Hüppa postitusse

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_70314

võimuga lati ikka, sai jh e36 doonoriks võetud. nõksu roostet ikka, aga ei midagi hullu.

Aistevahele on suht kerge panna igalpool netis õpetused olemas kui midagi ise ei oska, on vaja aint e34 õlivanni, vähe leegitoru modima ja nipetnäpet veel.

Ühesõnaga ei midagi keerulist.

comment_70515

Pildi peal tundub täitsa kena sedaan, kuidas kerel tüüpkohtadega lood on?

Kuna ise seda pilli ohtralt näppinud siis võin ise Tikri eest vastata, ehk siis esitiivad täiesti läbi nagu neil ikka, esimesed nurgad läbi aga paremad kui ehk keskmisel rullikal, parempoolne karp tahab väljavahetamist kuna on teine mingit moodi korralikult sisse vajutatud ja muus osas täiesti tibens tobens aparaat.

 

Nurgataguse käes temast asja ei saanud, aga kuna TigeTikril korralik backup taga, siis usun, et siit masinast võib paukugi näha :D Edu igatahes :P

  • Autor
comment_70529

Kuna ise seda pilli ohtralt näppinud siis võin ise Tikri eest vastata, ehk siis esitiivad täiesti läbi nagu neil ikka, esimesed nurgad läbi aga paremad kui ehk keskmisel rullikal, parempoolne karp tahab väljavahetamist kuna on teine mingit moodi korralikult sisse vajutatud ja muus osas täiesti tibens tobens aparaat.

 

Nurgataguse käes temast asja ei saanud, aga kuna TigeTikril korralik backup taga, siis usun, et siit masinast võib paukugi näha :D Edu igatahes :P

siin kohal olen Joel-iga nõus, kuna ma autot pole põhjalikult läbi uurinud ja vana mootoriga sain aint 70km sõita ja juba kottis siis seni kaua on see masin aint ühe kohapeal seisnud. 

  • Autor
comment_70722
Sai lõpuks mootor enamvähem vahele. Kast kinni, parem mootorikäpp paigas, tuleb veel vasak mootorikäpp paika ajada siis on tehnika vahel.
Lisaks sai veel pantud e36 võimuga latt (sellejaoks tuli ümber teha roolikardaan, üks ots ära vahetada ja lühemaks teha).
Kastiks sai m40 oma. Loodetavasti peab vastu :D
Roolikardaan sai siis selline. On hetkel ajutine lahendus, tuleb uus teha mis näeks välja viisakam ja korralikum, võis siis üldse uus otsida kuskilt.
01050876675f5e9.jpg
M50 mootor koos m40 käigukastiga.
01050876612e9d8.jpg
010508765922b94.jpg
01050876577cc25.jpg
0105087655a699f.jpg
 
Tuleb siis veel teha:
Käändmikud
Kardaan
Summuti
Juhtmestik
Jahutussüsteem
ja mõned mootorividinad
comment_70896

mul m50 mootoril pidas kenasti G240 kast vastu ainus jama oli kui käigulülitus kahvel murdus see alumiiniumist ja ei talu russistiilis käiguvahetust. Probleeme on olnud rohkem getrag250 kastiga millel tavaliselt 2-3 käigu sünkronisaator ära kulub.

comment_70903

Kuna poisid ise asja käima ei saanud siis eile õhtul peksti mind kohale, et vaadata mis toimub :D

 

Tulemus selline, et KÄIB! Ja nagu rullnoksidele kohane siis kohe ikka pöördesse ka.. mingid vaakumid ja asjad muidugi lahti ja siibrit avades tahab välja surra, aga siiski käib.

 

Ütleme nii, et ajas m50 isu peale küll :D

Muudetud , muutis Joel

  • Autor
comment_70937

auto liigub omal jõul ja jõudu on piisavalt, kuid ilmselt vajaks kõrvitsat, eks tulevikus vaatab seda  :D, nüüd tuleks kere ette võtta (kapotialus ei häiri ja tulevikus keretöödeks läheb, siis vaatab)...

Sai väike tiir ka tehtud ja külksi lastud...

  • 4 kuud hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.