Hüppa postitusse
Postitatud
comment_63425

Selline seis siis et hakkasin m20b2.0 mootorit turbotama peal on 2.7me pihustid ja 126kw mootori elektroonika tD kollektor nissani 3.0 vähe järsem turbo ja veel nipet näpet et siit küsimus et mis rõhu peale turbo regullida et palju kannataks

Esiletõstetud vastused

comment_63427

pihustid vaheta kohe ära need jäävad isegi NA puhul lahjaks. pigem m20b25 pihustid või siis m50b25 pihustid, kui väga madala rõhuga sõita. pigem vaata siit mõned asjalikumad pihustid http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm hetke seisuga ei soovitaks isegi käivitada

mis kütuserõhu regulaatorit kasutad (2,5 või 3 bar) ja millise surveastmega 2.0 täpsemalt

Muudetud , muutis kotkas1

comment_63506

surveastme saad kõige lihtsamini teada kui vaatad auto tootmis aasta ja kw

enne 85aastat (92kw) toodetutel 9,8

peale 85aastat (95kw) toodetutel 9.8 LE-Jetronic

peale 87aastat (95kw) kattidega masinad 8.8 motronic

esimese kahega ei paneks turbot külge ilma progre aju ja korraliku seadistusta

viimasel kui wideband lamda ja deto andurid juurde panna ja pidevalt jälgida segu algul siis kusagil 0,5 bar kannatab ära

comment_63695

lendab laiali siis uus moto ja nii see läheb edasi . osta metallist kaanetihend 100-euri kanti peaks hind j22ma .omal plaan tellida samuti . 

kui kusagilt saad cometicu metall kaane tihendi 100euriga siis ostaks isegi 2 tükki tagavaraks.

cometicu metall kaane tihend maksab 240 euri :D tahaks kh seda kohta teada kus 100 euriga saab tellida :D

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus