Hüppa postitusse

318i Convertible 1992 - kopu11

Postitatud

Sai siis eelmise aasta lõpus veel Karlk käest ära ostetud punane kabrio.

 

VIN  WBABA510X0EJ32099  

 
S210A  ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )  Dynamic stability control 

S288A  LEICHTMETALLRAEDER  BMW light alloy wheel, cross spoke 29

S300A  ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH  Central locking with antitheft system

S320A  MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL  Deleted, model lettering

S339A  SHADOW LINE  Shadow-Line

S350A  WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM  Therm. insulat. glass green

S354A  GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE  Green windscreen, green shade band

S370A  STOFFVERDECK SCHWARZ  Softtop, black

S380A  HARDTOP-VORBEREITUNG  Hardtop-preparation

S428A  WARNDREIECK  Warning triangle and first aid kit

S494A  SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER  Seat heating driver/passenger

S510A  LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT  Headlight aim control

S520A  NEBELSCHEINWERFER  Fog lights

S556A  AUSSENTEMPERATURANZEIGE  Outdoor temperature indicator

S660*  BMW BAVARIA REVERSE RDS  

S682A  RADIOANTENNE AUTOMATISCH  Rear bench seat in fabric

S690A  CASSETTENHALTERUNG  Cassette holder

S704A  M SPORTFAHRWERK  M Sports suspension

S708A  M SPORT-LEDERLENKRAD II  M sports steering wheel leather

L801A  DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG  National version Germany/Austria

 

Varastan siis Karlk käest ühe pildi ka kuna ise pole veel pildistamiseks head võimalust leidnud. 

post-2860-0-40881400-1392991386_thumb.jp

 

Ise olen jõudnud siin ainult natukene nokitseda. Vahetasin summuti tagumise osa ära kuna see oli ära kadunud. Samuti sai uus elektriline antenn pandud ning akende tihendeid vahetatud. Kellade taustavalgustus sai korrastatud ja uus kuue nupuga kompuuter pandud

Coiloverid keerasin ka uuesti üles kuna minu jaoks oli liiga madal. Kui ikka autosse täis paaki panna ei saa, ilma, et rehv koopasse käib siis väga mulle ei sobi:)

 

Plaanid:

1. Mootori ees osas on kuskil õlileke ning märgab põranda ära, see vaja üles leida ning ära likvideerida.

2. Koopaääred korrastada- esimesel paremal on värv maas ning tagumistel mõlematel on rehv värvi maha hõõrunud liigse madalduse pärast. Kui leiab kellegi, kes viitsiks koopaid natuke laiemaks rullida siis tahaks selle ka kohe ühe jonksuga ära teha.

3. Termostaat vajab vahetamist kuna soojaks läheb kuidagi vaevaliselt

4. Kui juba õlilekke likvideerimiseks läheb siis laseb sillad ka üle vaadata ja mis näib selline nõrgemapoolne olevat see läheb ka vahetusse

5. Nahatamist vajavad- rool ja käigukanginupp ning vähemalt üks esiiste. Iste ei ole küll välimuselt väga hull aga külje pealt on üks koht teibiga lapitud. Kui juba, siis võiks ikka ilus ja korras olla. Samuti tuleb istmete mehanisme natuke korrastada- logisevad teised. Kuskilt tuleb leida ka istmete ette laskmise kangidele need plastikust jullad külge(kui kellelgi üle siis võib pakkuda)

6. Korralik nahahooldus ja sisepuhastus vaja ka veel lasta teha.

7. Parempoolne ukse klaas vajab reguleerimist kuna miskitmoodi on selle tagumine ots natuke liiga üleval ja ukse sulgudes jääb katuse äär täpselt selle alla. Katusel on juba kulumisjäljed sellest peal.

 

Üldiselt väga tuunida ei taha ning pigem hoiaks sellise ilusa autona nagu ta praegu on ja vaataks et tehniliselt korras oleks. Mingeid väljapaistvaid tilulilusid lisama ei hakka välja arvatud need veljed mis praegu all on sest need on küll päris kenad :)

 

Täna käisin tankimas ja pagan on ikka äge kartauto :)

 

 

 

 

Esiletõstetud vastused

Ühed korralikud veljed teevad kena auto veel kenamaks :D Pildipeal on autol päris jõhker madaldus, saab sellega üldse inimesekombel sõita?

  • Autor

Kui alla oli keeratud siis ei kannatanud. Aga keerasin üles tagasi ja hetkel tundus suht ok. Jäik on muidugi aga ega see polegi 7nda seeria BMW milles pilve peal hõljumise tunne peab olema :)

Ma ei te kas Karl vaatas aga tasuks visko siduril silma peal hoida. Korra Saksamaal ummikus nagu läks laisaks. Mõnus pill, sai 800km läbi euroopa katus maas nauditud seda autot. Toon ühe pudina ka ära siis auto veel edevam :D

Tee pilte või anna varuosakood jupist, mis plastikud sul esiistmetel puudu on. Ühtedest on mul mingit plastpudi veel järgi, ehk sobivad?

 

Muidu ilus masin ja kena punane teeb alati kadedaks :D

Visco ikka uuena ja sachs. topran on *****

edit: ei tea miks pilti külili paneb.

post-281-0-80314200-1392998485_thumb.jpg

Muudetud , muutis m20b20

Neid kange kahjuks ei leidu. On vaid plastikuid mis katavad alumise osa kallutusmehhanisme... Sachsi oma julgen ise ka soovitada, enda masinale on vana omanik pannud asenduse 2007 aastal ja toimib siiani.

  • Autor

Kuskohast voiks leida selliseid asju mis käivad vedru vahele takistamaks vedru põhjakäimist? Algselt oli mul seal vahel juba kummijullad aga mõni neist oli suhteliselt räsitud, seega vahetaks hea meelega välja.

Mu vend ostis Keilas suvalisest autopoest ma mäletan.

Muidu need aitasid küll, kuid muudavad auto juhitavuse sellseks põrkavaks. Sai pandud teises mõõdus rehvid lõpuks.

 

Ma paneks normaalse vedrustuse või õiges mõõdus rattad alla, selline aretatud värk võib pildipeal kõva olla, kuid rikub kogu sõidu, mida korras sportliku vedrustusega E30 muidu pakuks.

See on ju amordi läbilöögi puks.

 

Selleks, et auto kõrgemale saada käivad vedru vahele sellised pööratavad rõngad, mis auto jäigemaks teevad (ja ka kahjuks põrkama panevad)

Karli jutt jumala õige. Suht pointles velje ja vedrustuse lahendus sõidumõnu kohapealt. Hambad ristis ja märg otsmik aukude vahel 20km/h laveerides koguaeg võtab autolt mõtte.

Kuskil oli pilt , kus vedru keerdude vahele olid poldid püsti kinni keevitatud. Et ehk saad siit endale lahenduse  :D

Ise olen ka sellisest suure velje ja coiloveri mõttest loobunud just sõidumõnu pärast (muidugi ühe suure miinusena võib ka selle ära tuua, et lammutab ka seda cabrio kere kõvasti selline liiga jäik vedrustus). Cabrio üks mõte ongi just sõidumõnu ja ilma nautida, mitte koguaeg mõelda, et kus need augud kõik täpselt asusid, et kusagile sisse ei paneks, muidu põhjapeal kinni ka.

Muidu igati ilus auto aga jah, see oli juba Tartus näha, et sellesse autosse taha kedagi istuma ei saanud võtta, muidu käis kogu värk koopasse, mis tegi sellest masinast pigem sellise show auto, mitte suvenautimise masina.

Muudetud , muutis siimp

Coiloveril ja coiloveril on vahe. Ostke peale JOM-ide endale normaalsed coilid ja ei ole autoga absoluutselt ebamugavam sõita. Vedrudel on vastavalt auto kaalule jäikused ja need peavad  paigas olema.

  • Autor

Sellel teemal, kelle jaoks mis asi mugav või meelepärane on, vaidlema ei viitsi hakata. Eks igal ühel ole oma eelistused.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Sai siis auto Mr Cap-ist läbi lastud. Kena vaadata kohe. Muidugi tuli kohe valja et nahka on värvitud ja kehvasti värvitud. Ehk siis istmetelt hakkas värv kooruma. Seega- tuleb nahatamine sügisel ette võtta. Muidu on ikka veel tore :)

post-2860-0-19593200-1394081950_thumb.jp

Sõitsin ükspäev järgi sl pikka aega, päris ilus auto. Kahjuks taga veljed on vales mõõdus, võiks olla sellised nagu ees

  • Autor

Kui leiab parema mõõdu siis proovib jah. Senikaua ajab nendega labi. Pole ka väga paha.

Jõudu ja jaksu! Esimesed märgid, et see masin on Tallinnas, ilmusid minu Facebooki seinale täna ;) Kõik kiidavad!

  • 6 kuud hiljem...
  • Autor

Vahepeal palju tegemist olnud ja pole väga sõita saanudki. Nokitsemisest rääkimata. Sai siis ennast ikka kätte võetud ja alljärgnevad asjad ära tehtud:

Sisemised- välimised rooliotsad mõlemalt poolt

Hammasrihma vahetus koos kogu kompotiga

Õlivahetus ja õhufiltri vahetus

Lisaks sai veermik üle vaadatud ja rohkem seal nagu vahetamist ei vajanudki, pärast ka sillaregull

Muret teinud õlileke oli siis karteritihendi probleem- sai see ka ära vahetatud, nüüd kena kuiv tunne olla

Närvidele käib summuti kolin, mis kuskile vastu käib vahepeal- sellega peab tegelema hakkama nüüd. Muidu on täitsa lõbus sõita.

Huvitav on see, et see kütusekulu näitav seier hakkas veidralt käituma. Tõotab ainult siis kui pöörded yle 3K lähevad. Käigust hoolimata. Ei oskagi sellest midagi kohe arvata

Lisaks on vaja talveks mõni koht otsida, kus keretööd saaks ära teha. St siis probleemsed kohad üle vaadata, parandada ja uus värv selga. Kõige raskem osa ilmselt ongi leida koht, kus korraliku tööd võib loota

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.