S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight aim control
S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Outdoor temperature indicator
S660* BMW BAVARIA REVERSE RDS
S682A RADIOANTENNE AUTOMATISCH Rear bench seat in fabric
S690A CASSETTENHALTERUNG Cassette holder
S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension
S708A M SPORT-LEDERLENKRAD II M sports steering wheel leather
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria
Varastan siis Karlk käest ühe pildi ka kuna ise pole veel pildistamiseks head võimalust leidnud.
Ise olen jõudnud siin ainult natukene nokitseda. Vahetasin summuti tagumise osa ära kuna see oli ära kadunud. Samuti sai uus elektriline antenn pandud ning akende tihendeid vahetatud. Kellade taustavalgustus sai korrastatud ja uus kuue nupuga kompuuter pandud
Coiloverid keerasin ka uuesti üles kuna minu jaoks oli liiga madal. Kui ikka autosse täis paaki panna ei saa, ilma, et rehv koopasse käib siis väga mulle ei sobi:)
Plaanid:
1. Mootori ees osas on kuskil õlileke ning märgab põranda ära, see vaja üles leida ning ära likvideerida.
2. Koopaääred korrastada- esimesel paremal on värv maas ning tagumistel mõlematel on rehv värvi maha hõõrunud liigse madalduse pärast. Kui leiab kellegi, kes viitsiks koopaid natuke laiemaks rullida siis tahaks selle ka kohe ühe jonksuga ära teha.
3. Termostaat vajab vahetamist kuna soojaks läheb kuidagi vaevaliselt
4. Kui juba õlilekke likvideerimiseks läheb siis laseb sillad ka üle vaadata ja mis näib selline nõrgemapoolne olevat see läheb ka vahetusse
5. Nahatamist vajavad- rool ja käigukanginupp ning vähemalt üks esiiste. Iste ei ole küll välimuselt väga hull aga külje pealt on üks koht teibiga lapitud. Kui juba, siis võiks ikka ilus ja korras olla. Samuti tuleb istmete mehanisme natuke korrastada- logisevad teised. Kuskilt tuleb leida ka istmete ette laskmise kangidele need plastikust jullad külge(kui kellelgi üle siis võib pakkuda)
6. Korralik nahahooldus ja sisepuhastus vaja ka veel lasta teha.
7. Parempoolne ukse klaas vajab reguleerimist kuna miskitmoodi on selle tagumine ots natuke liiga üleval ja ukse sulgudes jääb katuse äär täpselt selle alla. Katusel on juba kulumisjäljed sellest peal.
Üldiselt väga tuunida ei taha ning pigem hoiaks sellise ilusa autona nagu ta praegu on ja vaataks et tehniliselt korras oleks. Mingeid väljapaistvaid tilulilusid lisama ei hakka välja arvatud need veljed mis praegu all on sest need on küll päris kenad
Täna käisin tankimas ja pagan on ikka äge kartauto
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Sai siis eelmise aasta lõpus veel Karlk käest ära ostetud punane kabrio.
VIN WBABA510X0EJ32099
S288A LEICHTMETALLRAEDER BMW light alloy wheel, cross spoke 29
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Central locking with antitheft system
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Therm. insulat. glass green
S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Green windscreen, green shade band
S370A STOFFVERDECK SCHWARZ Softtop, black
S380A HARDTOP-VORBEREITUNG Hardtop-preparation
S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight aim control
S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Outdoor temperature indicator
S660* BMW BAVARIA REVERSE RDS
S682A RADIOANTENNE AUTOMATISCH Rear bench seat in fabric
S690A CASSETTENHALTERUNG Cassette holder
S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension
S708A M SPORT-LEDERLENKRAD II M sports steering wheel leather
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria
Varastan siis Karlk käest ühe pildi ka kuna ise pole veel pildistamiseks head võimalust leidnud.
Ise olen jõudnud siin ainult natukene nokitseda. Vahetasin summuti tagumise osa ära kuna see oli ära kadunud. Samuti sai uus elektriline antenn pandud ning akende tihendeid vahetatud. Kellade taustavalgustus sai korrastatud ja uus kuue nupuga kompuuter pandud
Coiloverid keerasin ka uuesti üles kuna minu jaoks oli liiga madal. Kui ikka autosse täis paaki panna ei saa, ilma, et rehv koopasse käib siis väga mulle ei sobi:)
Plaanid:
1. Mootori ees osas on kuskil õlileke ning märgab põranda ära, see vaja üles leida ning ära likvideerida.
2. Koopaääred korrastada- esimesel paremal on värv maas ning tagumistel mõlematel on rehv värvi maha hõõrunud liigse madalduse pärast. Kui leiab kellegi, kes viitsiks koopaid natuke laiemaks rullida siis tahaks selle ka kohe ühe jonksuga ära teha.
3. Termostaat vajab vahetamist kuna soojaks läheb kuidagi vaevaliselt
4. Kui juba õlilekke likvideerimiseks läheb siis laseb sillad ka üle vaadata ja mis näib selline nõrgemapoolne olevat see läheb ka vahetusse
5. Nahatamist vajavad- rool ja käigukanginupp ning vähemalt üks esiiste. Iste ei ole küll välimuselt väga hull aga külje pealt on üks koht teibiga lapitud. Kui juba, siis võiks ikka ilus ja korras olla. Samuti tuleb istmete mehanisme natuke korrastada- logisevad teised. Kuskilt tuleb leida ka istmete ette laskmise kangidele need plastikust jullad külge(kui kellelgi üle siis võib pakkuda)
6. Korralik nahahooldus ja sisepuhastus vaja ka veel lasta teha.
7. Parempoolne ukse klaas vajab reguleerimist kuna miskitmoodi on selle tagumine ots natuke liiga üleval ja ukse sulgudes jääb katuse äär täpselt selle alla. Katusel on juba kulumisjäljed sellest peal.
Üldiselt väga tuunida ei taha ning pigem hoiaks sellise ilusa autona nagu ta praegu on ja vaataks et tehniliselt korras oleks. Mingeid väljapaistvaid tilulilusid lisama ei hakka välja arvatud need veljed mis praegu all on sest need on küll päris kenad
Täna käisin tankimas ja pagan on ikka äge kartauto