Hüppa postitusse
Postitatud

Niisiis, teeks väikse blogi enda rullikast.

 

Tegu on siis 85.a pre-face sedaan 325e-ga.

Sain ta siis mõned aastad tagasi suht originaal seisundis.

Olen autol üldse kolmas omanik ja autot oli hästi hoitud, kuid viiimastel aastatel enne mind oli ta seisma jäetud, ütleme siis ära et 6-7 aastat seisis niiskes garaazis.

See oli mu isa sõbra oma ,mida juba tatist saati olin tahtnud.

 

Plaan on siis hakata rulli üles ehitama : keretööd, salong ja mootor.

Hetkel siis auto suht paljaks võetud.

post-1605-0-91393100-1375469605_thumb.jppost-1605-0-35260500-1375469618_thumb.jppost-1605-0-20458800-1375469645_thumb.jppost-1605-0-13025000-1375469693_thumb.jp

 

Auke ja roostet ikka leidub, lähipäevadel hakkan keevitama. Kui keegi midagi tarka oskab öelda , et kuidas paremini teha või nii siis võib julgelt avaldada oma arvamust.

  • Vastuseid 93
  • Vaatamisi 9,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Päris hästi parandab.   Vaata asi on selles, et enne asetses su autol maksimaalne pöördemoment umbes 2500 peal, nüüd on see ~4000 peal. Auto nõuab kõrgemad pöördeid ja käigud on tänu sellele palju "

  • Ei kujuta ette, miks sellist vaeva näete nende diffritega? Kuidas diffri alt võtmine lihtsustab kardaani allapanekut?? pärast ju diffrit raskem tagasi panna. kardaani pikkust saab keskelt reguleerida,

  • Nüüd läheb tegemiseks, Kütusepaak,torud ühesõnaga terve kütuse süsteem ja roolivõimu pump vahetada ja väljalaske torustik alla ehitada ja keevitada, pidurid õhutada ja kindlasti veel midagi.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Tere. Mõnus, et taastamis teemasid muudkui juurde tuleb :) üks näide kuidas teha . Soovitan kogu teema läbi lugeda ja töötada :) Aga jaga meile vin koodi 7 viimast, saame tehase settingu ka teada :)

Edu.

  • Autor

Täitsa põneva lingi jagasid, sirvisin läbi, hiljem vaatan korralikult läbi. Homme panen siis VIN koodi ka kui huvi.

  • Autor

Kerega jah, vaja vähe vaeva näha, mootorile tahan 2,5 plokikaane, sl kolle, õhulugeja, aju, siis 141kw pihustid ja muud manti teha. Salongiga mõtlen veel, tahan aind esiistmed sisse panna.. selles mõttes et tagaistet ei tule .

Muudetud , muutis Blade

141kw pihustite jaoks vaja ka uut rõhuregulaatorit kuna nende tootlikus on arvestatud 3.5 bari peal, 2.0 110kw pihustid on 3.0 bari. kuidas muidu koomstangede olukord on?

  • Autor

Hmm, noo siis tuleb ka teine rõhuregulaator, kroomstanged on läbiva roostega, kuid tulevad nagunii Bumperid külge.

  • Autor

Sai siis mökse ka täna ostetud ja tagasilla puksid, kondid jm. asju tellitud.

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor

Teema siis vähe soiku jäänud, kuid põhjatööd said suvel mu tehtud juba . Hetkel möllan muude asjadega.

DSC_0185.jpg

  • Autor

Ma arvan et alles kevadel saab ta niivalmis et tänavatel sõitma saab, kuna plaan alles kevadel uus värv selga visata.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

Pole siia eriti midagi kirjutanud , aga mootor hakkab valmis saama mul, mõned tihendid ja pihustid tulemas veel.

 

1486637_10200956594744412_1695326276_n.j

Minuarust ei jää lahjaks, mul on M20 pihustid ja ÜV-härra ütles, et mul segu isegi veidi liiga rikas :S

  • Autor

Plaanis on panna m50b25 pihustid koos surveregulaatoriga ja esialgu sõidan originaal ajuga, hiljem panen m20b25 aju ja õhulugeja.

  • Autor

Nii siis sai ostetud ära sportistmed mida plaanis ka mingil ajal nahatada. Tegin ka klapikambri kaane värvikamaks, kuid praegu krundi all.

DSC_0264.jpgDSC_0270.jpg

  • Autor

Tööd jätkuvad ja on juppide ootamist, kuid üsnapea saan hakata mootorit peale sättima.

kui istmed nahatamisse saadad kas need katted mis hetkel peal jäävad tervelt üle või hakitake ära? Kui terveks jäävad siis oleks huvi nende vastu mul omal samasugustel istmetel need täitsa ostas :)

  • Autor

Eks see selgub siis kui küljest hakkan võtma neid katted, et kas jäävad terveks , KUID üritan ikka jätta võimalikult terveks , kuna need katted päris nõutud kaup.

  • Autor

Avastasin et eta vl. kolle läheb ka ilusti külge siia ja avad sama läbimõõduga.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.