Hüppa postitusse
Postitatud
comment_66773

Terekest klubikaaslased ! :)

Kaua kaua aega mis ma endale E30 ihaldanud olen. Sai siiski lõpuks üks ligi võetud
Nagu pealkirjas siis mainitud, on tegu diisel isendiga.. Keegi vist olevat kunagi natuke pumpa ja rõhku näppinud. Iseenesest liigub täitsa viisakalt kuid mõningad asjad tahaks üle vaatamist siiski.. (palju ülerõhku, turbo olukord jne)

Kere olukord on rahuldav.. Juhiuks mäda, ja esimesed tiivad vähe hapud (mõlkis ja ka roostes alt otsad)
Muidu kere väljast kõik originaal värviall mis on hea (väljaarvatud kapott) Ning tahaks lähiaajal kindlasti kiiremaskorras poleerimist. Sest värv jube tuhm...

Salongipoolepealt siis mõned kuud tagasi õmmeldud istmed, rool jms.

Sillad.. Muidu vaiksed ja ilgelt madal (karter 7cm maast umbes)
Tagasilla suured puksid tahaksid vahetust ja vist ka diffri padi.

Ees siis el aknad, kompu, m.tech 2 rool, udukad ees, must lagi (tahab külgepanemist)


Ostes oli algselt kohe siis karteri põhi katki... (omanik proovisõitu tehes sai teetööde alal pihta asfalti servale)
See sai ajutiselt keemilise metalliga ära möksitud. Ja ootab Eix-ipoolt saadetavat uut karteripõhja :)
Siis peaks mõtlema natuke selle Makita madalduse asendamisele. Natuke oleks vaja kõrgemaks saada, või siis coilid panna.
Hetkel siis tundub ka laadimisega mingi kala. Nimelt laadimine väga nõrk. Kondekas on taga bagassis olemas ja sealt näitab siis 13.4 laadimiseks kui tarbiaid taga ei ole... 12.2 kuskil koos tarbijatega.(tuled, makk, puhur) Kas hakkavad harjad otsa saama ?

Paar pilti ka siis hetkel. Lähiajal teeb uued ja paremad :)

1236880_461507093946793_1499366343_n.jpg
Sisu pilt eelmiselt omanikult :)
Temapoolne tsitaat ka ( Korralikum kunstnahk äärtes, keskel Jaguar tüüpi riie, ehk midagi alcantara sarnast keskel )
3241.jpg


Hakkan ka siin esimeses postituses arvet pidama juppide ja tegemiste kohta :)

Läbisõit ostes : 331 438km
-----------------------------------------------------------
Kindlustus 3 kuud : 71€
Karteri põhi + genekas : 40€
Toe Camber tagasilla tallad : 30€
Ristid tuledesse 2 komp : 20€
Udutule klaas vasak : 16€
Velgede + Karteripõhja klaaskuulprits : 35€
Õli poolsünt (10W40) 8L : 35€
Roolilatt E36 : 30€
Sillastend : 30€
Vedrud orig korralikud : 30€
Veel õli 8L : 35€
LSD Differ 3.25 : 300€
LSD Õli 2L : 60€
Püsika kang orig uus : 45€
Turbo Rõhu reg jubin : 15€
Rõhukell : 75€
Parem udukas : 30€
Chip : 100€ (hetkel veel lõpule viimata)
----------------------------------------------------------
Kütuse paak
El katuseluugi mootor + juhtmestik jms
Mootorialune plastik/kate
Tõmbekonks keeratav ette
B piilar, C Piilar
Pagasi luugi kõik plastikud
Jalamatid orig tumedad
Orig neerud
Kokku 110€
----------------------------------------------------------
Kütusepaagi
Vedrudee
Liivaprits : 30€
----------------------------------------------------------
Pagasi kõik ilusad/puhtad uued katted (väljaarvatud akukate)
Pagasi ruloo kaardin
Esipõll 2 ribiga
Parem esitiib
Kokku 65€
----------------------------------------------------------
Udutuled 2tk
Esi V piduri support
Neerud (kinnised)
Orig rattavõti
Uksepolstrid kõlarikohtadega (AudioFoocus.e kätetöö)
Kokku 100€
----------------------------------------------------------
Esimesed orig (A) tiivad 2tk : 20€
Esimesed tumedad suunatule klaasid : 20€
Kojamehe hoovastik : 15€
Spido plokk : 15€
Tiibade, esipõlle klaaskuulprits : 30€
Käigukst : 35€
----------------------------------------------------------
Eelsüüteküünlad 6tk
Pingeregulaator/harjad
Geneka rihm
Tagasilla suured puksid
Kokku 110€
----------------------------------------------------------
käigukast 40€
lainurk peegliklaas kõrvalistuja oma 5€
laesangasi, peeglisirmid jms 2€
kohtvalgustiga peegel 150€
M-Tech 2 spoileriring 650€
El kat luugi süsteem 70€
Kõrgsurvepump 60€
Pumba kontroll 60€
Need vidinad kokku : 1037€
------------------------------------------------------------
Esitiivad (klokkerholm) 2tk 
Juhiuks kasut 
Klaaskuulpritsiga nende puhastus 
Valuveljed 18"
Uksetihendid 
Need vidinad kokku : 348€

KOKKU : 2932€ + 450€ (umbkaudne summa allpool mainitud osade hinnast)

Kõike seda nodi siis ostetud pmst klubikaaslastelt :)
Tänaks siinkohal siis teid kõiki kellelt midagi saanud olen.
GTA, Eix22, Siim, Leks, Renxx, Elav 
----------------------------------------------------------
Hetkel veel täpne arveldus tegemata kuid olemas ka juba:
Uued esituled (depo)
Xenon kit lähikatesse 4300k
H2 tellitud ja juba kohal.
Kojameeste all olevad plastikud
Uued BMW märgid ette/taha
Uus õlikork
Tulede tagused plastikud + sinna kuuluvad kinnitustüüblid
Neerude/võrede kinnitus klambrid
Käsipiduri rem komplekt (vedrud jms jubinad)

Muudetud , muutis grimes

  • Vastuseid 203
  • Vaatamisi 29,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Olen nüüd lõpuks jälle sealmaal, et auto taas tänavatel Aega läks omajagu rohkem arvatust. Kuna ükski asi pmst vana 3.0d mootoriga enam ei klappinud. Käigukast, selle hoovastik, siduri/hooratta k

  • Nii.. On siin mõndaaega vaikus olnud.. Seda põhjusega Alustame siis sellest, et sai võetud eesmärk jõuda avalaksule osalema (30.04.16) Tolle eelne nädal sai töölt vabaks võetud ,et tegeleda viima

  • Lisan siis mõned pildid ja juttu juurde Algatuseks on kokku tellitud miski hunnik pudinaid H2 .. Hinnaliselt kokku vast miski 1500-2000€ vahel Piltide järgi ei saa nagu õieti arugi mis seal mak

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_75425

Õnneks selle 2-he nädalaga ma nüüd lõplikult valmis ei pea saama kõike. Need nädalad sellepärast rohkem võetud, et oleks aega korraga võimalikult palju ära teha.. Peale pikka tööpäeva nokitsedes poole ööni oleks vähe kurnav. Muidugi plaanis ta vähe varem juba algosadeks võtta, et väheke keevitustöid ära teha.

Garaazi sain ka õnneks kus teha :) 300m kodust seega hea nokitsemas käia.. Sõber lubas enda garaasi töödeks kasutada.. Ajab tema suveauto õue oma keretööde järjekorda ootama. 

Kõigerohkem põen kogu külgede/katuseserva/taga kuudiakna alu liistude pärast. Pole varem neid küljest võtud ja ei oska läheneda. Uksed sammuti vaja täitsa paljaks saada liistudest/tihenditest. Eks selgub töökäigus :P

Muudetud , muutis grimes

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_76684

Stange ikka eraldi jh.. sai lihtsalt üksteise peale tõstetud..

Eks selle 18" saab põnev olema vast jh :)

Muidugi ei ole veel täitsa kindel nende osas.. kas ikka kannatab neid alla panna jms. Rehvid maksavad ka juba rohkem kui veljed ise. Mõõt ka selline mida väga ei leia..

  • Autor
comment_76892

215/35/18 saab alla 60€ tk tutikana...

Avastasin ise ka juba jh :)

Kuid siiski peaks kusagilt mõne pastla esialgu leidma, et proovida kas üldse mõtet rehve osta..

 

Vahepeal uued (klokkerholmi) esitiivad toodud.. ja need tervenisti haljaks lastud.
Sinna tuleb nüüd kõigepealt epokrunt ja siis täitekrunt jne. Siis tuleb külge neid proovida, kuidas istuvad. 
1381696_10201289872438664_1144367203_n.j
 
Kuna juhiuks oli mäda mis küljes hetkel. Sai korralik kasutatud uks ostetud, kus mõningad kerged pindmised roostekohad ala tüüpkohtades.
Sammuti sai ka see tervenisti igaltpoolt haljaks lastud. Nii seest, väljast, akna raam jne.. ühesõnaga tervenisti puhas ja haljas uks.
375765_10201289870958627_473599856_n.jpg
 
Esipõll samamoodi juba tehtud eelnevalt täitsa puhtaks/haljaks.. Ja pulbertsinkkrundiga kaetud suhteliselt paksult.
1796680_10201289870438614_1414945655_n.j
 
Ja näidis palju altpoolt laiemaks läheb M-Tech2 laiendiringiga. Toonoriküljest siis mahanokkimise ajal tegin klõpsu.
999956_10201289873078680_1039870209_n.jp
  • Autor
comment_76950

Detailid on puhastatud klaaskuulpritsiga... nii teen kõik uksed, luugi ja kapoti haljaks/puhtaks.. eeltöö matrrjal ka nüüdseks suht kõik ostetud ja olemas.

Rõhupoolepealt ma ei teagi palju originaalis puhub. Endaomal puhub hetkel 1.5bar

Muudetud , muutis grimes

comment_76994

Eiteagi selle auto käekäigust,kas jäi lōpuni pidama ka,korra lendas sidur ja korra kast,aga 325 141kw e36d said pōske:D

Grimesile aga edu,suurem hul raha on sul kulutamata veel,kui hetkel läinud on:D

Igatahes,kui m57 swap,siis vōta kindlalt 150kw isend,sinna 335/535d pihustid,biturbo kollektor,korralik cooler ja sumps,ning raju chip,ning ca 260-280kw rullikas oleks su istumise all,millel 650+ nm:D

  • Autor
comment_77298

Eks selle mootoriosas jh veel mõtlemist palju...

Aga vahepeal olen siis autot lammutama hakanud.

Pühapäeva õhtul sai siis veel ära pestud..
1982365_10201338478893795_496240940_n.jp

Garaaži aetud ja tunnike lammutatud.
1461096_10201338907384507_2134680858_n.j

Esmaspäeva hommikul siis sai jätkatud lammutustöid.
1502511_10201343916909742_1210939821_n.j

 

Päevaga sai siis enamus nodi ära nokitud. Palju võtab aega et kõik asjad oma kinnituskruvide/tüüblite/klambritega ühte patta pakkida ja peale kirjutada asjadele, et hiljem kokkupanekut lihtsustada.

1511030_10201343916349728_738681699_n.jp

1510472_10201343914629685_502973479_n.jp

  • Autor
comment_77369
Nüüdseks siis pmst kõik laiali ära nokitud keretöödeks...
 
Paar auku tuli ilmseks taga koobastes ja sealt pori/tolm igalepoole pugenud.
Sai lagi ja armatuur ning pistikud kinni kaetud ja kogu salong ja bagass survekaga puhtaks lastud.
 
Ja lisaks sai siis roostealged plekini haljaks lastud jms. Lähipäevil natuke keevitada ja saab eeltööd tegema hakata.
 
Uksed jms ka täitsa puhtaks nokitud kõigest..
1975139_10201352794731682_1348011961_n.j
1613983_10201352791691606_1026373484_n.j
1926695_10201352793251645_254765404_n.jp
1625463_10201352791291596_1302581646_n.j 
Elavale siis ka pilt küljepealt kui velg all...
1528491_10201352795931712_2114623622_n.j

Muudetud , muutis grimes

comment_77373

Vaata küljekarbi äravoolud ka üle põhjaall, need tavaliselt umbes/ära muljutud. Tavaline asi, et karp on sees poolest saadik pori täis juba ja mädaneb seestpoolt väljapoole. Just seda survepesu silmas pidades, kus kõik see vesi jookseb karpi ja sealt peaks välja jooksma. Kui võimalus uha need äravoolud ja karbid ka üle, hiljem peale keretöid nagunii läheb karbiõli sinna.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_78046
Vahepeal natuke jälle asjaga edasi liikunud.
 
Eelmine pühapäev käsi siis külas liikuv liivaprits.. 
Kes siis kohale tuli ja vajalikud kohad puhtaks lasi..
Kogu esiosa,  küljekarbid ja osaliselt lävepakud, tiivaservad jne
10003539_10201420577626212_3884834165394
1375240_10201420576306179_43081631909844
10170780_10201420578786241_8591085658428
1779053_10201420580826292_62641240237759
Lisaks veel kohti kust teadagi tüüpkohad tavaliselt on. Hetkel veel näha polnud midagi kuid igaksjuhuks sai kohe ennetamiseks puhtaks lastud.
1902790_10201420581986321_13855868347255
923178_10201420585706414_291557352991431
 
Ei ole küll hetkeseisust erilisi pilte teinud. Kuid kõik haljad kohad korduvalt happe/epo krundiga ülekäidud ja usinalt lihvitud. Kaasaarvatud esitiivad ja tagaluuk ja üks uks mis eelnevalt klaaskuulpritsis puhtaks lastud. Homme vast saab hakata täitekrundiga möllama ja lihvimine ja silumine jätkub :)
 
Lõpetuseks paar hägust pilti eeltöö ajal. Ülejäänud pildid ei tulnud välja.. Ega seal kiiret muutust nagunii ei ole, iga asja siledaks ajamine võtab tohutult aega.. Ükspäev krundi, teinepäev lihvi jne.
10174844_10201420588826492_7444593388312
10155819_10201420589986521_6299530431918
  • Autor
comment_78124

Pidurid jh mannetult väikesed :(

Aga mootorit ei kaku jh hetkel maha.. niigi sai hakatud vähe põhjalikumalt tegema kui algselt plaanis oli. Mootori mahavõtmine ja kapotialt ka tehes oleks töö maht jälle omajagu suurem.

Seda teeb ehk talvel koos uue mootoriga.

Plaanis ikka see suvi veel auto liikuma saada :)

Kuigi esiotsaga on üldse vähe sitad lood :( ühe kui mitte kaks pauku etteotsa saanud. Et asjad suht kõverad seal ees :(

Üks poolraami/stange buffri ots jms ka kuidagi taastatud. Ja ei tea kas õige kaugusepeal jms.

Sest minukäes juba ennem olid seal kõik asjad kuidagi ligadi logadi küljes.

Kas kannatab äkki kusagilt midagi mõõta ?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.