Hüppa postitusse

316i 2-ukseline sedaan (M50B25 2979ccm stroker) '90 - Chulo

Postitatud
comment_76744

On tagumine aeg ka enda rullist lõpuks teema teha. Kuna ma eriline pildimees ei ole, siis pildimaterjali mul hetkel eriti palju ei ole, aga ma luban, et parandan ennast tulevikus.
 
Originaalina veeres antud auto tehasest välja siis rohelise 316i kupeena 1990 aastal, mitte just eriliselt rikkaliku varustusega. Katusesse on konserviavajaga päikese vaatamiseks luuk sisse lõigatud ja esi rataste keeramine on salongi toodud ja hüdrauliliselt abistatud, sellega põhimõtteliselt ka varustus lõppeb, kui BBS kärjed välja jätta.
Auto toodi aastal 2006 Saksast Eestisse ja siin ta sellest ajast saadik ka seisis, kuniks ma ta ära ostsin. Tänu sellele on osad kere plekid hukka saanud, kuna auto seisis pooleldi muru peal. Eriti äge on aga auto VIN kood  :thumbsup: 
 
Peale läheb M50B25, mis on M54B30 pöörlevate osadega stroker. Lisaks sellele on ka väljalaskesse sisselaske nukkvõll paigaldatud. Mootori juhtimine on originaal, mingisuguse ebay suvalise chipiga. Videost saate kuulata/vaadata :D video on üles võetud möödunud sügisel, vahetult enne mootori mahavõttu.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10203388937233623&set=vb.1517536116&type=2&theater
 

 

gallery_2208_95_7767.png

Mõned pildid mootori maha võtmisest:
Ei saanud jätta pildistamatta puurpinki, võrdluseks on kõrval ka õllepudel :D
gallery_2208_95_239540.jpg
gallery_2208_95_502008.jpg
 
Ja mõni klõps autost
gallery_2208_95_162974.jpggallery_2208_95_307281.jpg
 
Mõni pilt tagasillatalast ja õõtsadest, ehk siis sild reguleeritavaks, E46 sadulad ning 298mm kettad taha. Sillad tulevad 5x120 poldivalemiga, Strongflexi kollaste puksidega ja BC coiloveritega.gallery_2208_95_181424.jpggallery_2208_95_332396.jpggallery_2208_95_358899.jpggallery_2208_95_505214.jpg
 
Nagu juba ühest teisest teemast mõni teist on lugenud, siis rull on hetkel Vana-Vigala TTK-s keretöödes ja mõni pilt on sealtki minuni jõudnud
gallery_2208_95_39261.jpggallery_2208_95_8207.jpg
gallery_2208_95_20408.jpg
gallery_2208_95_374.jpg
 
Ja veljed, mis suure tõenäosusega alla lähevad. Oleneb sellest kuidas esipidurite teema õnnestub lahendada. Olemas on ka kõik kapslid ja isegi nende võti. Nii et ilmselt varsti jõuavad müüki ka ühed e30 BBS kärjed koos kapslitega.
gallery_2208_95_244991.jpg
 
Värv tuleb Marrakesh Brown Metallic, kuna originaal värv on minu arvates lihtsalt jälk.
Pildilt saate aimu, milline see on
gallery_2208_95_252240.jpg

Muudetud , muutis Chulo

  • Vastuseid 127
  • Vaatamisi 19tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pole ammu teemasse kirjutanud, aga lobamokkade rubriigist võib lugeda veidi seiklustest maanteeametiga. Võtan lühidalt kokku:   Juulis üritasin autot minna Saue maanteeametisse registreerima

  • Pole ammu midagi kirjutanud, paneks mõne pildi.   Sellisena jäi ta kuuaega tgasi seisma ja pm sellest ajast saadik pole olnud aega midagi väga teha. Eelmine nädal oli väike puhkus ja siis oli par

  • Sorry mehed, pole ammu kirjutanud. Masin on väliselt valmis. Lisan lähiajal ka parema kvaliteediga fotosüüdistused.   Et aga täielikust õnnest on veel puudu rool ja parem logari ots, siis võ

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_90893

Sedaan / kupee on täpselt sama juhtmestik ,ainult el aknad/kesklukk on erinev, aga need on eraldi lahti ühendatavad pistikutest ja täiesti eraldi iseseisvad asjad.

Kas lihtsam ölle körvale öige juhtmestik ära pole lappida, kui aretama hakata, mis ei pruugigi tööle hakata :) Kui varem pole teinud ja näidist ees pole, siis see ringi lappamine ka lihtne pole.

Mul on sedaani r6 juhtmestikud köik müüdud. Mihkel22 on 324td juhtmestik, peaks ka sobima, väiksed diisli eripärad on, aga ei tohiks segada.

Vaip on mul r4 oma, kupee tagaosa on r6 oma.

  • Autor
comment_90911

Ma sain aru jah ja vastasingi su juhtmestiku teemale. Uurin veel paarist kohast kust saaks juhtmestikku ja kui ei õnnestu, siis tuleb ehk tee sinu juurde ette võtta ja touringu juhtmetega leppida. Põhja nii kui nii enne ei lähe tarvis kui juhtmete teema lahenduse on leidnud. Järgmise nädala jooksul peaks igal juhul selguma mis sest juhtmete saagast saab.

comment_90913

Terv

Ära sa sellist tööd küll taha ette vötta :) Köige lihtsam on r4 juhtmestiku asemele r6 oma panna ja asi tehtud. Nagunii auto laiali. Kogu juhtmestiku pikkuses on ju erinevused, eest taha välja, see on jube töö ,sama nagu neljasilindrilisest ise kuuesilindriline mootor teha.

Sellise jubeda töö on kasutaja Tiit kunagi ära teinud, ta vastava ala inimene. Minuteada päris öige asi ei saanud, toimib ,aga mingid vimkad olid sees.

Vimkasid pole peale selle, et külmjooted olid check-paneelis ning õli ja jahutusvedeliku andurid on ühendamata. Juhtmeid vedada sai jah igasse auto otsa, kõige pikem lisajuhe läks tagaluugi sisse numbritule jaoks :D

  • Autor
comment_90941

No mul pole touring, nii et see juhe jääb ehk meetri jagu lühem. Ise-enesest midagi ületamatut see check paneeli monteerimine esialgsel hinnangul ei tundunud. Taha siirduvat juhtmesarja sai eelmine nädal veidi harutatud, et aru saada mis kuhu läheb ja selles osas midagi keerulist ei tundunud. Samas ei tea seda mis kaitsmekarbis sees toimub ja palju ette neid juhtmeid vedada vaja.

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_92490

Eile panin poole ööni vibratsioonisummutusmatti, täna on selline tunne nagu oleks peksa saanud.
gallery_2208_95_210102.jpggallery_2208_95_307997.jpggallery_2208_95_130800.jpggallery_2208_95_437635.jpg

Järgmine nädal, kui Eixi käest juhtmesarja saan, saab ehk vaiba sisse ja progress auto edenemisel muutub veidi paremini silmaga tajutavaks. Viimased 3 nädalat on auto põhjaga tegeletud. Sai traatkettaga see nii puhtaks lastud kui mõistlik tundus ja vastavatesse kohtadesse ka roosteravi tehtud ja kus vaja keevitatud, peale happekrunt, sellele omakorda kahekomponentne krunt otsa ja siis pihustatav põhjabituumen selga. Sitasti oli värvitud ka esipaneel. See sai täiesti haljaks lükatud ja samuti happekrundu, kahekomponentse ja lõpuks värvkatte peale. Enda telefonis pilte pole, aga vb kunagi hiljem saan need sõbra telefonist ka kätte.

comment_92500

Loodan, et sa paljaste näppudega seda müramatti sinna põhjale ei silunud. Ma enda omal panin ja sõrmed sai nii palju mürgist soga naha sisse, et koorisid paar nädalat nahka maha peale seda.

Mis veel, põhjamatt ei taha ka peale sellist kleepimist hästi enam sisse sobituda. Tuleb sellega ka mängima hakata. Keskkonsooli detailid ja ääred on nüüd originaalist kõrgemal. Mul jäid küljed tiba volti ja tagumine keskkonsooli kinnitus tagumise tuhatoosi all ei tahtnud enam kinni minna.

  • Autor
comment_92517

Selle hõbeda eesmärk on korrosiooni kaitse. See ei lase kondentsil mati alla tekkida. Materjal ise Silent Coati toode, 2mm paks butüül ja hõbe peal 0.1mm. Kuumafööniga väga hästi paigaldatav asi, kuid toasoojas ka päris pehme materjal üldiselt.

Muudetud , muutis Chulo

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.