sild Postitatud 16. november 2013 Jaga Postitatud 16. november 2013 Tere foorumlased. Pean jälle kord oma murega siia pöörduma. Jama siis selles, et auto läheb kohal käies kuumaks. Vähemalt ma arvan nii. Kuna auto enda tembi kell ei tööta sai paigaldatud lisa. Sealt siis pärinevad minu andmed. Linnas ja trassil sõites on temp ilusti 90 kraadi.(Ehk vähe üle või alla.) Kui aga sõidust tulla ja masin jätta paigale käima tõuseb temp minuti kahe jooksul 100 kraadini. Ei oska öelda. kas üle selle ka tõuseb. Pole julgenud proovida. Autoks ise 88.a 320. Peale on tõstetud 88.a E34-jalt m20b25. Visko sidur vahetatud. Ventikas korralik. Tuulekoda küljes. Õhutatud on. Ja peale õhutamist ehk 2-3000km sõidetud. Midagi pole tänase päevani muutunud. Jahutus vedelikku ka ei vähene.Radikad peaksid ka puhtad olema kuna vana mootoriga seda muret polnud. Milliseid ideid oleks? Mõistus puha otsas. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7068-v%C3%A4ike-mure-jahutusega/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
matuuu Postitatud 16. november 2013 Jaga Postitatud 16. november 2013 Veepump? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7068-v%C3%A4ike-mure-jahutusega/#findComment-70273 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sild Postitatud 17. november 2013 Autor Jaga Postitatud 17. november 2013 Ka pump on üle kontrollitud. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7068-v%C3%A4ike-mure-jahutusega/#findComment-70278 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 17. november 2013 Jaga Postitatud 17. november 2013 termostaat? ... tegelikult 100c on ok kohapeal käimiseks, näiteks m52 termostaat avaneb alles 98C juures. M20'nel vist oli 88C, kui mälu ei peta. Pane pott tulele ja viska termokas sisse, saad teada, kas 11 eurot jääb tasku või läheb ära. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7068-v%C3%A4ike-mure-jahutusega/#findComment-70290 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 17. november 2013 Jaga Postitatud 17. november 2013 paisupaagi kork,tihendid. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7068-v%C3%A4ike-mure-jahutusega/#findComment-70335 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
TigeTikker Postitatud 18. november 2013 Jaga Postitatud 18. november 2013 termostaat? ... tegelikult 100c on ok kohapeal käimiseks, näiteks m52 termostaat avaneb alles 98C juures. M20'nel vist oli 88C, kui mälu ei peta. Pane pott tulele ja viska termokas sisse, saad teada, kas 11 eurot jääb tasku või läheb ära. selle termostaadi asjas olen kuulnud, et mootor üle ei kuumeneks siis on vahele pandud väiksema tempiga termostaat nt: 5-2C (kraadi), mõnel juhul 10C (kraadi) originaal termostaadi tempist. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7068-v%C3%A4ike-mure-jahutusega/#findComment-70375 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 18. november 2013 Jaga Postitatud 18. november 2013 Aga katsu esialgu lõdvikuid, kas kõik on kuumad. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7068-v%C3%A4ike-mure-jahutusega/#findComment-70394 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sild Postitatud 19. november 2013 Autor Jaga Postitatud 19. november 2013 Lõdvikud on kõik ilusti kuumad nii nagu peab. Aga eile õhtust alates on esimene silinder mängust väljas. Säde on, bena tuleb. Küünal korras. Kuid esimene silinder ei käi. Mingi jama klappidega vist. Kui olen auto jälle ilusti käima saanud siis tegeleb temperatuuriga edasi. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7068-v%C3%A4ike-mure-jahutusega/#findComment-70411 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
heppar Postitatud 29. detsember 2013 Jaga Postitatud 29. detsember 2013 (muudetud) Kas veesärgi vollad on kivikõvad töötemperatuuri juures või annab kokku ka pressida? Kui kivikõvad, siis on ebanormaalne surve sees, kui mitte, siis veesärgis kuskil ummistus või jahutusvedelik vajab väljavahetamist. 100c ei ole normaalne kohapeal kui kõik silindrid töötavad korralikult, kui kütet või õhku saab rohkem, siis tõusevad temperatuurid kõrgemale. Sõidu ajal saab radikas rohkem külma õhku ning ringlus on kiirem mistõttu jahutab ka rohkem. Mahlad segamini pole? Ebanormaalse surve puhul peitub probleem kuskil plokikaanes või tihendis. Tihendi puhul tavaliselt lööb mahlad segamini ja on kuulda, et mõni silinder käib kehvemalt. On ka erandeid ka nähtud. Muudetud 29. detsember 2013, muutis heppar Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7068-v%C3%A4ike-mure-jahutusega/#findComment-72362 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse