Hüppa postitusse
Postitatud
comment_61758

Panen lõpuks enda masinast ka teema siia. Sai siis soetatud eelmise suve alguses endale 320 kere, koos dokumentidega, ilma katita variant ja lisadest olid olnud check panel, soendusega lukupesad, aknapesudüüsid ja muud midagi, aga suurt lisadehuvi mul polnudki.

Esialgu seisis ta mul pool aastat, kuniks sain kokku ühe mootoritest(mis olid mul olemas ammu ennem kere juba), milleks siis m10b18 ja mis saab olema ülelaetud, ei teagi miks, aga pidi just tulema see mootor, nagu kinnisidee või midagi. 

Ülelaadimise mõte sai alguse kunagisest esimesest külastusest turboklubi foorumisse, mis nüüdseks igatpidi läbi on loetud ja lisaks on suureks abiks olnud Amazon.com oma E-raamatutega ja neid on seal palju, kahjuks küll vaid inglise keeles, kuid see ei ole takistuseks, kui keelt oskad. Ühesõnaga ennem alustamist sai mitu head aastat lihtsalt tundide viisi loetud erinevat kirjandust, nii raamatute näol, kui välismaa foorumeid ja nüüd jõudnud oma esimese projektimasinani. 

Teemat ei hakanud suure hooga peale kere toomist tegema, kuna viimane aasta on olnud kiire ja juhtunud vähe, alles nüüd viimase paari kuuga olen saanud asjad nii kaugele kui nad praegu on. Teadagi ju nei teemasid, mis peale mõnda kuud lukustatakse, kuna isu otsas ja masin müüdud. 

 

 

Praeguseks tehtud:

Alustuseks põhjalik pesu

kollektor,

Turbo paigaldatud+Õlitus

suuremad pihustid,

3.0 bar kütuserõhuregulaator,

Kõik uued mootoritihendid,

Aju Megasquirt 1v3.0

Teflonkattega voolikud(Kütus ja õli)

Täielik esisilla remont,

Põhja keevitus,

m20b25 segusiiber+m43b18 TPS,

 

Ootavad järgmisena tegemist:

Ketastega tagasilla täielik remont+polüpuksid,

3" otseläbi summuti,

Uued küljekarbid,

Uued tagatiivad,

Ja palju muud, eks täiendan hiljem.

 

Aga pilt siis toomispäevast:post-1642-0-08292700-1368466080_thumb.jp

Summutimaterjal:post-1642-0-11789000-1368466632_thumb.jp

Juhi põhi pärast natukest lõikamist:post-1642-0-00223900-1368466664_thumb.jp post-1642-0-19140300-1368466708_thumb.jp

Teibitud väljalaske kollektor:post-1642-0-73465800-1368466755_thumb.jp

Sisselaske kollektor:post-1642-0-25090200-1368466796_thumb.jp

Uued tükid:post-1642-0-46700200-1368466840_thumb.jp

Mootor hetkel:post-1642-0-21892000-1368466894_thumb.jp

 

 

Hakkan siis tasapisi pilte lisama ja nimekirja täiendama, ning eks hoian toimuvaga kursis.

Muudetud , muutis Reimann

  • Vastuseid 156
  • Vaatamisi 30,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pilti ka

  • M10 turbotehnika müüdud, teema pealkiri muudetud ja läheb uue hooga edasi.  Seekord siis valikus M50 tehnika ja eesmärk esialgu 400 jõudu. Mõni pilt ja lähipäevil rohkem juttu.  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_68985

Nii, pole saanud vahepeal võimalust pilte lisada ja seetõttu ei hakanud ka vahepeal postitama, nimelt mu usb juhe otsustas jalad alla võtta ja kuskile täiesti ära kaduda.

Viimase aja tegelesin kogu kere ja mootori juhtmestiku komplekteerimisega, sain need asjad jonksu ja omavahel klappima. Hea oli muidugi see, et kere poolne pistik,

mis mootoriga kokku läheb oli otsast ratsitud ja ükski joonis mulle õigeid värve kätte ei näidanud, kuid pikema otsimise peale leidsin siiski variandi ,mis mulle,

sobis.

Kuna peamiselt sai õhtuti mõned tunnid nokitsetud, siis läks sellest pundist jagu saamisega tükk aega, kuna jootmist ja lappimist oli palju. 

Mootorijuhtmestiku lõpetasin isegi kokkuvõttes mõne tunniga, mis esmakordse juhtmestiku tegemiseks on täiesti rahuldav ajakulu. 

Ei läinud kõik muidugi nii lihtsalt kui ootasin, kuna mu oomipoest ostetud USB to Serial adapter ei tahtnud minuga koostööd teha, veetsin siis kaks õhtut erinevaid draivereid otsides ja üritasin aju oma läppariga suhtlema saada, kuid siiski tulutult. Olukorra päästis laenatud adapter, mis koheselt tööle hakkas, ilma mingisuguste tõrgeteta.

Mõne õhtupooliku veetsin autost eemal ja nokitsesin veidi seadistuse kallal, et saaks käivituse ära teha. 

Täna siis alustasin kütusesüsteemi komplekteerimisega, kuid ka see ei möödunud ilma tõrgeteta, kuna originaal paagisisene pump otsustas seismisega lihtsalt kinni jääda. Sai sõbra käest kiiresti teine pump laenatud ja külge monteeritud. 

Kui kütus oli olemas, siis kontrollisin veel sädet, mis õnneks oli olemas. Uskumatu oli ka see, et kui aju esimest korda järgi panin, oli ka pööretelugemine koheselt olemas, mis mind väga rõõmustas. 

 

Kuna radikat hetkel küljes veel ei ole, siis ei hakanud kaua mootorit tööle jätma ,kuna temp. tõusis päris jõudsalt.

Laenatud adapteri pidin tagastama ja ennem seadistada ei saa kuniks leian uued ja töötava adapteri, mis ka windows 8-t aktsepteeriks. Panen mõne pildi ka ja kauaoodatud video  :D

 

Video siis lingilt nähtav-  http://www.youtube.com/watch?v=WgWtYwS65Bc&feature=youtu.be 

post-1642-0-47077900-1382299339_thumb.jp

post-1642-0-92260900-1382299348_thumb.jp

post-1642-0-43614200-1382299361_thumb.jp

  • Autor
comment_69078

Lisaks eelnevale jutule. Turgatas järsku tööjuures pähe, et olin ju tolmu ja mustuse eemalhoidmiseks kõik avaused paberiga kinni toppinud, sinna hulka kuulus ka turbost coolerisse minev õhuots. Kruttisin toru lahti ja seal oligi jäänud paber toru ummistama :D 

Tegin kohe uue käivituse ja mootor käis nagu peab ja ei pudisenud enam nagu videos näha :D Kiirustades jäi see pisiasi kahe silma vahele. Sain kätte ka uue adapteri ja saab  nüüd rahulikult seadistamisega ka tegeleda. 

Radika otsisin ka üles ja monteerisin ette, saab nüüd rahulikult mootoril käia lasta. 

Esialgu plaan mootor enam-vähem seadesse saada ja siis maha võtta, kuna kapotialune tahab ka uut värvkatet saada. Tuleb esialgu garaazi soojustus ära teha ja siis on hea rahulikult talvel värvimise pool ka ära teha. 

Värvi ainult ei suuda veel valida. Sama must mis hetkel kere katab on muidu päris huvitav ja kõrgläikega lakki kasutades võiks tulemus päris hea jääda, kuid mingisugune heledam versioon hallist on ka päris ilus. Viimast nägin kuskil välismaa foorumis E30 peal. 

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_69664

 Sai päris mitmed puudused likvideeritud vahepeal. Downpipe on valmis voolitud ja lõpuni teibitud, kuna jagajat enam ei ole, siis oli vaja auk kuidagi kinni panna, sai siis vanal jagajal jalg ära lõigatud ja pimedaks moditud. Tühikäigu sain paika ja segu ka enam-vähem juba. Vaja nüüd päris oma wideband koos kellaga ära tuua ja siis saab rahulikult sättida. 

Tekkis veel vahepeal kerge õlileke, kuna uus õli Castrol TWS 10w60 on päris vedel siis üks tihend ei suutnud seda kinni pidada. Õnneks oli tihendi vahetusega see mure murtud. 

Tõin vahepeal teise kelladeploki ja nüüd vaja kahest 1 teha. Üks siis R6 ja teine R4 oma. 

  • Autor
comment_69666

Tegelikult küll, aga kuna pisiasjad võtavad palju aega siis päeva lõpuks tundub nagu ei olekski midagi jõudnud teha :D Kuna tavaliselt jäävad defektid mind häirima, siis üritan alati igat asja teha nii hästi kui võimalik ja sinna mu aeg läheb. Näituseautot sellest küll ei saa, kuid puhas ja viisakalt lahendatud kapotialune on millegipäras must have. 

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_72177

Uskumatu, kuid viimasest postitusest lausa 2 kuud möödas. Kuna vahepeal viibisin kuu aega eemal, siis ei saanudki midagi kirjutada. 

Teema pole õnneks soiku jäänud ja sain taas aega, et edasi tegeleda ehitusega, kuna kevad läheneb kiirelt ja tahaks soojade ilmadega juba teedel olla. Vahepeal siis juhtunud niipalju, et tagumise silla sain komplekteeritud ja alla, vaja veel hiljem lisada poriplekid, mida hetkel normaalse hinnaga ei saanud ja ei hakanud ootama ka kuniks näppu juhtuvad, õnneks need sõiduomadustele ei mõju ja saab esialgu hakkama. Käsipiduri süsteemi mul seal katta vaja ei ole kuna see tuleb niikuinii hüdrauliline. Sisse sain veel istmed, nimelt siis e36 omad praegu, hiljem plaanis paigutada korvid+traksid, aga kuna mõne kuuga vaja veel palju teha, siis peavad osad asjad jääma ootele. Tegin ära ajule aluse ja paigutasin selle sama koha peale kus originaalgi peaks istuma. Armatuuris tegin koha rõhu ja segu kelladele, lisaks korrigeerisin veidi juhtmestikku ja nüüd kõik viisakalt paigas. Signa oli seal kõige hullem peavalu, kuna härra paigaldaja oli ikka korraliku pornograafia sinna jätnud, polnud vaesel mehel isegi nipukaid, et saaks juhtmeid kokku põimida. Jätsin siis alles vaid keskluku osa, niiet saab puldist uksed lukku panna, eks hiljem kui peaks vajadus tekkima saab sinna miski uue süsteemi paigutada. 

Alustada jõudsin ka värvimise eeltöödega, mida nüüd värskelt soojustatud garaazis saab varsti teostama hakata. Paar päeva tööd ja olemine nüüd ikka hoopis teine, kui eelnevalt niiskuse ja külma käes. 

Peab hakkama nüüd salongi sisustust ja muid puuduolevaid detaile kokku otsima, et saaks mõne kuu pärast kõik kokku laduda. Värvimise planeerisin hetkel veebruarisse, kuna selleks ajaks peaks jõudma eeltööd ära teha, ning pühadest tingitud finantside vähenemine peaks ka olema üle elatud. Saab hakata resursse jälle sinna suunama, kuhu seda kõige rohkem vaja :D

comment_72184

Need plekid uuena ainult uuena, kasutatuna ei saa ja uuena hind veel enam vähem, võrreldes esimestega. 20 kanti tk peaks kätte saama.

Mis küte garaazi tuli?

Värvimise eeltöödes soovin edu. See ikka julm nühkimine ja ajakulu, eriti kui käsitsi teha, aga ega käsitsi tuleb nii või naa teha paljud kohad ,isegi kui masinaga lased. :)

  • Autor
comment_72197

Plekid võtangi uuena. Vaatasin kuskil 30.- tk oli, aga see ikka nende plekitükkide eest totralt palju. Hetkel uurin soomest, seal pidavat olema variant kuskil 15 euri tki eest,mis oleks juba mõistlikum. 

Garaazi soojustasin täies ulatuses ära, 150mm villa nii lakke kui seina+ välja tuuletõke, niiet nüüd on soojapidavus hea.  Küttekehaks on gaasikiirgur, 4kw. gaasikulu on väike ja kütab soojaks miski 10 minutiga. eks külma ilmaga läheb veidi rohkem aega, kuid kiirgurile toeks sai toodud veel gaasipuhur, mida polegi siiani vaja läinud. 

Edu on vaja, kuna eks enamus tuleb ikkagi käsitsi. Suures ulatuses õnneks värv korralik seega ei pea palju suuri pindu nühkima, kuid neid nö nurgataguseid ikka jagub ja eks nii mõnigi koht vajab ka pahtlit, niiet tööd ikka jagub. :)

  • Autor
comment_72202

Toodab siis kui jahedat garaazi hakata kütma, kuid kui juba soe on, siis on kõik ilusti kuiv, nii aknad, kui muud pinnad. Tööjuures meil ja sama kiirgur 24/7 järgi ja niiskust seal küll pole. Eks see niiskis tekiks iga küttekehaga ma usun, kuna ruumi soenedes hakkavad aurud liikuma, seetõttu katsungi hoida pidevalt soojana, et seda efekti ei tekiks.

  • Autor
comment_72221

Ausaltöeldes polegi täheldanud, et oleks kiirgurist niiskust tekkinud. Õnneks muidugi hea ventilatsioon olemas, ehk see on siis mind sellest päästnud. Tööjuures meil muidu ka sama kiirgur üleval ja kütab koguaeg kontoriruumi, kuid seal on küll kõik ilusti kuiv, kõik klaasid ja peeglid kaasa arvatud, ning pole seal ka ventilatsiooni, kuskaudu saaks midagi ära aurata. 

Ju on mul siis tänu heale ventilatsioonile see mure ära jäänud, aga eks värvimise ajaks peab ikkagi ühe korstnaga diiselpuhuri tooma, kuna sellel ajal ei sooviks väga tööd jääkproduktidega rikkuda.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_72684

Juhtusid puht juhuslikult kätte tükid, et teha veermik ümber 5x120 auguvalemi peale. Kasutusele lähevad siis e36 tükid. Ette lasin teha puksid e36 käändmike küljest lõigatud võllidest ja tagumine osa sobib otse laagrile. Monteerin külge ka 36-e roolilati, kui juba tegemiseks läks. Vana võimuga latt ja sillatükid on müügis, kui keegi huvi peaks tundma. 

Vahepeal sain paika pedaalide osa, niiet nüüd saab gaasi anda, pidurdada ja sidurdada juba salongist. 

Pilti ka uutest velgedest mis suveks alla saab :)

 

post-1642-0-95269400-1388756531_thumb.jp

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_78718

Pole ammu olnud aega kirjutada, kuid masin ikka valmib tasapisi. 

Vahepeal siis saanud sillaosad kõik omale kohale, ning tehniline pool on nüüdseks valmis. Vahepeal sai tellitud innovate mtx komplekt segu näitama, oma koha leidis ka hüdrauliline käsipidur, ning õhku puhastab HKS seenfilter.  Jahutuse lahendasin uue diisli radika, ning suure El. ventilaatoriga, mis siis ilusti radika pindala ära katab. Aju ka vahepeal veidi seadistatud, niiet nüüdseks juba käib pill hästi, sõitu veel teinud ei ole.. 

Bov sai Greddy koopia, mis tundub, et toimetab ilusti, lisaks uued küünlajuhtmed jälle, kuna vanad olid liialt pikad ja ei saanud kuidagi ära paigutatud viisakalt.

Hetkel siis ootab asi kokkupanekut, kuna vahepeal ka uus värvkate selga tõmmatud, värviks siis diamandswartz metallic, mis originaaliski seda kere kattis. Ostsin ka välja tunerstudio, mis on siis esimene programm, mida olen reaalset raha eest soetanud. Täisversioon ikka midagi muud kui see tasuta. 

Pudinatest veel peeglid, neerud, ning mõned liistud ootavad veel värvi, aga eks selle teostab kokkupaneku käigus. Samamoodi on tulemas tagumine mtech stange koopia, mis siis esimesega veidi paremini kokku läheb, ning lisaks ka tiivalaiendid, kuna muidu ei mahu veljed lihtsalt koopasse, kuna esisild nüüd sai veidi laiemaks tehtud, et hiljem keeramist lihtsustada. 

Aega ja resurssi kulunud kõvasti, aga nüüd 3a. möödudes on lõpuks lootust sõita ka suvel :D

 

Kui leian lõpuks selle aja poodi minna ostan ka uue kaabli, et pildimaterjali lisada .

Muudetud , muutis Reimann

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_82228

Päris hea mitu kuud jälle möödas ja ajapuuduse tõttu pole palju juhtunud, kuid siiski hakkab nüüd asi jumet võtma ja augusti alguses olen liikluses :)

Esimene proovisõit möödus siis järjekordse väljaminekuga 10 km läbimisel, ehk otsustas garretti koopia alla anda ja ilmselt tasakaalustusvea tõttu lõpetasin sõidu kõvera turbo võlliga. Siit siis moraal, et ei tasu ikka kokku hoida ja neid hiina koopiaid osta, aga kuidas sa muidu ikka õpid. 

Selle saaga lõpetasin siis uue turboga, seekord siis originaal Garrett gt2560R, mis võiks ikka kestma jääda ka. Seni siis ca 40km läbitud, veidi seadistatud ja rõhku tõstetud ja hetkel ei ole probleeme olnud.  Hetkerõhk 0.6bar, mida siis plaanis lähipäevil tõsta 0.8 peale+seadistus ja siis võiks juba kulgema hakata. 

Jamasin siin pikalt ka hüdrokässariga, kuid sain ka pidurijooksu lõpuks toimima. Hea ikka asfaldi peal tagumised lukku tõmmata ühe kerge liigutusega.  Tehnika nüüdseks valmis liiklemiseks, hetkel toimetan veel salongi kokkupanemisega. Tegin veidi veel elektrit ringi ja paigaldasin kesklukomootorid ustesse ja pagasnikusse. Lisana pagasniku avamine puldist, mis küll eriline mugavust andev lisa pole, kuid efekti annab siiski :D

Palju oli veel puudu salongist, kuid nüüd mõne kuuga ka need kokku aetud ja nüüd lõpuks tundub, et on kõik vajalik olemas. Peeglid ja tagumine stange vaja veel värvida, vaip ja liistud tuppa ja valma. Tähtajaks sai seatud muidugi suve algus, kuid see turbo vahetus võttis mõneks ajaks kõik ressursid, niiet paratamatult asi venis, kuni siiamaani. 

Muredest veel niipalju, et ükspäev valasin paagi ilusti kütust täis ja avastasin, et paak lekib tankimistoru ülevalt, mis oli jälle hea üllatus ja võttis omajagu aega, eks see tühjalt seismine ei tee ikka head, kuid nüüdseks sellega korras. Lisaks ei tööta mul kumbki 2-st olemasolevast kelladeplokist, peale kiiruse ja hoiatustulede ei näita see miskit, peab kuskilt uue tooma. Proovisin küll vanu remontida, jootsin ja möllasin, kuid korralikku elulooma ei saanudki. Veetemp õnneks eraldi kella peal olemas, niiet esialgu ei olegi hullu sellega, kütuse tuli näitab, niiet saab hakkama, kuniks uus plokk laekub.

Sõidust niipalju, et hetkel istumise tunnetuse järgi kuskil 130kw olemas, süütega saab kõvasti veel mängida+rõhku tõstes ka segu paremaks, kuid võrreldes originaal seades mootoriga on ikka tunnetus hoopis teine. 

Diffri peaks ka ringi viskama kuna käigud jäävad ikka kole lühikeseks. 3.91 asemel 3.64 teeks asja tunduvalt paremaks. 

Rooliasja peab ka veel vaatama, sai sild laiemaks tehtud ja e36 kiire latt+ nurka muudetud niiet keeramine ikka täiesti harjumatu tegevus hetkel,nagu kardiga sõidaks. Hea ja jäik on küll, sai veel -60mm madaldus alla ja sealt enam edasi liikuda ei ole plaanis, kuna 3" sumpsitotu seda niikuinii ei võimaldaks, kui veel normaalselt liigelda tahaks.

Taha sai muidugi tellitud mtech 2 stange klasplastist, kuid seda külge sobitada ei õnnestunudki, kuna asi ca 5cm kitsam kui mu auto tagaots. Muidu ilus, sile ja sirge tükk, kuid lihtsat kitsas. Ei hakanud seda ratsima ega pikendama, niiet ajan esialgu originaalstangega läbi, kuni suve lõpuni, siis vaatab kuskohast normaalselt istuva tüki sinna saab.

 

Ükshetk siis teen uue pildiseeria ka, kuna telefon otsustas omavoliliselt mu mälukaardi tühjendada, ja lisan need siia üles.

  • Autor
comment_82271

Täna siis sain esimest korda üle selle pika 3 ja pool aastat kestnud ehitusperioodi reaalselt autos istuda. Nimelt sisu on nüüdseks praktiliselt koos. Mõned liistud ja istmed pärast pesu sisse ja ongi selle osaga koos. Üritan homme mõned tüüblid hankida ja saab liistud ja pudinad paika.

Nüüd hakkab alles kohale jõudma, et ehitamine on lõpufaasis. Päris meeliülendav tunne, kui aus olla :)

Salongis hea ja vaikne, võrreldes varasemaga ja sõita juba hoopis teine tunne. 

Veel on jäänud siis peeglid ja paar liistu värvida, ning tundub, et sellega peakski jääma asi ülevaatuse ootele, ning saab liiklema hakata. 

Salongist on detaile, mis kindlasti tahavad vahetust, kuna defekte ikka leidub, aga esialgu tahaks lihtsalt liikuda mõnda aega ja siis saab hakata uusi korralikke tükke otsima, kuna tahaks ikka selle osa ka ilusaks ja viisakaks saada. Seoses sellega, kui kellegil vedeleb üks korralik roolialune kate, siis võib julgelt teada anda, tuleksin ja korjaksin selle hea meelega omale.

Üks mure on ka veel päevakorras, nimelt -60mm madaldusega on kõik ilus, kuid see 3" summuti jääb maast ca 8cm kõrgusele, niiet pean katsuma tõstuki peale saada ja veidi seda korrigeerida, kuna meie teede olukord on kõigile teada. Kodulinnas ilmselt probleeme ei tekiks, kuna imekombel on meil siin teede seisukord üllatavalt hea, kui just kuskile nurgatagustesse ei roni, kuid peale selle tahaks ka mujale liikuda ja natuke oma suurt vaeva näinud autot, eputamise eesmärgil ka teistele näidata :D

 

Seniks soovin endale veel jõudu, et selle viimase aja vastu peaks, lisan siia pildimaterjali, et mind ikka ära tuntaks, kui liigun :D , Ning järgmisel kuul siis juba teedel kohtume!

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_83788

Väga hea

Sirvisin teemat, kuid ei näinud, kuhu sul on tehtud õli tagasivool, seda et karterisse aga täpne koht? :D

 

Õli tagasivool läheb mul ette nukaketi kattesse. ;)  Btw vaatasin ja teisel lehel on läbi ninaraami õli tagasivoolu voolik ilusti näha.

 

Aga siis natuke juttu ka, kuna ette on kerinud juba üle 500 km. 

Esimesed mõnisada km sai siis tegutsetud seadistamisega, mis lõpuks andis juba küllaltki hea tulemuse ja korralikult motivatsiooni, niiet üks on selge, turbomootoriga auto on must have :D

Kuid kõik paraku ei olnud nii roosiline, kui tundus, kuna peale 30km läbimist ja rõhu 0.8bar peale keeramist andis mitmeid aastaid hästi toimetanud sidur kohe otsad, mida oli niikuinii oodata, seega kõrgemate käikudega suurem fiiling kui selline jäi ära, kuid siiski sõita on ikka väga mõnus.

Sidur siduriks, kuid hetkeseisuga auto seisab ja ootab uusi tükke, kuna olin küll arvestanud, et turbo on selle hooaja lõpuni ja siis niikuinii peab uue tooma, ning hind oli ju ka märkimisväärsemalt odavam, kui uuel tükil, niiet mind väga see ei morjenda, kuid eks oli lootus, et saab ikka niikaua ära sõita kuni lumi maas ja siis niikuinii uuesti ehitamisse. 

Tüki ebakvaliteetsus andis siis märku järsult tõusva EGT näiduga, mida ei osanud kuidagi seletada, küll ajasin süütenurka ja segu taga, proovisin teisi pihusteid, kartes mõne pihustusomaduste kadumist, kuid tegelikult oli asi selles, et kuna sihtisin 600-700 kraadise egt piirimaile, hakkas turbost väljalaskesse tilkuv õli süttima ja oligi paugust hõõguv kollektor, seda panin siis tähele, et veidi õli oli sattunud ka kojast väljapoole, niiet selle asjaga korras. Kiskusin maha ja lauapeale laiali, ning laagritest polnud alles suurt midagi ja ka võll oli päris kõvasti kulunud. Ime, et asi üdse rõhku hoidis nii ilusti.

 

Nüüd siis uue komboga vahetan välja Praeguse GT2560r-i ja peale läheb seekord siis poeuus GT2860RS aka Disco Potato. Mis on hp suhtes vähe võimekam ja väikse kuumakojaga ei ole spoolimisega ka kindlasti muret. Selle kasuks otsustasin Gt2560r ja disco 300 eurise hinnavahe, mis ei ole enam määrav ,kui asi niikuinii kallis on, ning lisaks, kuna järgmiseks hakkan talvel m20b25 peale panema, saab suurema kojaga seda ka seal kasutada, kuna hp piiriks olev 350hp-d on kindlasti piisav esialgu, ning see on ka tükk, mida on hiljem lihtne müüa.

 

Aga, et see jõud originaalist suurema võmsuse lootuses õnnestuks ka maha panna, lasin hooratta tööpinna ära lihvida, seda siis tasalihv pingis ja sajandiku täpsusega :D, ning ketta katsin ära pidurimeistris, nende üüber reissing katetega, lisaks tuli ka kohale uus turbo saabi korv, mille clamp force mõõtsin 740kg peale, mis perfektsete tööpindadega peaks hoidma küll ja veel, eriti selle mootori otsas. Loomulikult paigaldan korvi ka max clampi, et kogu ressurss kätte saada.

 

Nädala lõpupoole peaks uus kaalikas olema lauapeal ja valmis paigalduseks, pean veel tooma uue oil restrictori ja tihendikomplekti, ning siis peaks olema asjaga korras.

Panen asjad kokku ja siis peaks veidi komplektsest asjast pildimaterjali ka lisama. Seniks Jõudu!  :beer:

post-1642-0-86651900-1410203464_thumb.jp

Muudetud , muutis Reimann

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.