Hüppa postitusse
Postitatud
comment_4222

Sai eile (17. Juuli 2011) lõpuks soetatud kauaaegne lemmik - E30 kupee. Ei olnud otsest plaani osta niipea, aga läks teisiti ning nüüd olen õnnelik E30 325iX-i omanik. :P Plaan on jätta auto väga pikaks ajaks.

Ostetud sai ta Tallinna lähistelt ning eelmine omanik on olnud väga hoolas, tehniline seisukord on ideaalne, neliveose tüüpviga vahekast on korda tehtud ning hiljuti vahetatud rihmad, rullikud ja kõikvõimalikud õlid. Kere on eeskujulikus korras, kuid esineb paar väikest mõlki, aga see väike mure. :) Üldiselt on auto väga heas seisus ning vähemalt esialgu võib muretut sõita nautida.

Toodud on ta 2005a Saksamaalt, esmane registreerimine toimus detsembris 1988, tegemist Facelift mudeliga seega. Värvuseks on must, all on 15" valuveljed. Muusikat mängib originaal BMW makk koos tagumiste Pioneeri ovaalkõlaritega.

Autoga sai kaasa ka originaal BMW Service manualid, kasutusjuhendid, 2 paari võtmeid. Lisaks on tööriistakohver ilusti täidetud. :)

Lisadest:

Roolivõimendi

Katuseluuk (manuaalne)

Sportistmed (ideaalses seisukorras)

Puldiga kesklukustus

Shortshifter koos M käigukanginupuga

Hella black esituled (kaugtuledes Xenon)

Esimesed udutuled

IX kerelaiendid

ABS pidurid

BREMBO pidurikettad

Esiamordid Bilstein B6

Tagaamordid Koni

Õlirõhu, õlitemperatuuri, akupinge näidikud

M tech antitiib

Simonsi sportväljalase

Mida tulevik toob:

Ilmselt tuleb 16" või 17" BBS RS või Style 5 valuveljed, eks näis kas 4 poldiga või ehitab ümber 5 poldi peale

Xenon esituled

Muusikasüsteemi täiustada veidi

Udutuled kollaseks kiletada või kollased pirnid tuledesse

Rool välja vahetada originaal M-Tech vastu

Ette must neer

Esimesed suunatuled toonida

Madaldusvedrud

Toonkile akendele

Smoke tagatuled

Võib olla kunagi kauges tulevikus väike vile kapotialla :P

Mingihetk on plaanis ka mootor lahti võtta ja täishooldus teha mootorile, siis oleks süda rahul. :)

Aga pilte ka (Mingihetk kindlasti paremad)

283815_10150256046102427_704037426_7315803_979546_n.jpg

283314_10150256047342427_704037426_7315830_6552512_n.jpg

269177_10150256047672427_704037426_7315837_6492422_n.jpg

22699267.jpg

  • Vastuseid 96
  • Vaatamisi 15tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_35491

Said korda?

Huhh, pole jõudnud veel. Testeri sebisin endale ja nüüd vaja garaazi veits ruumi teha ja tööle asuda. Loodan, et saan järgmise nädala jooksul selle probleemi lahendatud. Tõstsin uue aku ka ajutiselt auto pealt maha ja panin vana peale, kuna see aku tühjaksjooksmine ja pooleldi täislaadimine ei mõju just aku elueale väga hästi.

  • Autor
comment_35567

Tõmba ööseks - klemm aku pealt maha, siis ei tõmba akut tühjaks.

Hommikul ühenda tagasi kui sõitma lähed ;)

Uksed keera võtmega lukku

Jah, olen sedamoodi korra teinud. Õnneks igapäev selle autoga ei sõida. Praegu selline pühapäevaauto :)

  • Autor
comment_36020

Jah, olen sedamoodi korra teinud. Õnneks igapäev selle autoga ei sõida. Praegu selline pühapäevaauto :)

Tahtsin uurida, et kuidas see juhipoolse luku soojendus töötab? Mis nuppu vajutama peab või mis. Täna läksin pihta sellele ja ehmatasin ära, et lukk kuum, mõtlesin, et äkki seal minig jura, et akut tühjaks imeb, aga siis tuli meelde, et mul lukusoendus.

  • Autor
comment_36076

Sai siis täna tööd tehtud ja uksepolster maha võetud. Natukene jebimist oli aga sain töö üks 1,5h tehtud. Eemaldasin hetkeseisuga selle lukusoojenduse ja panin asjad kokku tagasi. Ühtlasi töö käigus sai ka elektripeeglid tagasi. Ukse sees oli pistik lahti, ühendasin ära ja nüüd töötab kenasti.

  • 4 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
comment_42417

BMW see hooldussüsteem on jaotatud nii, et rohelised saavad otsa ja siis hakkab põlema kollane koos siis Oilservice või Inspection või Inspection kellaga pildiga. Kui ikka edasi sõita hakkab põlema ka punane.

Seega ette peaksid võtma hooldustööd mis on ettenähtud punktis Inspection, seejärel tuled ära nullima, kustuvad ära ja ette tulevad tagasi 5 rohelist

Asi käib muidu kordamööda, kõigepealt tuleb Oilservice, siis Inspection, siis uuesti Oilservice ja siis Inspection II. jne jne...

Oilservice on siis teatavasti pm ainult õlivahetus, Inspectioni juures tehakse ka igasugu muid töid (reguleeritakse klappe jne) ja Inspection II on kõige suurem hooldus, mille käigus ka hammasrihma vahetatakse.

Internetis peaks päris mitmes kohas olemas olema mida täpselt teha tuleb ja kuidas ka pärast tulesi nullida, see käib lihtsalt traadijupi ja pirniga.

Muudetud , muutis oppi

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_43817

Täna sai siis vasakpoolne udutuli lahti nopitud, kuna enam ei läinud ka kerge toksamise peale tööle. Seest oli klemm aastatega ära surnud, sai seal aretatud ja tinutatud, nüüd asi toimib. Ilma udutuleta ei kujuta ju elu ette icon_biggrin.gif

Lisaks sain ka inspectioni nullitud, täitsa kiiresti käis see. Juhe ühest august teise ja süüdet..

  • 1 kuu hiljem...
  • 2 kuud hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.