Hüppa postitusse
Postitatud

Tere e30 fännid ja muidu tarbijad. Seoses ebakorrektsete andmetega registreerimistunnistusel, sooviks väheke ka teiste arvamust ja infot.

Ei ole kaua aega möödas, kui peale pikka jamamist said kõik nelikveolise e30 omanikud passi sisse korrektselt 325IX. Kuid siiski on ARK`is (Maanteeametis) passidesse sisse kantud väga palju laus jura ja utoopilisi mudelitunnuseid. Samuti on haagise lubatud massid üsna erinevad ja ka samas naljakad. Mul on 325iA touring, ka ees sildipeal on nii kirjas. A tähte paraku passi sisse ei saa, samas kui üsna õhust pannakse T täht touringu mudelitele järgi, mida muidugi tehasest pole. Paar aastat tagasi kui see X`i sissesaamine passi (325 IX puhul) oli aktiivne, õeldi mulle, et ees mootori sildipeal seda pole, seega ei saa. Nüüd kui on selgelt kirjas iA, siis ka ei saa???? See teema ei huvita ilmselt paljusi, sest nagu ARK`iski imestati ja õeldi, kas see muudab sõiduomadusi (mõni lisatäht või puuduv täht mudelitunnuses), aga kindlasti on ka paljud minuga nõus.

MIks ma pean seal erinevate vormistamiste eest maksma suuri summasi, kui inimesed ei tee oma tööd korralikult?

Naljakad mudelinimetused, mida võib kohata:

525TDA T A

316 A COMPACT

530D T A

Vanast ajast on enamus väikeste mootoritega e30 touringutel passis

316IT, 318IT ja tüübi lahtris E36/4/3C (vist oli nii), aga peaks olema ikka E30 ja mudelitunnuses on samuti T üleliigne.

Kas audid väljuvad kohe tehasest selliste nimetustega?

AUDI A6 ALLROAD QUATTRO?

Teine probleem on haagise massid, mis on igas e30 passis ka väga erinevalt kirja pandud. Tavaline on 500 ilma pidurita ja 1200 piduriga.

Mul ühes 325IX passis on piduritega 1500 ja ühe tuttava 324tdA passis ilma pidurita 600. Eraldi on leitud infot, et 325iX puhul peaks olema piduritega haagise mass 1500. 325ix kaalub mitusada kilo rohkem, kui tava e30.

Samas on vanamehe palju kergema ford sierra passis ka suuremad numbrid?? Ühe foorumikaaslase zigulil on isegi suuremad andmed :)

Mõttetuid kommentaare siia ei soovi, ainult asjalikku infi või arvamust, kuidas saaks passides andmed korda!

  • Vastuseid 55
  • Vaatamisi 12,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

Kat-ga on 125kw ja ilma 126kw, esimesel juhul surveaste 8,8 ja teisel 9,7. Sul peaks ilmselt auto lisavarustuse leht(options) ka näitama koodi 200(ilma katalüsaatorita).

Minu prel passis samuti hulgaliselt vigu ja see ei ole ainukene auto(näitena väli D.3 325IX aga korrektne oleks 325IXA, väli P.1 2493 aga peaks olema 2494, väli F.1 1755 aga õige 1735(samamoodi väli F.2 vale), väli G passis 1330, aga õige 1275(seega kandevõime mitte 425, vaid 1735-1275=460). Haagise täismasse pole üldse kirjas. Peaks olema vastavalt piduriteta 500 ja piduritega 1200. Minul siis väljad O.1 ja O.2 nullid.

Hiis, mootori tüüp on ikka bensiin, mitte bensiin-kat?

Ple mul seal mingit kati ainult bensin seep'rast ongi imelik. Mootori diagnosti pistik on ka vana tyybi oma ,seega 125 kw see kohe kuidagi ple.Ymber ehitust seal pole tehtud .

Muudetud , muutis hiis

  • Autor

* Kõikidel e30`tel peavad haagise massid olema 500 ja 1200, kõik muud numbrid on kas kinni makstud või ekslikud.

* Ka nn 125kw mootorid on tehtud tehasest ilma katita ja siis on ta raamatu järgi 126kw, seega ei ole see 126kw järelikult pre facelifti tunnus, nagu kõik seda arvavad ja kirjutavad koguaeg.

* Taksaator, seda "A" tähte pole mõtet loota ega tahta, see on juba ammu ära seletatud põhjalikult. Hea, et sa IX teema lahendusegi sai, kuigi kõik need tüübikinnitused on täiesti vigased ja ma ei tea millisest lambist need andmed on võetud. Kuna sul on kupee, siis võiks sa sinna soovida hoopis "K" tähte, 325IXK, see oleks äkki Eesti ARK spetsialistidele rohkem mõeldavam arvestades nende touringutega seotud leiutisi.

* D2 lahter ei ole kohustuslik kuni mingi aastani, nii on õeldud jällegi sealt tarkade poolt, jube raske on sinna muidugi e30 panna ka.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus