Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
sild

Väike mure jahutusega.

Küsimus

Tere foorumlased. Pean jälle kord oma murega siia pöörduma. 

Jama siis selles, et auto läheb kohal käies kuumaks. Vähemalt ma arvan nii.

Kuna auto enda tembi kell ei tööta sai paigaldatud lisa. Sealt siis pärinevad minu andmed.

Linnas ja trassil sõites on temp ilusti 90 kraadi.(Ehk vähe üle või alla.)

Kui aga sõidust tulla ja masin jätta paigale käima tõuseb temp minuti kahe jooksul 100 kraadini.

Ei oska öelda. kas üle selle ka tõuseb. Pole julgenud proovida. 

Autoks ise 88.a 320. Peale on tõstetud 88.a E34-jalt m20b25.

Visko sidur vahetatud. Ventikas korralik. Tuulekoda küljes.

 Õhutatud on. Ja peale õhutamist ehk 2-3000km sõidetud. Midagi pole tänase päevani muutunud. Jahutus vedelikku ka ei vähene.Radikad peaksid ka puhtad olema kuna vana mootoriga seda muret polnud. 

 

Milliseid ideid oleks? Mõistus puha otsas.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 8 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

termostaat? ... tegelikult 100c on ok kohapeal käimiseks, näiteks m52 termostaat avaneb alles 98C juures. M20'nel vist oli 88C, kui mälu ei peta. Pane pott tulele ja viska termokas sisse, saad teada, kas 11 eurot jääb tasku või läheb ära.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

termostaat? ... tegelikult 100c on ok kohapeal käimiseks, näiteks m52 termostaat avaneb alles 98C juures. M20'nel vist oli 88C, kui mälu ei peta. Pane pott tulele ja viska termokas sisse, saad teada, kas 11 eurot jääb tasku või läheb ära.

selle termostaadi asjas olen kuulnud, et mootor üle ei kuumeneks siis on vahele pandud väiksema tempiga termostaat nt: 5-2C (kraadi), mõnel juhul 10C (kraadi) originaal termostaadi tempist.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Lõdvikud on kõik ilusti kuumad nii nagu peab. Aga eile õhtust alates on esimene silinder mängust väljas. 

Säde on, bena tuleb. Küünal korras. Kuid esimene silinder ei käi. Mingi jama klappidega vist. Kui olen auto jälle ilusti käima saanud siis tegeleb temperatuuriga edasi.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kas veesärgi vollad on kivikõvad töötemperatuuri juures või annab kokku ka pressida? Kui kivikõvad, siis on ebanormaalne surve sees, kui mitte, siis veesärgis kuskil ummistus või jahutusvedelik vajab väljavahetamist. 100c ei ole normaalne kohapeal kui kõik silindrid töötavad korralikult, kui kütet või õhku saab rohkem, siis tõusevad temperatuurid kõrgemale. Sõidu ajal saab radikas rohkem külma õhku ning ringlus on kiirem mistõttu jahutab ka rohkem. Mahlad segamini pole? Ebanormaalse surve puhul peitub probleem kuskil plokikaanes või tihendis. Tihendi puhul tavaliselt lööb mahlad segamini ja on kuulda, et mõni silinder käib kehvemalt. On ka erandeid ka nähtud. :)

Muudetud , muutis heppar

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Liitu vestlusega

Sa võid postitada praegu ning registreeruda hiljem. Kui sul on kasutajakonto, logi kohe sisse, et postitada oma nimega.
Meelespea: Sinu postitus vajab avaldamiseks moderaatori nõusolekut.

Külaline
Vasta sellele küsimusele...

×   Kleebitud koos vormindusega.   Kleebi hoopis tavalise tekstina

  Lubatud on ainult 75 emojit.

×   Sinu link on automaatselt manustatud.   Näita hoopis tavalise lingina

×   Sinu eelnevalt kirjutatud sisu on taastatud.   Puhasta tekstiala

×   Sul ei ole võimalik pilte otse kleepida. Laadi üles või lisa pilt aadressilt.


×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus