Hüppa postitusse
Postitatud
comment_70136

Tere jälle juba kolmas kord.

Veeres siis õuele juba kolmas rull. Tundub, et see on mingi haigus muud ei midagi.

Miks kolmanda rulli kohale tõin on see, et must touring mis oli oma head aastad mind teeninud lõpetas sõitmise minu süü tõttu.

Kolmas kere siis rohkem doonor kere mille plaanin sõitma panna ;)  Kõik tehnika tõstan musta pealt ringi.

Tegu siis 316 Touring Design Edition. Värvus siis BMW Lagunengrün-metallic.

Mootor olnud kunagi siis ikka 1,6 73kw mis aga puudub kapoti alt. 

Varustust on ka nii mõndagi. Sport sisu millest ük sport iste on jalutama läinud muidu kõik olemas. Toas must lagi. Airbag süsteem on peal kuid puudub airbag rool. Ja rohkem ei tulegi midagi meelde mida auto küljes nägin.

Sedasi sai siis masin ära toodud.

229859458d69e8_l.jpg

Ja selline on sisu 

2298614123db8a_l.jpg

 

Rohkem pilte tuleb siis lähi nv.

  • Vastuseid 52
  • Vaatamisi 8,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_77168

Hmm ok. Võtan musta kere soojapuhuri mootori panen rohelisele.

Huvitav on see, et mustal pole motot vahel ja moto juhtmestik ka maas. Panen aku peale ja juhtmed külge mis alles jäid ja salongi vent töötab. 

Siis nagu ei olene väga mootori vahetusest see ju ?

  • Autor
comment_77175

Mul klemmliistu ühendus ja kui süüde sees lahti ühendasin siis releed plõksusid juba ja kerese otse pannes ka. Seetähendab, et nr15 klemmiga on kõik korras. Isegi 4 astme peal ei tõmba pöördesse ?

Krt asi läheb kahtlaseks :D

 

 

Asi korras :D paneks siis salongi moto ka tagasi omale kohale :D 

Muudetud , muutis ///Mario

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_78579

nii sai väheke mässatud auto kallal. 

Sisu paigaldasin ära sisse, veel jäänud aramatuuri osad ja siis kõik.

Homme kui saan vara hommikul üles siis piduri suportid ära vahetama. 

 

Kellel käed sügelevad ja arvab, et tahab ise edasi ehitada seda autot siis võib teha hinna pakkumise. Kahjuks küll küsin suht krõbedat hinda kuigi masin paistab jamas seisus hetkel. Soovin suht neljakohalist summat. Loodan, et leidub selline hoolas nokitseja.

 

mõned pildid nokitsemisest.

23301493df28b9_l.jpg

Sisu läheb sedasi hetkel, et hallid istmed ette ja ülejäänud on rohelise triibuga.

23301495300c0e_l.jpg

  • Autor
comment_78591

Seda rohelist esiistet ei suuda leida ja vahepeal nägin inglismaa mingil lehel müügis. 

Hetkel kindlasti ei hakka midagi jupitama. Kui läheb siis koos kõigega.

Aga kui ei lähe siis lükkan masina kuuri alla ja vaikselt üritan edasi teha jne. 

Nii palju ikka teen ära, et võõpan ajutiselt värvi peale keevitatud kohtadele ja pidurid tööse ja TÜVi-le.

Sõidab nii kaua kui Tüv läbi saab. Kui juhuslikult parma töö peale ei saa ja rohkem teenima hakkan. 

Sai peale avarid plaanitud, et 2013a lõpuks olen liikuv autoga aga jhm mõõdas on juba üle 5 kuu ja on ära tüüdanud see, et käi jala tööl ja asju ajams käija Tallinna Ühistranspordiga on haigelt aega nõudev jne ja mina kui mitte tallinnlane maksan pileti raha vastikult palju kuigi vaja kolm peatust sõita näiteks.

Iseenesest üritan ikka võiduka lõpuni ehitada masinat. Aga silma piiril juba uuema ajastu bmw ja ükskord tuleb ikka maksta rohkem auto eest välja. 

Rulli kõrvale siis loodan tekitada E91 2,0 diisli. 

  • Autor
comment_78630

Hetkel siis nii palju tehtud, et musta kuudi piduri süsteem ringi tõstetud rohelisele ja ootab õhutamist aint ühe katkise piduri toru vahetuse pärast.

Vahepeal tekkinud lisa mured. Esiteks õhulugeja kopsik ei taha ära mahtuda, kuna m43 motol on õhulõdvik ees pool. Kõigile siis küsimus mis motol oli veel väiksem õhulugeja kopsik kui M40 motol ?

Ja muret tekitab see, et tühi käigul kohe gaasi anda järsult hakkab puterdama ja paukuma. Kui rahulikult vajutada järjest kõrgemale siis jõuab piirajani kenasti. 

Hetke seis siis selline, et panin ka esinina kokku ära korralikumalt. Muidugi udukad ja esilisa ka ette :P

233030992d640c_l.jpg

Õhulugeja siis krt jääb kapotile ette.

23303095cd706b_l.jpg

  • Autor
comment_78635

Olen juba ülemineku koonus jaoks ära ostnud aga ei raatsi ikka teha seda varjanti, kuna mingi külmakoja pean ikka ehitama. muidu saab seda sooja õhku sisse imeda ja siis pole mingit head pointi sellest. Kui tõesti pole väiksemat õhukopsiut siis pean jh panema koonusfiltri ja ehitama mingi külmakoja niiöelda. Ja koonud filter ei pidanud bemmi motole hea olema ka.

  • 7 kuud hiljem...
  • Autor
comment_86892

Vahepeal vaikselt nokitsenud auto kallal aga aja nappuse tõttu pole aega autot ehitada. Tahtsin salongis teha rooli ümbruse korda. Algas sellega, et rooli ümber olevat plastikut ei saa paika, kuna tegu airbag varjant süsteemiga siis tava auto rooli ümbris ei sobi. Sai natuke lõigatud ja mässatud siis sai enam vähem paika. Vahetasin ka süüteluku ümbrise ära, kuna eelmine oli ära retsitud. Ja rooli külge pannes tuleb välja, et ei sobi tava rool ka kuidagi külge :S ja nüüd sellest ongi väike jama majas. Tava rooli ei lükka suunda välja jne. Kas peab tervet rooli süsteemi vahetama hakkama ? 

2381515302fb27_l.jpg

Kogub tolmu garaasis

238151550575cc_l.jpg

Kuigi vahel käib peas mõte, et tuleks auto maha müüa üldse ja kunagi hiljem rulliga tegelda kui aega ja raha rohkem.

comment_86913

selle bäägi naga saab tervelt kätte,m-tech II rool läks peale ilusti,aga tuleb mõned seibid lisada mis mina leitsin näiteks e28 rooli sambast.

ideaalis peaks vahetama ka kangid rooli taga kuna bäägiga rool istub lähemal kui nonn bäägiga rool,ilufaktor kõrvale jättes on se bäägiga rool paremini käes minu meelest kuna istub lähemal,erinevalt tava lahendusest.

  • Autor
comment_86925

Roolisamba saab lihtsalt lahti nagu olen arusaanud. Pean siis kõik ringi tõstma mustalt rohelisele. Minu meelest on see pikem kuhu kinnitub rool mutriga. Krt peab aega leidma lõpuks, et masin liikuma saada. Avastanud ka seda, et moto jube õline alt :S mingi tihend ära väsinud.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.