Sai siis pikalt otsitud endale igapäeva/tööautot. Eestis mitmed ja mitmed masinad üle vaadatud ning Erki soovitusel hakatud Soome poole vaatama. Oli muidugi ka seal erinevaid huvitavaid pakkumisi, kuid nagu Kertu juba ka kõnelenud on, siis soomlased võivad kohati ikka parajad ... olla. Lõpuks ühel õhtul istusin niisama facebookis (jutukas oli audis) kui Kert saatis lingi, et vaataks ühte helesinist rulli. Mõeldud, tehtud ning auto oligi reede õhtuks Valgas.
Esmamulje oli väga positiivne, ainult mõned tühised roostekohad- auto käis kenasti kui välja arvata see vahepealne jõnksutamine. Sai paberimajandus korda aetud, Kerdi kabriot imetletud ning asusime Erkiga Tartu poole teele, et rull arvele võtta ja mõned pisemad remonttööd ka kohe ära teha, sest tegemist ikkagi ju igapäevaautoga. Kuni Elvani oli jõnksutamist vähe, siis läks aina hullemaks ning Tartust tagasi Elva jõudes oli juba suhteliselt võimatu sõita.
Erki pool hakkasime viga otsima- sai vahetatud õhulugeja, küünlad, õhufilter, kontrollitud lambdat, kütuserõhku. Kuna teine mootoriaju oli kohapeal võtta, sai ka seda proovitud ning ennäe imet- korras!
Autost endast:
Tegemist siis 1.6 73kw kupee kerel veereva rullikaga mis on esmaselt arvele võetud 1991 aastal. Läbisõit on 291t km ning hooldusraamatu järgi täiesti õige. Kere on autol kuldne keskmine- põhja all Dinitroli poolt tehtud 1999 aastal korrosioonitõrje, roostet põhja alt ei leia, näpuga tugevalt vajutades ühtegi pehmet plekki ei tuvastanud. Tõstekohad samuti kõik korralikud.
Kuna ma eriti osav kirjutamise poole pealt pole, siis pigem lisan mõned pildid ning lisainfot saab alati küsida:
To do list:
- hüdrotõukurid aegajalt annavad teada, et nad on olemas
- amordid
- roostekohad likvideerida
- tagasilla puksid
- kkasti otsasimmer
- pidurid vilistavad
- tankimistoru otsavoolik räbal ja lekib
Hetkel vist kõik, eks tulevik näitab mis üllatusi veel tulemas on- Tänaks veelkord Kerti ja Erkit, kes abiks olnud!
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tervist!
Sai siis pikalt otsitud endale igapäeva/tööautot. Eestis mitmed ja mitmed masinad üle vaadatud ning Erki soovitusel hakatud Soome poole vaatama. Oli muidugi ka seal erinevaid huvitavaid pakkumisi, kuid nagu Kertu juba ka kõnelenud on, siis soomlased võivad kohati ikka parajad ... olla. Lõpuks ühel õhtul istusin niisama facebookis (jutukas oli audis) kui Kert saatis lingi, et vaataks ühte helesinist rulli. Mõeldud, tehtud ning auto oligi reede õhtuks Valgas.
Esmamulje oli väga positiivne, ainult mõned tühised roostekohad- auto käis kenasti kui välja arvata see vahepealne jõnksutamine. Sai paberimajandus korda aetud, Kerdi kabriot imetletud ning asusime Erkiga Tartu poole teele, et rull arvele võtta ja mõned pisemad remonttööd ka kohe ära teha, sest tegemist ikkagi ju igapäevaautoga. Kuni Elvani oli jõnksutamist vähe, siis läks aina hullemaks ning Tartust tagasi Elva jõudes oli juba suhteliselt võimatu sõita.
Erki pool hakkasime viga otsima- sai vahetatud õhulugeja, küünlad, õhufilter, kontrollitud lambdat, kütuserõhku. Kuna teine mootoriaju oli kohapeal võtta, sai ka seda proovitud ning ennäe imet- korras!
Autost endast:
Tegemist siis 1.6 73kw kupee kerel veereva rullikaga mis on esmaselt arvele võetud 1991 aastal. Läbisõit on 291t km ning hooldusraamatu järgi täiesti õige. Kere on autol kuldne keskmine- põhja all Dinitroli poolt tehtud 1999 aastal korrosioonitõrje, roostet põhja alt ei leia, näpuga tugevalt vajutades ühtegi pehmet plekki ei tuvastanud. Tõstekohad samuti kõik korralikud.
Kuna ma eriti osav kirjutamise poole pealt pole, siis pigem lisan mõned pildid ning lisainfot saab alati küsida:
To do list:
- hüdrotõukurid aegajalt annavad teada, et nad on olemas
- amordid
- roostekohad likvideerida
- tagasilla puksid
- kkasti otsasimmer
- pidurid vilistavad
- tankimistoru otsavoolik räbal ja lekib
Hetkel vist kõik, eks tulevik näitab mis üllatusi veel tulemas on- Tänaks veelkord Kerti ja Erkit, kes abiks olnud!