Hüppa postitusse
Postitatud
comment_8196

Soetasin endale Kasutaja Lauri1 käest järgmise rullika. Seekord siis pikalt otsitud diisel touringu.

Masin veeres tehasest välja 02.09.92a. Lisadest olid peal '

169-diesel kat;

219-kolme kodaraga sportrool;

314-klaasipesudüüside,juhiukse ja peeglite soojendus;

400-meh.katuseluuk;

413-pakiruumi võrk-ruloo;

423-veluurjalamatid;

428-ohukolmnurk ja esmaabikarp;

481-sportistmed;

498-tag.peatoed;

510-pooltulede kõrguse reg

;520-eesmised udutuled;

556-väike kompu;

654-raadio/makk BMW Bavaria C III;

675-sound süsteem;

681-katuseantenn;

690-kassetihoidja keskkonsoolis

;801-saksa versioon.

Enamus nendest asjates on siiani alles. Juurde on veel lisatud kohtvalgustitega keskmine peegel ja püsikiirusehoidja, kesklukk ja isegi mingi signa.

Kui ta ära tõin Keilast siis järgmine päev vormistasin kohe ümber ja tegin kindlustuse. Veel viimasel ajal olen investeerinud temasse hulga raha.

Lasin ära vahetada hammasrihma koos rullikuga, tagumise sumpapüti panin oma IS oma, kuna vanal olid sõelad sees lahti :? . Veel vahetasin ära sisemised rooliotsad ja käisin ära sillastendis, et esirattad ikka otse jookseks. Is-lt võtsin hella black'id ja tegin korda ning panin ette. Üks kaugtuli vajab uuesti lahtivõtmist ja iluravi seestpoolt. Kütusefiltri vahetasin ka ära. Veel vahetasin selle anduri ära mis tagadifrisees on ja nüüd töötab spidokas perfektselt. Hetkel vist rohkem polegi teha kui toonklaasi tahan panna. Suverehvid koos valuvelgedega panin ka alla, kui peakski uuesti lumi maha tulema siis eks panen talvekad alla tagasi.

Selleks et muigugi seda 16x7.5 velge saaks alla panna pidin ette panema 7mm flansi, sest muidu läks velg vastu püstakut. Flansi lasin treida vanast e30 pidurikettast. :D:lol:

Loodan et niipea keegi mulle ette ei sõida ja et ise ka lollusi ei tee ja ära ei lõhu masinat

tahaks ikka kulgeda temaga mingiaeg.

Paar tänast pilti kh.

5537571512_9826fc5b36_b.jpg

5536994011_23c92b8415_b.jpg

5536994695_cc91b5e54d_b.jpg

5536995395_cb708f4673_b.jpg

5537575480_e108218d9e_b.jpg

Siin siis näha ära põhilised kere iluvead.

5537000991_e74e9017a5_b.jpg

5537580900_5bc7f82d2b_b.jpg

5537006785_e64e8a4837_b.jpg

5537010159_72c9b0485c_b.jpg

Esialgu olen autoga veel väga rahul. Loodan et hullupööra lagunema ei hakka ja teenib mind hästi.

PS!!! Kui kellegil vedeleb ühte sellist veljekapslit siis võib teada anda.

Seniks aga C-ya :lol:

  • Vastuseid 65
  • Vaatamisi 8,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_7773

Ma usun et se viimane oli sarkasmiga õeldud, kuna kui rohkem esiosa alla toon siis on karter koguaeg vastumaad.

A vahepeal kasutasime autot sihtotstarbeliselt ka. 85kw tundub vähe, lisame sinna veel 155kw juurde ja juba hakkab looma. Eixi juurest tõime siis devil'i uue mootori ära.

large_24755891_NfwE.jpg

Ning täna lisasin ühe nilbuse oma autole juurde :D (Maitse asi, ütles Madis ja lisas oma autole kleepsu)

large_24755893_580o.jpg

  • Autor
comment_7765

Mingid Sinistvärvi madaldusvedrud on ees. Ei ütleks et väga pehmed on, aga alati võiks jäigemad olla. Tuleviku poole vaatab mis sinna ette saab panna.

Keegi võiks ps panna hinna kui palju ta tahab laepolstri vahetuse eest kõppi saada. Kuna võtsin punaselt laepolstri ära siis teen selle mustanahaga üle ja tahaks enda omasse sisse panna. Tundus kuidagi maru keeruline se katuseluugi juurest lahtivõtmine.

comment_7764

Vaata, et eest ja tagant ülekate kinni ikka liimitakse plaadi külge ja et seda katuseluugi juures ei tehta, seal käib luugi siinide alla. Samas kui pole väga nõudlik, siis võid just lasta ka luugi juures ülekatte teisele poole kinni limmida, saad hiljem ise probleemideta lae sisse panna ja ei pea seal luugi juures jamama. Oma lage olen laskunud mitu korda samal inimesel nahatada, samuti ühe luugiga variandi lae, erinevatel kordadel erinevad vead sees..:D

comment_7760

Katuseluugi võtad eest ära siis pole seal keerulist miskit- tüütu nokkimine ainult, et vana riiet lahti saada katuseluugi äärte vahelt.

NzUyMl9w.png

Liistud 5, 7, ja 10 pead ära võtma,9ndal liistul piisas vist ainult ääre üles painutamisest(ära näppe puruks lõika selle äärega) siis peaks juba kätte saama. Tagasi sinna liistude alla ma enam riiet ei pannud- nii nagu eix ütles jääb üsna viisakalt see.

  • Autor
comment_7685

Vahetasin vahepeal ära nii geneka kui ka roolivõimu rihmad, 2 rihma + lõhnakuusk= 7.45euri :D

Venna Garaa¾i juures autot puhastamas ja seal tuli peidust välja see:

large_24770677_MSOu.jpg

Esimest korda nägi see auto minu käes tolmuimejat ja armatuuri puhastus vahendit.

large_24770679_YP3d.jpg

Isegi 3 originaal jalamatti on siin autos 20 aastat vastu pidanud. Juhi oma on mingi teise bmw oma.

large_24770681_rPug.jpg

large_24770683_6QI1.jpg

Seda pagasniku katet mai kujuta kl ette kuidas puhtaks saab. Sellised "pilved" Nagu oleks kuselaigud peal :(

large_24770685_bQXO.jpg

  • Autor
comment_7646

Cabrio on ikka suht ülikas asi kl. Ni et suht lootusetu on neid laike sealt peal maha saada? Äkki bensiiniga proovida ? :idea: A originaal makk on kodus kapipeal seisab, jätan alles. Kunagi kui automüügiks peaks minema siis hea sisse tagasi panna.

Täna tõin endale töö autoks diisel universaal passati kh. Nüüd sitasemad tööasjad ajan tollega. :D

  • Autor
comment_7442

Ilmselgelt Mu kassil on autode suhtes hea maitse. Hoovipeal seisab üks e30 ja kaks passatit. ja isegi kui mu autol mootor külm, istub ta seal kapotil ja katusel.

large_24800503_GSay.jpg

large_24800517_Nspq.jpg

Präegu oma autoga sõita ei saa, kuna tee mis kodust ära viib on nii hull mülgas, et oma "maasturiga" läbi ei pääse. :D:(

  • Autor
comment_7325

Alustasin tooni panekut täna. Ei raatsinud palju raha maksta selle eest et keegi proff paneb ja proovisin ise. Tagaluugi kilele jäid õhuribad sisse, aga esialgu parem kui mittemidagi.

Homme ostan teise rulli veel kilet ja teen taga uste klaasid ka ära.

large_24812063_18Zv.jpg

large_24812065_PhXs.jpg

Ahjaa, suveveljed panin ka alla tagasi, loodetavasti enam lund ei tule. Talvevelgedele panen kõrgemad rehvid peale ja lähevad siis mu passatile alla suveks.

Üleeile sain ka lõppuks sellest haigest kriginast lahti mis juba ammu närvidele käis. Varem lihtsalt ei suutnud tuvastada mis hääl see on. Lõpuks taipasin et see on piduriklotsi krigin. Ja selle põhjustas see, et piduri suppordi üks kelkudest oli kinni jäänud. Võtsin lahti ja õlitasin ära, nüüd on jälle vaikus seal.

  • Autor
comment_7246

Lüähiajal vist lasen tagaotsa natuke allapoole tagasi, natuke naq liiga hull on hetkel jh :D

Sain täna valmis ka tagauste klaasid. Samamust kile tuli peale naq kuudil. Nüüd pean otsima kuskilt võimalikult heledet toonikile, et esiusteklaasidele ka panna.

Ühest klaasitoonimisega tegelevast kohast kysisin, neil on hästi heledat kilet, aga ütles mulle hinnaks 20 euri. Natuke palju tundub kaheukseklaasi tegemiseks kuluva suurusega. siiani on mul maksma läinud tegemine 2x5.75 euri. Ja teisest rullist veel omajagu üle kh. Natuke liiga hooletult kl tegin, aga ikka parem kui akvaarium.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.