuke asi mis võiks vahetada on roolilatt kuna seal imepisike lõtk (läheb e36 oma). Pidurid olid esimene asi mis sai ette võetud kuna need ei kannatanud mingit kriitikat eriti just esimesed,kettad roostes ja köverad jne,sai siis pandud kõik jupid uued peale supportide enda ehk siis kettad,klotsid,kolvid ja köik kummist detailid,nüüd saab juba saab pidama kah
samal ajal piduritega tegeldes sai kohe tehtud nö hoole mootorile ehk siis tavapärane filtrid,õlid,jahutusvedelik,kkk tihend ja klappide regull, vaatasin ka rihma tundus praegu okei,eelmine omanik oli vahetanud. Siis sai pandud alla veljed, läksid siis kosei k1 racing veljed,mönusad kerged asjad
rehvid panin 215/45/17", kuna pill oli originaal kõrgusel siis katkusin natkuke ka vedrusi mida juba kahetsen
vaja habkida korralikud madaldus vedrud või coilid. Enne ölivahetust oli probleem et õlikannu tuli ei kustund kohe ära,peale õlivahetust probleem kadus ehk keegi oskab nõu anda mis lõppema hakkab ? üritan lisada ka pilte. Lisasi pillil kahjuks nagu ei olegi,ise paigaldatud sport istmed ees muud ei oska välja tuua
Liigun tallinna kandis ringi igapäevaselt,kes näeb vöib käppa visata. Kindlasti on veel asju tehtud aga kohe pähe ei karga.
Terv.
TonT
Muudetud , muutis TonT