Hüppa postitusse

316i(2,3) '89 - AMe30

Postitatud

Sai siis soetatud e30 316i kupee. Mingist hetkest hakkas auto lihtsalt meeldima ja muutus järjest rohkem kinnisideeks. Otsisin võrdlemisi kaua. Auto on pärit saaremaalt, oli ka mingi hetk auto24 müügil (kui keegi nägi).

Autot hakkan kasutama igapäev toimingute jaoks, rallikaks ei täi teha. Tahtsin kindlasti kupeed, mootori panen nii kui nii teise. Plaanis auto väga libedaks ajada, eks võtab kindlasti paar kuud aega, kui mitte rohkem aga loodan, et saan valmis :D

Praegune auto seis on hea (arvestades et asi ikkagist 21a vana), roostet on aga esmapilgule vähe. Veermik korras, roolivõim puudu, taga trummlid (sinna tulevikus kindlalt kettad), sisu on plank, istmed katki (sellepärast ka katted), auto on 2a tagasi üle värvitud (621 BMW messing metallic individual), differ undab (ilmselt kulunud). Lisade kohta veel nii palju, et taga on zenderi stanks ja spoila.

Tulin siia foorumisse sõprade tugeval survel, seega "tarkpeade" ja "asjatundjate" komentaarid jätta teistesse postitustesse :wink: . Antud auto on ka mu esimene bmw seega avastamismaad veel on, varem olen auto ehituse ja asjadega muidugi kokku puutunud. Ehitan autot enda jaoks ja enda väljanägemise järgi. Aga kõik soovitused ja ideed on muidugi alati teretulnud.

  • Vastuseid 102
  • Vaatamisi 14,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Jah, tegelt on sul õigus, praegu autot vaadates tekkib omalgi tunne, et ehitan nullist. Algul võtsin lihtsalt mootori ja plekid maha, vaatasin, et need nurgad eest läbi...okei normaalne...ei tundu

Esiletõstetud vastused

  • Autor

xpsuoi.jpg

2m6l4si.jpg

zxa43n.jpg

6h3n5u.jpg

jr5g0n.jpg

1znskfl.jpg

Selline siis auto ostes, midagi teen siis panen kohe juurde :D.

Muudetud , muutis AMe30

Siseinfo kohaselt läheb sellele autole peale üks väga hea m20b23 8)

Ehk siis lisaks ilusale kerele ka suht nobe :D

Jah, olen seda müügil näinud.Piltidelt paistis väga ilus värv.Kas päriselus ka selline edev ? Need koledad sääsevõrgud seal udukates võta kohe ära.

Ja kui hakkad mootorit vahetama, siis mina soovitan Sul kapotialuse kah sama värvi värvida.Või proovi vähemalt sarnane toon leida.See punane on päris kole.

Jõudu ja jaksu! :)

Jah, olen seda müügil näinud.Piltidelt paistis väga ilus värv.Kas päriselus ka selline edev ? Need koledad sääsevõrgud seal udukates võta kohe ära.

Ja kui hakkad mootorit vahetama, siis mina soovitan Sul kapotialuse kah sama värvi värvida.Või proovi vähemalt sarnane toon leida.See punane on päris kole.

Jõudu ja jaksu! :)

See punane on kole võrreldes välimise värviga :)

Mõtlesin isegi mingi aeg seda osta ,aga siis oli hind liiga palju :D

tere

Sai ka käidud eesmine aasta kuskil augusti paiku seda autot vaatamas.

Ja siis oli ikka kere seisukord päris hull.

Küljekarbid läbi, põhja ja karbi omavahelist ühendust praktiliselt poludgi.

Mõlemal pool esiistujate jalgadealuseid polnud. Arvan, et kui oleks põhjamati ära võtnud oleks saanud sealt vabalt sisse pugeda.

Nii et minu soovitus on see, et vaata need kohad kriitilise pilguga korra üle.

Siis saime kokkuleppe hinnaks 8k eeki. aga lõppuks ikka loobusin, kuna tööde maht oli ikka päris suur. Põhimõtteliselt kogu põhja ülesehitus.

stangelisa siis zender ja spoiler pagassil on vist bmw originaal ?)

peame ikka sinuga vahestust tegema või ostan sult stangelisa või müün sulle Sennderi spoileri :)))

  • Autor
tere

Sai ka käidud eesmine aasta kuskil augusti paiku seda autot vaatamas.

Ja siis oli ikka kere seisukord päris hull.

Küljekarbid läbi, põhja ja karbi omavahelist ühendust praktiliselt poludgi.

Mõlemal pool esiistujate jalgadealuseid polnud. Arvan, et kui oleks põhjamati ära võtnud oleks saanud sealt vabalt sisse pugeda.

Nii et minu soovitus on see, et vaata need kohad kriitilise pilguga korra üle.

Siis saime kokkuleppe hinnaks 8k eeki. aga lõppuks ikka loobusin, kuna tööde maht oli ikka päris suur. Põhimõtteliselt kogu põhja ülesehitus.

Pakun et sa aja midagi segamini, enne auto ostmist käis ikka väga põhjalik kontroll, kiskusin kõik matid lahit ja vaatasin seest põhja üle, olime isegi selili põhja all, nüüdseks olen juba autoga kaks korda kanali peal ka käinud (roostest ei saa küll väga rääkida, kui siis väga üksikud kohad, kus värvi alt midagi võiks välja tulla), ning täna just võtsin kasti alt ära, homme võtan mootori maha ja peale seda värvingi mootori alt ja sellised mitte nii nähtavad kohad ära. Millalgi panen ka pilte.

  • Autor
Ei maksa neid "tarkpäid ja asjatundjaid" nii hullusti karta miskit :(

Miskid tulepesuri jäänused ka veel küljes autol, kui tekib isu need imelikud nagad tulede ümbert ära võtta siis muretse tavalised rõngad- ära neid lõhkuma hakka.

Värv on seks. :D

Tulepesurid võtan kindlalt ära, kusjuures uued tuled juba olemas ka.

Käisin samuti kaasas seda autot vaatamas, ning 8000 krooniga ei tahetud seda mitte müüa :( Algseks hinnaks oli hoopis 20 000. Keret sai uuritud iga nurga alt. Põhi on korras, omanik võib alt mõne pildi teha tõestuseks :wink:

Tegelikult töötas see M40b16 seal peal ka täitsa hästi ja viimast sõitu tehes mõõtsime naljapärast stopperiga kiiresti see 0-100 läheb (11.4s)

Teades omanikku on selle autoga suured plaanid ja mõtted, ning ka võimalused olemas, et asi teoks teha. Et eks siis ta ise räägib kui midagi tehtud saab.

Igatahes lammutamine on juba alanud

:D

  • Autor

Hea oleks ikka nv uus peale panna, tahan ise mootori maha võtta ja eest laiali tõmmata. Alt korralikult ära värvida ja siis alles uue sisse tõsta, see punane veits häirib ise ka mind, võiks välimusega sama toonigi vähemalt olla, vast messingut päris sinna ei jaksa osta (1600.- eeki kg oli vist hind :D). Üritan ikka enne laupäeva valmis saada, kui ei siis pühapäev. Kui midagi peaks vahele tulema siis lükkub edasi aga eks näis.

Mina käisin antud autot 08.2010 kuskil vaatamas.

Kui ostsid auto rasmuse käest siis tegu sama autoga.

Seda sai ka telle mainitud,et sellise põhjaga müüja raske :D

kuna rasmus tegeleb vist ka keretõõdega ju ta siis selle korda on teinud.

Aga auto värv on väga omapärane ja huvitav.

Ehk minupoolt siis edu rullikaga(endal ka juba kolmas rullikas :) )

  • Autor
Mina käisin antud autot 08.2010 kuskil vaatamas.

Kui ostsid auto rasmuse käest siis tegu sama autoga.

Seda sai ka telle mainitud,et sellise põhjaga müüja raske :D

kuna rasmus tegeleb vist ka keretõõdega ju ta siis selle korda on teinud.

Aga auto värv on väga omapärane ja huvitav.

Ehk minupoolt siis edu rullikaga(endal ka juba kolmas rullikas :) )

Ostsin auto jah rasmuse käest. Tähendab et ta tegi siis kere vahepeal korda. Nüüd oskan täpsemalt vaadata, kui seest matid täiesti välja kisun, siis viskan teravama pilgu peale, eks olen näha siis mis maalt keevitatud, aga praegu küll ei saa ölda et põhi või kuskilt mäda oleks, rasmus nägi siis ikka vaeva ja keevitas asja uuesti kokku.

  • Autor

Sai nüüd paar päeva midagi tehtud. Valmistan autot ette uue mootori jaoks. Võtsin maha kasti ja mootori ning ülejäänud pudipadi. Plaan nüüd homme lihvida, lõigata ja keevitada. Talad ja plekk üldiselt tugev ainult kahest nurgast augud läbi.

v8gbvk.jpg

k15853.jpg

es544l.jpg

1695kow.jpg

2h39z6p.jpg

Need kohad olid kohe juba teada. Õnnex midagi uut väga välja ei ilmunud.

Katsu siis kähku asi kambrisse saada 8)

  • 1 kuu hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Vahepela on tükk tühja maada siin foorumis aga asi on kogu aeg mingis suunas ikkagist liikunud. Tuleb silmad häbis tunnistada, et jah kere polnud ikkagist nii korras kui algul tundus. Talvel autot ostes ja väljas käega katsudes tundus põhi tugev, kuna endine omanik oli seest peale keevitand ja väljast mastiks.

Auto oli müügi jaoks korda tehtud. Ise enesest see väga ei häiri, tahtsingi autot mida vabalajal teha ning seda sain nüüd kuhjaga kohe :D

Käed persekülge pole kasvand, lihtsalt aja kulu tuleb keretõttu meeletu.

Auto siis praegu pukidel ja laiali!

2hnq0jd.jpg

v30ehu.jpg

  • Autor

Vahepeal olen ära teinud esimese vasaku ja parema nurga. Vasak nurk sai juba epoga ka üle lastud, prooviks.

dynm89.jpg

2rdfbid.jpg

vhrddk.jpg

4h2h4y.jpg

  • Autor

Taastasin ka juhi poolse põhja täielikult.

2ewkvpy.jpg

296kpcp.jpg

311qiwi.jpg

Istme kinnituste täpne paika saamine ning raadiuse tegemine oli ikka paras jebla, pakun et see koht ainuüksi võttis 4-5h

  • Autor

Esimene parempoolne tala ots sai altpoolt lähenedes nii seest kui väljast uuesti üles ehitatud.

ddidyd.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.