Hüppa postitusse
Postitatud
comment_68495

Tere kaaskannatajad!

Tean et minu viimasest autoteemast on üsna jupp aega möödas, siis mõtlesin et proovin nüüd jälle väikest päeviku moodi asja siia teha, et hiljem oleks endal hea vaadata ja miks ka mitte teistel ehk huvitav lugeda ja pilte vaadata.

Kuna ma enda eelmise m-tech I-e vahetasin e32-e vastu ja üsna peatselt pärast vahetust hakkasin enda tegu kahetsema, siis üritasin igal võimaluselt teda tagasi osta- ülejärgmise omaniku käest oleks see äärepealt õnnestunud(kuigi pooled pudinad olid juba vahepeal maha müüdud) kuid siiski lõpetas see auto kahjuks varuosadena :(

Igatahes pärast seda hakkas hing kripeldama ja sai kindlaks ideeks võetud,et tuleb veelkord endale kuskilt m-tech I ringiga masin leida.Müügis ühtegi mõistliku hinnaga ei leidunud ja nii see mõte hakkas vaikselt hääbuma- kuni ühe saatusliku päevani, millal ma siimp-ga läksin võrru ühte 318-t vaatama(mis ise küll osutus üsna kuusakoski kauba lähedaseks tooteks)See 318 jäi küll võtmata, kuid kuna me juba võrus olime, siis otsustasime veidikene ka ringi vaadata linnas.Jäi meile silma üks e28, mida tahtsime uudistama minna aga kuna me olime juba üsna hoogsalt mööda sõitnud autost siis oli meil ainukene võimalus eespool asuvate kortermajade vahel ümber keerata.Seda tehes tabas aga üllatus- ühe kahe trepikojaga kortermaja ees ei seisnud ei midagi muud kui justnimelt vanahea 325i M-tech I ringiga.Minu üllatus oli aga veel suurem, kuna tegu oli sama autoga,mille ma aastaid tagasi tartus kinnipidasin ja soovisin ära osta.Tookord sain isegi telefoninumbri kuhu helistada ja edasist plaani arutada, kuid seoses telefoni tarkvara kokkujooksmise ja uue telefoni soetamisega, jäigi see number kadunuks.Igatahes seal see auto seisis.Ja ma teadsin, et ma pean selle omaniku jälle kord kätte saama ja vähemalt üritama teda veenma seda seekord müüa.Sel päeval oli meil üsna kiire juba ja otsustasin et tulen mõni teine päev tagasi ja katsun omaniku kuidagi kätte saada.Ja nii saigi tehtud- ühel reedesel päeval sai otsustatud et võtab selle tripi ette ja üritab siis omanikuga kontakti leida.Võrru jõudsime me kella 19 paiku, sõitsime otsejoones selle kortermaja juurde kus autot sai eelmine kord nähtud ja.... seda ei olnud seal.Esimene mõte mis pähe tuli oli "On ju reede,inimesed võisid minna külla või maale või kuhuiganes" Igatahes otsustasime, et käime poes ja siis tiirutab linnas natukene aega ja suundub koju tagasi.Kuid just enne linnast väljumist otsustasime, et lähme vaatame veelkord- ehk on nüüd tulnud.Ja oli! Nüüd järgmiseks mureks oli kuidas tuvastada millises korteris võiks kodanik autoomanik elada? Kuna auto oli pargitud piisavalt palju ühe püstaku ette siis sai seatud siht justnimelt selles püstakus olevate korterite peale.Kuna juba enne oli pime kui käisime kõnealusel objektil ja sõidukit seal veel ei olnud,siis jäi mingil imelikul kombel meelde,millistes akendes tuli põles ja millistes mitte.Nüüd välist vaatlust tehes jäid sõelale kaks korterit kus eelnevalt valgust ei paistnud.Vaadates välisuksest sisse nägin postkastide rida,mis algas numbriga 16.Kuna kõnealused kaks korterit kus valgust varasemalt ei paistnud asusid teisel korrusel, siis kerge loogilise mõtlemise tulemusena said need olla korterid 19 ja 21. Nüüd oli aga vaja kuidagi nende korteriteni jõuda.See aga osutus keerulisemaks kui esmapilgul tundus.Nimelt välisuks oli lukus ja väljas oli koodlukk koos selle majasisese telefoniga(mis aga ei toiminud kahjuks)Nii ma siis jäingi nõutult ukse taha passima ja olin juba suundumas tagasi autosse et käega lüüa ja ära tulla.Kuid just niipea kui ma sain autoukse enda järel kinni tõmmata, parkis maja ette uus audi a7, millest väljus kiilaspäine härrasmees,kes suundus justnimelt selle sama püstaku poole kuhu ka minul oli vaja saada.Tervitasin teda kaugelt ja tutvustasin talle enda probleemi, mille peale  ta vastas et on siin ainult külas ja ei tea kellele bmw kuulub.Kuna  ta aga teadis maja koodluku numbrit,siis õnnestus ka minul sisse lipsata ja asuda enda missiooni järgmise etapi juurde.Niisiis helistan korter 19 uksekella ja läbi ukse kostab vanema naisterahva hääl " Kes seal on? Mis te soovite?" rääkisin talle et soovin bmw omanikku leida , mille peale ta ütles et tema ei tea midagi ja palus mul lahkuda.Seda ma ka tegin.Nagu eelnevalt mainitud, siis oli valikus ka ka korter numbriga 21.Mõtlesin et kuna ma juba niikaugel olen,siis miks mitte ka selle korteri ukse taga õnne proovida.Lasen uksekella- uks avaneb ja uksele ilmub keskealine meesterahvas.Küsimusele kas tema on väljas seisva bmw omanik vastas ta jaatavalt ja kutsus edasi.Rääkisin talle kogu selle pika loo ära ja ta vaatas mulle imestunult otsa ja tõdes et küll peab ikka huvi olema mõne auto vastu, et selline seiklus ette võtta.Igatahes jõudes rahanumbriteni ei tahtnud ta mulle päris kindlat summat öelda, mille peale ma ütlesin ise summa,mis ma oleksin nõus välja käima selle auto eest ja jätsin enda kontaktnumbri.Sealt lahkudes ei uskunud ma et ma midagi enam sellelt omanikult kuulen.Kuid möödus nädal ja helistat võõralt numbrilt.Võtsin kõne vastu ja härra teatas et talle hind sobib ja ma võin tulla sõidukit üle vaatama.

Ja nii ta nüüd on siis minu käes.

Kiitus nendele kes viitsisid kogu selle pika lugulaulu läbi lugeda ja nüüd katsun kostitada teid ka mõne pildiga.

Auto ostuhetkel:

post-186-0-63575700-1381445056_thumb.jpg

post-186-0-65595600-1381444146_thumb.jpg

Kapott on kunagi saksas pihta saanud:

post-186-0-69037000-1381445031_thumb.jpg

Natukene peale sättimist:

post-186-0-10876600-1381444954_thumb.jpg

post-186-0-00853400-1381445006_thumb.jpg

Viimasel kokkutulekul:

post-186-0-12163300-1381444482_thumb.jpg

post-186-0-49218100-1381445125_thumb.jpg

 

Praeguseks hetkeks tehtud siis:

¤eemaldatud kulmud

¤vahetatud "fullchrome" esineerud tavaliste vastu

¤mõlgiga kapott vahetatud siledama isendi vastu(soovib veel veits korrigeerimist,et täitsa rahule võiks jääda)

¤bottlecapid läksid seisma ja alla tulid natukene nooruslikumad veljed

 

To be continued...

  • Vastuseid 59
  • Vaatamisi 7,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Eile sai siis soetatud startec tagatuled, mida juba hea mitu aastat olin mitte just kõige aktiivsemalt otsinud.   Nüüd oleks veel vaja korralikku 2,5i keskmist sumpapütti ja elu oleks esialgu üsna

  • Nii palju problemaatikat käigukanginupust? No johhaidii...

  • Nagu vanadel autodel tavaks, siis kipub ikka aegajalt midagi lagunema- üleeile sõites märkasin peeglisse vaadates,et auto alt viskab marudalt auru üles, samuti süttis check panelis ka jahutusvedeliku

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_70757

väljast paistab päris kenake oma vanuse kohta. kuidas roostega lood on kuskil läbi veel ei kuku? Stoori on päris hea just nii neid häid autosi saabgi :)

Roostet väga ulmeliselt ei ole- esipõlle peal veits, kuid põhja all ei paistnud- laiendeid pole ära kiskunud veel, seega sealt võib üllatusi arvatavasti tulla 

Väga äge leid on lagedale toodud ikkagi. Selline pre-facelift sedaan on paganama kena. Stoori lugesin ka läbi, ooper omaette :) Kõvasti jõudu!

Preface sedaani m-tech 1 ringiga olin pikalt igaldanud. Jõudu läheb tarvis :)

  • Autor
comment_70769

Summi tagumine pytt on sul kuidagi all v6i pilt petab kuidagi . :rolleyes:

Poliitiliselt korrektne vastus on "oli".Hetkel sai ajutiselt alla 2.0-i sumpa, mis ei paista pmst üldse tagant välja :D

Vanal sumpal oli keskmine pütt juba pehme ja samuti avastasin ka viimases pütis nende sumpavitste alt ühe kena augu.Tuleb vist hakata koguma ja mõtlema simonsi sumpajooksu peale.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_71176

Vahepeal sai niipalju tehtud, et keldrist välja otsitud kunagi ühest varasemat rullikast üle jäänud m-tech valgustusega käigukangi nupp.Kuna nahk oli nupul aga üsnagi väsinud, siis esimesena sai seatud sammud nahameistri juurde.Päevake hiljem sain juba nupu kätte ja kvaliteediga võis küllaltki rahule jääda.

Asusin siis nuppu paigaldama, kuid mis enam ei toimi on valgustus- eks selle nahatamistöö käigus olid nad vigastanud dioode.Kiire kontroll ja tuligi välja,et trükiplaadil- olevast 3-st dioodist 2 enam koostööd ei teinud.Õnneks aitas oomipood hädast välja ja päev hiljem on tulemus selline:

post-186-0-54072000-1386189987_thumb.jpg

Siiski tuleb tõdeda, et hetkel pole veel päris rahul- kuna see käigunumbritega osa on veits väsinud,siis katsun seda kas värskendada või kuskilt korralikuma leida.

comment_71187

Nett on igasugu kontrollimatut jama täis, mida terve maailm toodab ja kasutab , justkui kõik oleks õige siis-  a`la is lisa , talveneerud jne. Allikateks on aastatepikkused uurimised ja raamatud.

Rõhutan üle, et jutt e30 autost, teiste kohta ei tea rääkida ja väita.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=1452&mospid=47275&btnr=25_0103&hg=25&fg=95

  • Autor
comment_71189

Ühesõnaga on see sinu personaalne arvamus.Mina aga leian et mõlemad on m-tech käigukanginupud.Tegu võib olla sarnase erinevusega aastate lõikes nagu nt on m-tech 1 küljelaienditega(varasemad küljelaiendid on sirged,hilisematel aastatel aga otstest üles suunatud)

comment_71194

Pole siin midagi personaalne arvamus, sulle pandi siia foto ju , tahtsid tõestust saada, ikka käib oma jonn edasi :)Lisaks on see facelifti nupp sul, mida pre faceliftile üldse ei pandud. Vaatasid seda linki ikka, mis sulle panin sinna? Pre`le pandi üldse nn seenekujuline nupp. See sinu M-sport nupp paigaldati Edition sedaanidele. Vaata bmwfansist ka, kui realoem ei sobinud.

http://bmwfans.info/parts-catalog/E30-4-doors/Europe/320i-M20/L-M/feb1990/browse/gearshift/retrofit_kit_shift_knob_leather_illumi/

  • Autor
comment_71204

Mitte jonni pärast aga kui sa vaatad korra selle nupu pilti, mis sa mulle esimesena saatsid, siis on tegemist identse nupuga(väljaarvatud siis see pealmine plastikkate, millel sinu antud pildil on vasakul need m-i triibud ja minu omal on keskel) Võiks vanduda et seda linki öösel sinu postituses ei olnud(võisin muidugi ka nii väsinud olla et seda mitte märgata) Ja selle pildi kohapealt- Kuna ma ise saksakeelt sõnagi ei valda, siis sai palutud natukene saksakeelt valdava inimese abi, kes ütles et valgustusest kui sellisest polnud seal pildi juurest juttugi. Niiet minu jaoks ei tõesta see mitte kui midagi :D

Igatahes isegi kui tegu on tõesti m-spordi nupuga nagu sinu saadetud lingid väidavad, siis hind on ju neil mõlemil täpselt sama-mitte "suht odav" võrreldes m-technikuga.

Üleüldse internetis vaidlemine on nagu paraolümpia- isegi kui sa võidad, oled ikkagi puudega :D

Et vältida teema muutumist Streetrace foorumi laadseks tooteks, siis sellega siinkohal lõpetaks ja kui kellegil on veel huvi arutleda, siis võib kirjutada mulle kas postkasti vms.

 

 

 

 

Edu autoga, pilte vaadates tekib väike kadedus,et miks mul hoovi peal sellist autot ei seisa.

Jõudu.

 

Eks teha on veel palju kuid jõudu läheb ikka tarvis.Plaanis on külge pookida veel mõned lisad, mis ammu juba oma aega ootavad   :P

Muudetud , muutis Vazza

comment_71205

Jep ,aga embleemi eraldi vahetada ei saa nendel. Ja seal minu antud linkidel kirjas illuminated ehk valgustusega. Lingi lisasin eile ikka, aga möni min hiljem. Nagu mainisin, siis see sinu nupp läks tootmisesse alles kaheksakümnendate löpus ja pole üldse pre face teema, vöimalik, et pre facelift masinatele üldse ei pakutudki valgustusega.
Mis hinda puudutab, siis selle spordi saab 50€ kätte, m-tehniku mingi variant oli tugevalt üle saja, mingit varianti ei saa üldse enam.m-tehnikut annab ainult e30 ,seda sporti annab väga paljudele sobivust.
Kes tahab see usub vöi teeb järeldusi.
Sorry et sinu teemas aruteluks läks.

Edit: Katloogi hinnad ei vasta tegelikkusele, õige hinna saad UM või h2 lehelt.

See konkreetne nupp tuli liinile alles 88a ja on nn universalne kõigile ,nagu enne mainisin.

Lisadelist ei näita eraldi seda nuppu, ei esi käetuge ja paljusi muid asju veel, seega oleks hea kui saaks vin koodi, kus sa nägid seda.

Eraldi teema tuleb nendest asjadest kindlasti varsti, võtan juba aasta aega hoogu igasugu kõlakatega seotud asjadest teemat teha.

  • Autor
comment_71206

Vaidlen sulle vastu- embleemi saab vahetada(kuna muidu ma poleks seda trükiplaatigi kätte saanud)

Samuti ka : http://bmwfans.info/parts-catalog/E30-4-doors/Europe/320i-M20/L-M/feb1990/browse/gearshift/gear_shift_knobs_coverings_plaques/ (need on küll ilmavalgustuseta nupukatted aga siiski)

Sellega olen nõus, et vbl tõesti hakati seda hiljem tegema kui 86.

Samas kummaline on see,et see konkreetne nupp tuli ka 86 aasta preface-i pealt,mis oli ühe mammi käes olnud rohkem kui 10 aastat ja eelnevalt saksas ühe omaniku käes.Tolle auto lisade listis oli samuti valgustusega käigukanginupp märgitud.

http://bmwfans.info/parts-catalog/E30-4-doors/Europe/320i-M20/L-M/feb1990/browse/gearshift/retrofit_kit_shift_knob_leather_illumi/ -sellel samal lingil nr.2 ja nr. 4 on ju mõlemad sama hinnaga. 

Aga nagu ma juba eelnevalt ütlesin, siis võib arutleda seda edasi kas sõnumi teel või vajadusel teha eraldi teema, kus saab lähemalt lahata neid telgitaguseid. :)

  • Autor
comment_71267

Mul on siis selline , ;)

 

Sul on ka valgustusega? Me jõudsime ka vist Eix-ga lõpuks üksmeelele, et kuigi tegu on m-sport nupuga nagu ta juba alguses mainis, siis kuna tegemist on nupuga, mis on koos käigukangikotiga kokku õmmeldud juba tehasest, siis tegu ei ole tavalise hiina vuhvliga mida ebays pakutakse. :P

  • Autor
comment_71457

Nagu ikka, siis talvel juhtuvad kõik asjad korraga:

1)salongiahju ventikamootor andis lahutuspaberid sisse- sai küll vahetatud ja hetkel töötab,kuid kuna mootorialune tald on osaliselt katki siis tuleb arvatavasti terve ahi välja vahetada,et süsteem normaalselt toimima saada.

2)tagasilla suured puksid hakkavad väsima ja tahavad lähiajal vahetust

3)üleöö ilmus esisilda kolks

4)check panelis läks põlema mootoriõli tuli - sai õlitaset kontrollitud ja tõepoolest tase oli veits madal- niisiis lisasin õli ja õlitase sai normi, kuid tuli ei kustunud.Järgmine mõte oli, et äkki on õlisurve madal- kuid siis tuli meelde, et e30-l hakkab madala õlisurve puhul põlema õlituli hoopis armatuuris,mitte aga check panelis.Seega ise usun hetkel, et õlitaseme andur kas ei toimi või on mõni pistik oksüdeerunud ja ei tee koostööd.

 

Tundub, et ees ootavad pikad õhtupoolikud garaazis. :)

comment_71465

Õlitaseme andur on ajapeale sodi ja ködi täis kogunenud ning ei reageeri enam. Minu rullil oli vähemalt küll nii. Loputasin siis brake cleaneriga ja suruõhuga kuni kuulikese loksumist sees selgelt kuulda oli ja panin anduri külge tagasi. Peale seda kuuri toimib siiani laitmatult ja reageerib käbedalt.

  • Autor
comment_71755

Ja teil oli õigus härrased- nimelt oligi maru tuim tükk see andur.Järgmisel päeval autot uuesti käima pannes oli tuli kustunud ja kõik normis jällegi.

Siiani pole muid probleeme esinenud.

Ahjaa vahepeal sain kätte ka need:

post-186-0-39615800-1387242553_thumb.jpg

 

Üks pilt installitud tuledega ka:

post-186-0-28012100-1387242717_thumb.jpg

 

Üks mure siiski veel on- nimelt on need udutuleraamid sellised poolpidused- kas on ehk kellegl korralikke pakkuda või siis saab neid kuskilt suisa uuena tellida? 

Kui kellegil leidub infot nende kohta, siis võib julgelt sõna võtta :P

Seniks aga häid lähenevaid pühasid!

  • Autor
comment_72042

E30 sai Joosepi juures jõulukingiks:
Strongflex ekstsentrilised esimeste õõtsade puksid
Strongflex tagaõõtsade puksid
Strongflex sillatala puksid
Strongflex diffripuksi
Strongflex esi stabika puksid 
Strongflex tagastabika puksid olid kahuks valet mõõtu ja said tavalised(tuleb stabikas ära vahetada)
Uued tagumised pidurikettad
Uued tagumised piduriklotsid
5 uut piduritoru
4 uut pidurivoolikut
4 uut stabika otsa
uue pidurikolmiku
LSD tagadiffri
Kuna 
esipüstak oli ära mädanenud ja amort sealt seest välja tulnud, siis sai ka see välja vahetatud ja tulemas on uued käsipiduritrossid.

post-186-0-74600000-1387674059_thumb.jpg

Muudetud , muutis Vazza

comment_72051

kuidas nendega sõita on? mul endal ka mõte strongflex puksidele üle minna aga ei tea kuidas esi/tagu õõtsapuksid ennast minu sopastel teedel ülal peavad. Mõtlen just seda kui kiiresti nad kuluvad ja kas hakkavad ajapikku häält tegema.

  • Autor
comment_72056

kuidas nendega sõita on? mul endal ka mõte strongflex puksidele üle minna aga ei tea kuidas esi/tagu õõtsapuksid ennast minu sopastel teedel ülal peavad. Mõtlen just seda kui kiiresti nad kuluvad ja kas hakkavad ajapikku häält tegema.

Kuna minu autole nad said alles eile alla, siis pole väga saanud nendega sõita ja pikaajalist vastupidavust ei oska veel hetkel kommenteerida.Kuid nagu ma targemate härraste jutust aru sain, siis sellist mõranemist nagu tavaliste kummist puksidega on, ei teki.Pigem just hakkavad nad pärast pikemat kasutamist häält tegema vms.Igatahes esmamulje sõites oli väga super.Auto juhitavus oli ikka väga teine tera- kui enne sõitsid nagu vanaema diivaniga ringi ja kunagi ei teadnud kuhupoole võid kalduda, siis nüüd auto konkreetne ja lihtsalt juhitav.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.