Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
lepa

P: 2,5 L tõmbleb

Küsimus

m20b25 125 kw

jamanud juba sellega kaua aega.

maanteel sõites on kõik korras, jookseb väga sujuvalt aga näiteks kui hakkata kuhugi maha keerama, teisele teeli siis 2 käiguga kiirendades poob kinni ja hakkab tõmblema, kusjuures külma motoga seda pole.

Lamta vahetasin eile ära, küünlad uued, rootor ja kaan ka uued, pena pumb sai ka vahetatud, sama ajuga, võnda andurid ka proovisin kunagi teist, sama õhulugejaga, mida kurat veel??????

ära lähed lolliks sellega :twisted: :twisted:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 35 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

mootori padjad on terved ??? või oled lähi minevikus vahetanud ???

kui need katki on siis võisid juhtmestikule liiga teha :cry:

proovi pane käimaj a väntsutua juhtmestiku kui hakkab surema vahepeal siis lõika juhtmepuu lahti ja paranda katkised juhtmed 8)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

padjad on terved, olen vahetanud küll aga ei usu et juhtmestiku viga, proovin selle ära teha.

veel et tühikäigul ka nagu puterdab õrnalt ja lonkab, üv öeldi ka et mõni küünal ei tööta korralikult, vahetasin küünlad ikka sama jama :lol:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

tagasivoolu puhusin läbi, oli kinni :lol: juba lootsin et asi korras aga hui, ikka tõmbleb.

masin käivitub ka juba jube pikalt ja külmalt viskab julma keemiat sumpast??????????

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

niipalju ka teda ei pannud :lol:

aga käisin täna elektriku juures, uuris ja puuris ning panustas küünlajuhtmete peale, need veel vahetamat ka :D

eks annan teada mis nende vahetamine kaasa toob siis :twisted:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
niipalju ka teda ei pannud :lol:

aga käisin täna elektriku juures, uuris ja puuris ning panustas küünlajuhtmete peale, need veel vahetamat ka :D

eks annan teada mis nende vahetamine kaasa toob siis :twisted:

hhehe mul sama jama.vahetasin ka küünlajuhtmed ära aga ikka sama jama....kui selgusele saad anna teada:D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

avastasin siis et 4 silku küünlajuhtme ots oli kahtlaselt vigane, lootsin juba et asi korras, panin uue juhtme aga ei midagi :cry: , ikka jamab.

proovisin veel teist jagajakaant, süütepoolt.

Homme proovin veeeeeel teist õhulugejat, vaatame mis siis teeb :evil:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

jube värk ikka, terve selle pika aja jamanud

nii, proovitud teine õhulugeja, tühikäigu moto, segusiibri võtsin maha kontrollisin seal kõik voolikud, vaakumid kontrollitud, igalopoole uued klambrid, klapid regullitud aga veelkord uute küünaldega ja vahe paika sättimisega jõnksutamine kadus 95% ;)

nüüs siis tühikäik jumala peetis, puterdab julmalt ja raputab autot, muidugi üks jobu keeras õhulugejad, kuid too sai täpselt samamoodi paika tagasi.

sõidust tulles küünlad jumala valged :?

ideid, endal juba ammu otsas :P

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Tema auto on motronic juhtimisega, seal ei saa tühikäiku regullida nõnda, seal käib asi läbi aju.

Seal on tühikäigumootor, mida reguleerida ei saa, kuna see on elektrooniliselt juhitav aju poolt.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

proovisin viite erinevad aju :? ja ei midagi,kolme õhulugejad.

muidu laulab juba hästi aga tühikäik, õrnad paukumised, puterdamine, raputab mootorid mõnuga.

imelik see et kui jätad seisma ja keerad uuesti käima siis nagu mõni sec on tühka norm aga vaikselt hakkab jälle jama pihta?

vahel pikad käivitused :twisted:

kindlustus saab homme läbi ja kui korda ei saa siis panen ära talvepuhkusele :) aitab juba sellest jamast :twisted:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

kas tosooli kaob.ja kui palju.kui seisab siis koguneb silindrisse mingi kogus tosooli või õli.käivitdes ajab tavaliselt keemiat.seoses sellega ka mootori ebaühtlane töö.lihtsalt vana ja väsinu plokikaane tihend.sümptomid kaovad mootori soojenedes.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

tosooli ei kao ja teeb nii soojalt kui ka külmalt sama moodi.

kuuma mootoriga kui jätad seisma ja käivitad 5 sec pärast siis 5 sec on tühka normis.

ainarile-Vibra ütles et väga puhas ja ilus paisupaak, see eeldab seda et tihend korras, ja et nukk ja nookurid nagu uued, ei ole kulumismärke ja klapikambri kaane alt ka ilus ja värske.

veel, õli ei võta mitte tilkagi ;)

asi saab lisaõhku kuidagi aga kust, olen ju kõik kondtollinud :twisted:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

siin jebisin ühe Vw boraga. Nuka andur oli mingi hetk vahetatud aga alumine mitte. Pill puterdas, värises, suri välja. Tuli välja et alumine andur ei tahtnud enam väga koostööd teha(väsinud vist). Peale anduri vahetamist auto hüppas paugust käima ja kõik oli ok.

ST et ehk sul vända andur-ühendused pole kõige paremad?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse


×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus