Hüppa postitusse
Postitatud
comment_71108

Tere rullifännid!

 

Otsustasin ka enda autost siis siia teema ära teha.

Masina ostsin üks kuu aega tagasi MarioG venna naise käest. Auto oli küll viimased aasta aega kahjuks lageda taeva all lihtsalt seisnud ja eks see oli ka oma töö teinud. Sildadele tehti küll täielik rebuild aga seismisega on need muutunud selliseks, nagu oleks need seal all olnud terve oma elu :D

Kere oli enamvähem, mõlemad esitiivad vajasid vahetust ja spreituuninguga kapott ajas endal kergelt südame pahaks.

 

Peale auto ostu sai kohe ära tellitud esitiivad ja hakkasin parandama tüüpilisi roostekohti. 2 nädalaga sain ma auto uuesti kokku ja tulemusega võis väga rahule jääda :). Mootoril sai vahetatud juhtmed + küünlad ja kinnijäänud pidur sai samuti lahti pekstud. Liugurid määrisin ka ära, ja tundub, et hakkas paremini jooksma küll.

 

Autol allolevad 16'' valuveljed pean kahjuks nurka seisma panema. 205/55 rehviga on asi nii kõrge, et suutis mu vastvärvitud tiivaäärt juba veidi väljapoole painutada, õnneks värvi lahti ei murdnud. Lahenduseks ostsin omale hetkel 14'' plekkveljed naastudega ja suveks otsin mingi 15'' valuvelje. VELJED KOOS KORRALIKE NAELREHVIDEGA ON MÜÜGIS!

Pisivigu sai veel timmitud aga neid siin eraldi mainima ei hakka. Hetkel vajab pingutust ainult käsipiduritross, mille peaks nüüd lähipäevil tehtud saama.

 

Autoga suuri plaane ennem suve ei ole. Praeguse m40b18 mootori võiks ideaalis ümber vahetada m50b25 vastu aga eks seda näis, kuidas rahaline seis võimaldab suve alguses.

 

Pilte ei ole saanud ka korralike teha masinast. Hetkel näitan teile lutsuga tehtud pilte :D

 

BMW+318++90.jpg

635079733427547360_full.jpg

DSC_00211.jpg

DSC_00221.jpg

DSC_00191.jpg

1425673_672260179462998_1793127465_n.jpg

IMG124.jpg

IMG129.jpg

 

 

 

 

 

Muudetud , muutis SOL

  • Vastuseid 104
  • Vaatamisi 14,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Auto sõidab ja ehk mõned juba linnapealgi silmanud. Tegemist veel jagub, tagumised sillapuksid tahavad vahetust saada, küttepump hakkab vist lahjaks jääma ja mingit ilusat antenni oleks vaja.

  • Ainuke asi, mis mul selle auto juures 2 aasta jooksul tegemata jäi, oli tagasild ja tagumine piduritorustik. Nimelt otsustas siis üks piduritoru katki minna, mis asub täpselt sillatala kohal. Kuna s

  • See auto jõudis nüüd otsapidi minu kätte hoopis Nipetnäpet olen teinud ning üritan teda hoida,  nii tihe foorumlane pole, et siin väga teemat peaks. bmwklubis miskit kirjutan.  Kui keegi tunneb, e

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_71190

Kahur on vinge jah, aga häält ei tee kahjuks või õnneks :D

 

Täna sai siis veidi lund nauditud ja selle käigus otsustasid katki minna käsipiduri diftid ketta sees. Käsipiduri klotsid tõmbas ketta sees risti ja pidur jäi peale. Õnneks juhtus asi kodust paar kilomeetrit eemal ja sai sinna ära sõidetud. Võtsin käsipiduri jupid ketta seest ära, ostsin uued piduriklotsid Automaailmast(eelmised pudenesid kätte ära) ja saigi minna uuesti lund nautima. Kokkuvõttes sai maha sõidetud 20L kütust aga kõik oli seda väärt :D

Muudetud , muutis SOL

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_71720

See nädalavahetus sai jälle natuke nokitsetud. Vahepeal oleks kunde uks peaaegu vastu maad käinud, sest hinge dift otsustas otsad anda, sai siis hetkel ajutine lahendus tehtud poldiga :) Vahetasime ära ka lae, mis koguaeg peas rippus :D

 

15122013409.jpg

15122013410.jpg

15122013411.jpg

comment_71844

Kui ma nyyd mõtlema hakkan siis mingi 3 aastat tagasi äkki omasingi seda autot. Laagris siis, kui juhuslikult veel pole kellegil samasugust olnud.

Pean pilte vaatama kas oli sama isend.

Kapott oli sama tuuninguga ( eelmise omaniku kätetöö) tõin ta jõhvist mingi venelase käest.

Ees olid el aknad ja konditsioneer peal. Mina myysin ta omaaarust varuosadeks taneli kätte kes nende varuosade myygiga tol ajal tegeles.

Mooror oli kusjuures täiesti tiksuvaba :) väidetavalt UMis remonditud 10k eeki eest.

Mäletan et kapott oli halli tsinkkrundi spreiga värvitud.

Vaatan õhtul arvutist järgi täpsemalt :)

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_73845

Kui pähe anda, siis natukese ikka läheb külge :D Kui Tammsaarel kiirendasid, siis hakkas suust vett jooksma, et tahaks ka ikka :D

 

Hetkel igatahes tuli müüki üks m50b25 mootor, koos käigukasti ja siduriga ning hind on üllatavalt soodne. Ei suuda ära otsutada, kas osta või mitte. Kardan seda, et ei saa selle paigaldamisega hästi hakkama. Ehk keegi targem inimene oskaks mulle öelda, kas tegu on enamvähem lihtsa swapiga ja palju võiks umbkaudu kuluda veel karterile, pidurivõimule ning m50'e roolivõimule?

Muudetud , muutis SOL

comment_73846

M50 swap vju tänapäeval lihtne ja suht odav...siin foorumis teemad ka olemas, et mis karter sobib jne :P...ma ise ei kiirendanud....aga see R6 on hea! väga hea ja see masin liigub!....üldkokkuvõttes see m50 paigaldus siin foorumis juba suht tavaline ja küsimise peale kindlasti targenad aitavad!.....ei ole miskit keerulist! way to go ja keep going! :)

  • Autor
comment_74137

Täna sai kundepoolse esiistme siinid taas tööle, see kronsa, mis mõlemad lukustid avas, oli ära murdunud ja pidi seda natukese timmima :) Järgmiseks siis tahan teha korda käsipidurid, kundepoolse esimese suunatule juhtmestiku natukese näppida ja uurida, miks üks gabariit pidevalt ära kustub. Peale seda peaks auto olema tehniliselt tiptop, kui mootor väljaarvata :D

 

Natukese pilte ka :)

 

IMG_1352_zps8c50b3f0.jpg

IMG_1354_zps47176dd7.jpg

IMG_1355_zpsb649693f.jpg

  • Autor
comment_74200

Mõõtsin täna silindrite kompressioonid üle. Kõikides oli üle 12bari, mis mind täitsa hämmastas. Küünlad on aga heledad, mis viitavad lahjale segule. Kuidas saab sissepritsel segu reguleerida? Miks ta siis ikkagi kõrgetel pööretel ühe silindri ära kaotab, kas mõni pihusti või klapid ei pea? Kas kontrollida üle ka süütenurk?

  • Autor
comment_74459

Diagnosti tegin reedel ära, lambda korras ja ajutempi andur samuti. Õhulugeja pani aga täiega villast. Ostsin uue õhulugeja ja vahetasin pihustid ära. Mootor töötab tunduvalt paremini ja saab isegi kõrgel 4 silindriga sõidetud(aegajalt tahab küll puterdama hakata). Lähipäevadel vahetan veel kütusefiltri ka ära, ehk saab asja täitsa korda :)

  • Autor
comment_74608

Kuna hetkel projekti ehitus on takerdunud ja ennem suve seda niivõinaa sõitma ei saa, siis näpsasin täna sealt sportrooli ära. Ostsin Siimult vahetüki, mis küll otseselt selle rooliga ei sobinud. Puurisin uued augud sisse, keermestasin ära ja oligi olemas.

 

Lutsuga tehtud pilt.

 

1658541_704908949531454_592951279_o.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.