Hüppa postitusse
Postitatud
comment_62644

Tervist!

 Sai siis pikalt otsitud endale igapäeva/tööautot. Eestis mitmed ja mitmed masinad üle vaadatud ning Erki soovitusel hakatud Soome poole vaatama. Oli muidugi ka seal erinevaid huvitavaid pakkumisi, kuid nagu Kertu juba ka kõnelenud on, siis soomlased võivad kohati ikka parajad ... olla. Lõpuks ühel õhtul istusin niisama facebookis (jutukas oli audis) kui Kert saatis lingi, et vaataks ühte helesinist rulli. Mõeldud, tehtud ning auto oligi reede õhtuks Valgas. :)

 Esmamulje oli väga positiivne, ainult mõned tühised roostekohad- auto käis kenasti kui välja arvata see vahepealne jõnksutamine. Sai paberimajandus korda aetud, Kerdi kabriot imetletud ning asusime Erkiga Tartu poole teele, et rull arvele võtta ja mõned pisemad remonttööd ka kohe ära teha, sest tegemist ikkagi ju igapäevaautoga. Kuni Elvani oli jõnksutamist vähe, siis läks aina hullemaks ning Tartust tagasi Elva jõudes oli juba suhteliselt võimatu sõita. :D

  Erki pool hakkasime viga otsima- sai vahetatud õhulugeja, küünlad, õhufilter, kontrollitud lambdat, kütuserõhku. Kuna teine mootoriaju oli kohapeal võtta, sai ka seda proovitud ning ennäe imet- korras! :D

 

Autost endast:

Tegemist siis 1.6 73kw kupee kerel veereva rullikaga mis on esmaselt arvele võetud 1991 aastal. Läbisõit on 291t km ning hooldusraamatu järgi täiesti õige. Kere on autol kuldne keskmine- põhja all Dinitroli poolt tehtud 1999 aastal korrosioonitõrje, roostet põhja alt ei leia, näpuga tugevalt vajutades ühtegi pehmet plekki ei tuvastanud. Tõstekohad samuti kõik korralikud.

 

Kuna ma eriti osav kirjutamise poole pealt pole, siis pigem lisan mõned pildid ning lisainfot saab alati küsida: :)

 

01027047614794c.jpg

 

01027047894d791.jpg

 

0102704813067d2.jpg

 

01027048234b465.jpg

 

0102704831acf89.jpg

 

 

To do list:

- hüdrotõukurid aegajalt annavad teada, et nad on olemas

- amordid

- roostekohad likvideerida

- tagasilla puksid

- kkasti otsasimmer

- pidurid vilistavad

- tankimistoru otsavoolik räbal ja lekib

 

 

Hetkel vist kõik, eks tulevik näitab mis üllatusi veel tulemas on- Tänaks veelkord Kerti ja Erkit, kes abiks olnud! :)

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_62709

Kristjan: http://www.mnt.ee/?id=10776

Ehk siis kokku läks midagi ümmarguselt 180eur.

 

No mis sa lolliga ikka teed kui ei saa üle sellest autost... Eks tuttavad ole ka maininud, et uuemat diislit ei taha ikka osta, et odavam tööl käia jne. :D Aga ma ise ei oska kommenteerida, see 1,6 käib päris viisakalt edasi ning kütteseier vaevaliselt ainult langeb. :) Peale palgapäeva tuleb teemasse ka suurem uuendus.

comment_62738

-elav- mille jaoks on sul vaja tsiteerida eelmist postitust kui sa siia samma teemasse kohe selle sama postituse alla vastata saad? Peas on nihkes midagi või?

 

Aga teemasse, ümber regamine läks 178.- ja Soome ülevaatus kanti Eestisse üle, antud juhul numbrimärgi viimase numbriga seostada ei saa, kehtis vist sept lõpuni. Üv nagunii on erinevates kohtades erinevate hindadega, seda pole isegi mainida mõtet ja kindlustus tuleb ka otsa.

Kujutan juba ette milline imestamine toimub kui selle pilliga ülevaatusele lähed, põhja alt nii ilus teine. Ülevaatuse ajaks peida lambda ka ära :D Sul sai paberitesse ju aind bensiin kirja ;)

comment_62747

Teatud üv võivad hakkata nokkima. Passis pole märget, aga samas kõik asjad olemas. Asjad eemaldab ja tolle aju külge paneb siis tehase andmetel 2kw juures ka veel ja kui üv siis midagi ei sobi, näitab aju koodi, ning löögu fansi v kuhugi sisse ja näitab et ilma katita aju.

  • Autor
comment_62748

Suva see ülevaatus, selle autoga pole seal nagunii mitte midagi karta. Aga põhja alla on tõesti hea vaadata, kõik tüüpkohad originaalid ja korras. Ühtegi pehmet kohta pole, kere peal punnid näha, kust on vaha sisse lastud.

Iga päevaga üha rohkem pean tõdema, et talveks on vaja järgmist igapäevaautot... :D

  • Autor
comment_62985

Nonii nonii, ttänase pärastlõuna seisuga on maha vuratud ~1600km ning siiamaani auto ennast kenasti üleval pidanud. Kuna eile oli ka palgapäev, siis said suure tuhinaga ostetud tagasilla puksid (mis on täiesti läbi hetkel) ja uued esimesed piduriklotsid (vanad uueväärilised, aga laulavad jubedalt). Otseloomulikult nagu juba minu puhul tavaks kujunenud, siis pidurisadula rem komplekti jätsin jälle ostmata... :D

0102836803ee22a.jpg

 

Erki käest sai soetatud ka touringu tagavedrud( praegu mis all, mõlemad puruks) ja üks tagatuli, sest vana oli mõrasid täis. :)

0102836853fb574.jpg

 

0102836829ab144.jpg

Muudetud , muutis -Kaido-

  • Autor
comment_63001

Pühapäeva masinat sellest ei tule niipea, vaja millegagi tööle ka käia. :D

5000km ühe autoga? Ma sõidan oma töö Isuzuga päevas keskeltläbi 200 kuni 800km (olenevalt ilmast ja muudest näitajatest muidugi). :)

Velgede kohta mainiks veel, et esimesed on kitsamad ning samuti olemas. Panin nad suure hurraaga töö juures alla, aga mõlemad käivad umbes 2cm osaga vastu amorti. Otsin mõne viisaka koha, kus lasen kõik 4 üle vaadata ja värvida, siis vähemalt endal süda rahu. :D

Muudetud , muutis -Kaido-

  • Autor
comment_63177

Niisiis kuna sain paar vaba päeva nokitsemiseks, siis sai hakatud tagasilla pukse vahetama mis nagu tavaliselt kujunes edasi juba suuremaks remondiks. :D

Kanali peale ajades selgus, et bensupaak lekib, kkasti tagumine otsasimmer lekib tugevalt, keegi põder oli vedru peal olevad õlituspunnid tagasi panemata jätnud ning nüüd see kõik seest sõna otseses mõttes paska täis ja ussitab. Ühesõnaga garaazi sõnavara võibolla et oli isegi naabrile kuulda... :D

 

Paagi äärtel väga tugevad roostekahjustused (õnneks mitte läbivad veel) ning tankimistorul augud. Kuna mul pole aega asjaga pikemalt tegeleda, siis augud joodan kinni ja läheb roostekrunt-värv peale.

010290321792643.jpg

 

0102903185361fe.jpg

 

Leiab isegi roostet kui otsida: :)

01029031958cdbc.jpg

 

0102903205f8884.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_65855

Tervist!

Niisiis rullikaga päris korralikult ringi vuratud ning eks vahepeal ka paar juppi vahetatud. Nimelt tunnike enne kokkutulekule minekut läks üks relee läbi, kokkutulekult koju tulleks läks aga radika plastikust toru puruks. Talk about luck eh? :D

Uuendan teemat sel põhjusel, et need soomlaste poolt tehtud rooste peale värvimised on nüüd korralikult välja tulnud ning plaanis ta kuhugi värvimisse saata. Aga selleks vaja mul juhipoolse esitiiva alumine osa vahetada (olemas) ning ideaalis kahte kupee ust (kellelgi pakkuda korralikke, maksan hästi!). Dilemma on ka värvivaliku ees- kas jätta sama või midagi huvitavamat?

 

01039973987cd68.jpg0103997394911b3.jpg

 

Aa, lähiajal vaja ka hüdrotõukuri vahetus ette võtta, käib närvidele juba vaikselt. :D

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_68665

Kuna mul touringu vedrud ka all, siis kaugelt näevad eriti julmad välja, nagu polekski velge. :D Rehvid lähevad nagunii vahetusse ja praegused timmin mõne rallika alla. :P

Praegu kogu ettevõtmine on igapäeva auto ostu taga, siis muutub see sinine rullikas nagunii totaalselt. :)

comment_68666

Jama on see, muidugi, et mul oleks ka kahte sellist vaja... kas need ongi nood veljed mis Vazza oma autoga maha olevat müünud aasta tagasi?

 

 



A siis selline küsimus ka, et kas kahte sellist velge üle ei ole nagu sul hetkel all on? Äkki leidub suurema offsetiga kasvõi :D Ühesõnaga, minu mure on siin lahti seletatud: http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=33&t=119735 Ja kuna pole just kõige levinumad veljed siis tuleb maad uurida :)

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.