Hüppa postitusse
Postitatud
comment_5205

Tegelikult üritasin ma esimest korda elus osta endale E30 kupeed (punane 316 kupee) juba 2005. a, kui need autod ei maksnud mittekuimidagi. Toona jäi asi katki, kuna sain endale ühe Opeli.

Teist korda üritasin osta endale E30 kupeed aastal 2008. Sel korral olid need autod natuke kallimad juba, kuid siiski odavamad kui praegu. Käisin vaatamas mitut, kuid kõik olid niivõrd raiped, et ostsin lõpuks E34-ja.

Kuna kaks ilma kolmandata ei jää, siis hakkasin uuesti otsima, seekord eelarveks 2x rohkem, kui eelmine kord. Tahtsin autot, mis näeks välja ideaalne, ning ei roostetaks. Kadedust tekitas ka kursavend, kes oma omale talvel ühe kupee õuele tiris. Uskuge või mitte, aga E30ne puhul sellist leida, mis ei roostetaks on võimatu. Piltide pealt on nad paljud siledad, kuid tegelikult on ka foorumis neist, mis piltidel libedad tunduvad ikka parajalt roostes peldikud.

Pärast pikki otsinguid leidsin selle:

raxfh3.jpg
2nt7de.jpg
2uxz0qg.jpg
nle8g7.jpg
2uxz0qg.jpg
2nt7de.jpg

Aga see selleks.. infost siis:

Auto on toodud 2a tagasi saksamaalt, seisis kuni selle kevadeni garaazis ning ei ole kuuldavasti mittekunagi talvel sõitnud. Seda ma muidugi garanteerida ei saa, kuid esmane registreerine Eestis on selle aasta aprilli kuus. Kere on täiesti ideaalses korras, ning pole taastatud. Terve auto peale on 2 väikest roostetäppi. Seega võib vb olla seda juttu mingil määral uskuda. Teen homme veel pilte mattide jms alt.

Mootoriks on M20B27 nn "strokker", ehk siis mootori ülemine ots pärineb M20B25 pealt, koos sisselaske jms. Ka aju on M20B25 oma. Igatahes käib mootor ülihästi pöördesse, ning auto on lausa uskumatult kiire. Ma algul olin selle mootori suhtes pehmelt öeldes skeptiline. Eriti suur vahe just 2,5 liitrisega võrreldes on madalatel pööretel. Olen saanud sõita enne kõigi erinevate mootoritega E30netega, mida tehas peale M3-e pakkus, ning vahe on ikka päris suur. Interneti tarkuse järgi peaks võimsust andma natuke üle 135kw selline kombinatsioon.

Lisavarustus on E30nele omaselt kasin, kuid siiski:

Roolivõimendi (jah see on E30nel lisavarustuses)
Kesklukk
Signalisastsioon (hiljem paigaldatud)
Tehase originaal tumedad klaasid (kõik kaasa arvatud tuuleklaas)
M-tech II rool (paigaldasin ise oma E34 pealt)
Katuse luuk (käib swaanziga)
Kompuuter (laes)
Madalad sportistmed ees.
Ksenoon tuled

Mingit suuremat taastamist tehtud ei ole. See auto ongi nii säilinud.

Muudetud , muutis oo7

  • Vastuseid 794
  • Vaatamisi 79,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pigem ütleks, et noore mehe elus on kaks kõige hullemat asja noor naine ja vana auto - mõlemad vajavad pidevalt tähelepanu, näitavad iseloomu ja päris oma tahtmist õnnestub harva peale suruda Pole mi

  • KarlK käis autot pildistamas:     Peab mainima, et tema auto äärmiselt kirgas punane värv pani korra mökutama, kas Zinnoberrot oli ikka õige valik, aga kuna see o

  • Muide see auto on ka valminud Juuni kuus 1987   Elu lõpuni ma sellega sõita tõesti ei kavatse, vb olla ongi järgmine/ülejärgmine hooaeg saadaval. Kes tahab võib raha koguma hakata

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_94563

0108569271c90c2.jpg

 

 

Masin uhas kokku maha mingi 900km see nv ja pidas õnneks hästi vastu. Kokkutulek oli vägev, korralik pidu käis 2 päeva, autosid oli ~60tk.

 

 

Häämenlinnast sõitsin tagasitulles läbi, rajale ronima ei hakanud, sest auto oli pingal killavoori täis ja ise paras laip. Vaatasin kuskil pool tundi sõitu raja äärest.

  • Autor
comment_94665

I try to hold everything like wheels, height, engine on balance and 80s looking at least at some distance, not too fancy, not too race car not too original.

But as some say if something does everything, it does really nothing :D

  • Autor
comment_94736

Kõik autod peal:

 

http://samii.1g.fi/kuvat/Autoilut%20ym./201505231640226555.jpg/_full.jpg

 

Veel mõned pildid

 

http://bemmi.kuvat.fi/kuvat/E30-miitti-2015/

 

http://laurie.kuvat.fi/kuvat/BMW+E30+miitti+15/

 

http://juhoa.kuvat.fi/kuvat/E30Miitti2015/

 

 

 

 

Minu oma ja venna künad:

 

IMG_3402.jpg?img=smaller

 

IMG_3476.jpg?img=smaller

 

_full.jpg

 

_full.jpg

Muudetud , muutis oo7

comment_94800

I try to hold everything like wheels, height, engine on balance and 80s looking at least at some distance, not too fancy, not too race car not too original.

But as some say if something does everything, it does really nothing :D

I know what you mean, I've thought about that too. My own E30 will probably be like that: Too hard and loud for road use but too soft serious track driving :D:P

Oh well...

  • Autor
comment_94805

My car is a daily driver from April to October, last year I drove 20 000 km with it. So thats why mine exhaust is quiet and it also has 3,45 differential witch keeps revs low on high speed drives (those I enjoy the most ) but it is total pain in the ass on the track because there are only two gears you can use (2. goes bit over 100 and 3. 160). On 5. gear car would go 271km/h if it woud have enough power.  :lol:  :lol: Maximum speed of it is near 240 km/h  :(

 

Suspension is lowered -40mm, Bilstein shocks, m-tech stabilisator bars, front swaybar in engine compartment, 16 inch wheels. 

 

So its how to say something like Grand Tourer :D  :D   :BMW:

Muudetud , muutis oo7

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_95206

Õnnestus nüüd terve paagitäis pentsu ainult Tallinnas maha uhada, põhiliselt tipptundide aeg ummikutes luristades siis tööle-tagasi, kuna uus töökoht on linnas sees. Keskmine 12,2L /100le. Senine rekord  :D

Muudetud , muutis oo7

  • Autor
comment_95210

Kusjuures ma ei tea mis viga isegi kui olen osalenud rajapäeval ja seal terve päeva kütnud tuleb pärast keskmine mingi 10 sest maanteel koju sõites luristab seier 7 peal tasa  :lol: Nii suurt kütusekulu polegi minuteada olnud, kui auto korras  :lol:

 

Kõige imelikum on, et ülevaatusel on öeldud, et segu on liiga rikas (kat läinud ka)  :huh:

  • Autor
comment_95242

Motronic V1.3, lambda on.

 

Pole enne põdenud selle pärast, sest auto võtab vähe kütust ja mingeid hädasid pole justkui.

 

Andurite korrasoleku kohta ei oska öelda, auto käis kunagi mitu aastat tagasi diagnostis siis polnud häda midagi.

  • Autor
comment_95283

Ma arvan kat läind sellepärast on mingi häda vms, see sellex auto töötab ja kütet võtab vähe.

 

 

Soovitage kuskilt head nuka ratast, ma pean suvel rihma vahetama hakkama ja tahaks masinale kõrgetel pööretel tõmmet juurde saada, sest piiraja 6800, tänu kiibile läks lõpp paremaks aga võiks veel parem olla  :D  Jõudu madalatel pööretel on nii kerge auto jaoks selgelt küll..


EDIT: Reguleeritavat nukaratast siis 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.