Hüppa postitusse
Postitatud
comment_10603

Autoks 1990a 320 E30 sedaan kerel. Varustus on kesine, elektriliselt liiguvad ainult kojamehed ja peeglid. Lisaks veel elektrooniline kell ja check on. Esisild vajab ka kõpitsemist, konarlikul/auklikul teel on kosta kolinaid. Sisu tavaline riidest, istmed natuke ka katki kulunud, seda just kõrvalistuja oma miskipärast. Ilmselt asendub sisu mõne korraliku E36 sisuga, kui E30 omasid kuskilt midagi head ei leia. Kere see eest on aga korralik, väidetavalt sellel suvel värvitud. Värmise põhjuseks öeldi paar üksikut roostetäppi, mitte läbiv rooste, ning laiguliseks pleekinud värv või siis muul moel keskonna poolt kahjustatud. Muud hullu ei miskit, natuke nokitsemist tahab, mis eelkõige on seotud auto oma maitse järgi ära kujundamises ja üksikute pisivigade likvideerimisel. Auto on Saksamaalt toodud, seal eelmine aasta ülevaatuse läbinud 150 000km läbisõidu juures, hetkel on see number 160 tuhat millegagi. Seega pea aastaga, mis auto Eesti olnud ainult ühe omaniku käes, läbinud umbes 10 tuhat kilomeetrit. Nende numbrite uskumine on muidugi igaühe enda teha.

Aga mõned pildid ka ilmestamaks teksti. Pole ise kaameraga pihta saanud veel, kasutan seni kuulutuses olnuid:

19599937.jpg

19599943.jpg

19599940.jpg

19599946.jpg

19599949.jpg

Kuna vahepeal on talv saabunud, siis sai ka talverehvid soetatud. Eelmine aasta sai E36-ga katsetatud Master Nordic 3 ja tuleb tõdeda, et uskumatult head rehvid selle raha eest. See teadmine andis julgust ja ka tõuke uuesti Masteri rehve ostma, seekordne valik Nordic 2. Pidid küll lärmakad olema, kuid pidamise poolest jällegi väga head. Eks ole näha kui alla saab pandud.

Edit: Rehvid all ja esimesed prooviringid kinnitallatud lumistel teedel tehtud. Kuulujutud pidamise kohapealt tõesti peavad paika!

  • Vastuseid 87
  • Vaatamisi 12,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_10592

Ainukesed asjad, mida väljanägemises muuta on madaldus, valuvelg ja orig. m-tech spoilerid. Põhimõtteliselt vihkan Läti klaaskiudu ja ei ole ühtegi autot viiest sellega "ehtinud". Kas orig. või ABS plastikuid alati välimuse ilmestamiseks kasutanud. Kuid ei kiirusta nende külge kruvimisega, selle auto juures just meeldib see originaalne väljanägemine, mis sellest mõnusa retro masina teeb.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_10322

Täna sain kätte tellitud rihma, rulliku ja mõned simmerid. Vahetusse lähevad nii igaks juhuks, kuna ei tea millal seda viimati teostati. Kuna mootori ots on natuke õline, mis lekkivatele simmeritele viitab, siis nii ühe hooga ka need vahetusse. Usun, et homme leian vahetuseks aega.

Lähiaja muutustest ootab ees veel rooli vahetus. Broneeritud on M-tech II rool ja minuni peaks see jõudma jõuludeks. Selle praeguse peenikese kummist orig. rooliga on lihtsalt nii võimatu sõita, libe ja kaob pihku ära. :arrow:

Üks vaheküsimus ka: Selle suure tormi aegu siin sai autot teepeal läbi kõrgete ja pikkade lumehangede traktori järel veetud, ning nüüd hoiab stange kerest eemale. Kõik detailid on sirged ja silmaga deformatsioone ei erista. Kas on võimalik, et selle suure sikutamisega stange kinnituskronsteini (millega stange kere külge kinnitub ja kuhu tõmbe aas sisse keeratakse) välja venitas?

comment_10321

Jah, täpselt nii, facelifti tõmbesüsteem on üsna kehvake ja venitab välja selle poolraami otsa pleki, kuhu kinnitub stangeamort.Omal oli sama asi kunagi, keerasin tõmbeaasa sisse ja lihtsalt surusin puud "rammides" tagasi. Pre facelift autodel on keevitatud poolraami külge need aasad, palju mõistlikum variant. Ise väldin esimese aasa kasutamist.

  • Autor
comment_10318

Idee kohaselt peaks jah ainult sissepoole järgi andma, kuid ei ole ühtegi neist lahti võtnud ja täpset sisemist ehitust ei tea, et kas seal on mingi võimalus, et see väljapoole liikuda saaks. Muidugi peaks huvi pärast ära mõõtma, et mis pikkusega see olema peaks. See jäi tookord tegemata, kuna kella-aeg läks hiliseks ja ei viitsinud enam stanget eest võtta, et teise poolega võrrelda.

  • Autor
comment_10287

Stange kinnituskronsad on ühepikkused, sai üle mõõdetud, nüüd ainuke võimalik viga selles, et turvatala on paigast ära. Kuigi see on plastikust, kuid on näha murdumise jälgi. Ju see seda vahet mul tekitabki. Rihm sai ka vahetatud, koos rulliku ja simmeritega. Need leemendasid ikka kõvasti. Rullik ka kõrises natuke, oli oma aja juba ära elanud. Rihmal see-eest ei olnud nagu midagi viga, ei mingeid mõrasid ega muid kulumis märke ei ilmutanud, kui painutada. Sai siiski uus pandud, kui juba valmis ostetud oli. Auto sulas selle päevaga soojas garaa¾is ilusti puhtaks, katsun seda ära kasutada ja homme miskeid uusi pilte teha.

comment_10275

Kuradima hea on ikka sellises kõrguses autoga talvel sõita. :D:lol:

Ma olen suht hädas või noh, pisut.Aga ma saan hakkama.Ainukene probleem, Kuna soomes on lund meeletult, 3 päeva juba järjest sadanud, siis kemppi või LSD differ oleks praegu hirmus vahva lahendus.Muidugi ei ütleks ära ka 4WD'st. :arrow:

Vaata, et Sa Randos siis autot hoiad ilusti ja äkki see aasta Suvekatel Sa ära ei lähe! :D

  • Autor
comment_10274

Sõita on tõesti hea, kui auto ikka maast lahti on. E36 oli mul 40mm madaldusega ja tuleb tunnistada, et vihkasin talve. Hetkel muutub see aga aina nauditavamaks. :arrow:

Mis suvekatesse puutub, siis katsun rohkem aega varuda selleks, möödunud korral langes see mitme üritusega mul kokku ja hammustasin kõigist väikse tüki. Kui tuleval aastal peaks sama juhtuma, eks siis tuleb üks ja kindel valik teha EBK kasuks. Ja siis ikka teemakohase masinaga tulla :D:D

  • Autor
comment_10189
Tegu e34 rooliga, mis pole eriti ihaldatud variant Ihaldatud on ikka e30 originaal M-Tech II

Selle ihaldamise all pidasin rohkem ennast silmas, et ise olen ihaldanud, kuna väga meeldib see rool. Ei pidanud üldiselt e30 omanikke silmas. :arrow:

Jäin ise ka mõtlema, et mis vahe on e30 ja e34 m-tech roolidel. Nii palju ainult sain teada, et e30 rooli läbimõõt on 370mm ja e34-l 385mm, kui nüüd õigesti meelde jäi. Muud ei märganud midagi. Aga see suuruse vahe polegi nii oluline, 5a olen roolinud neid suuri roole e34 peal ja pole häda ei miskit, võrreldes selle originaal peenikese kummist rõngaga on see m-tech ikka klass omaette. Ja normaalse hinnaga ja korras nahaga rooli ei saa ju sellepärast ostmata jätta, et on olemas veel samasugust 15mm väiksemat aga mida nii väga ei liigu. :D

  • Autor
comment_10148

Täna ühele ristmikule lähenedes, mida kõrged lumevallid ääristasid, vaatan et keegi on audi iluvõre hange visanud. Jõudsin vaevalt selle fikseerida, kui ühtäkki see hang minust mööda tuiskas, nii et enda esistange nurgaga veel tema tagaotsa riivasin. Ühesõnaga tuli sealt üks lumivalge B4, mis hangede taha varjus ja selleks et ma seda näha oleksin saanud, pidingi ise juba poole ninaga peateele hiilima. Tulemuseks minul katkine stangenurk ja liist, ning purunenud klubi numbrialus ja kriibitud number. Kahest viimasest ongi kõige rohkem kahju. Tiiva nurgas on ka märgata pisikest mõlki. Audi küll hüppas kõvasti, vaatasin veel, et lendab hange otsa ja kartsin juba suuri kahjustusi, kuid õnneks sellel need veel väiksemad kui minul. Õnnelik õnnetus, kuid siiski läbi väga lolli juhuse, mis mõttetud kulutused kaasa tõi.

http://www.upload.ee/image/1010432/271220101531.jpg

  • Autor
comment_10067

Eks ta äärmiselt ettevaatlikuks teeb jah ja ega ei kipu enam siin neid väiksemaid otsi ka tegema, a´la paar sada meetrit poodi ja koju. Lihtsam jala käia.

Siin pühadepaiku sai muretsetud kaua otsitud vahetükk/üleminek antenni kaablile (tavalise universaalse pika pulgaga otsa pealt orig. otsa peale) ning panin sisse E34 orig. maki Bavaria C Business. Vähemalt sulandub nüüd makk ja taustavalgus konsooliga ühte. Maki displeil pixlid küll paigast ära, kuid mängimist see ei sega. Vajadusel, kui see ikkagi häirima hakkab, on mul sinna panna veel 2 Bavaria makki. :P

Pildimaterjaliks pole mahti olnud.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_9326

Esisillaga on ka nüüd ühel pool, ehk siis sai vahetatud pildil nähtavad asjad või siis ka ülesloetuna: 2x roolivardad, 4x ¹arniirid, 2x õõtshoova puksid, 2x satbika puksid, 2x stabika kondid. Umb. 5 tundi garaa¾is nokitsemist täna. Ülevaatusega ei tohiks probleeme sel kevade nüüd tekkida. Tehnilise poolepealt hetkel ei ole midagi sellist, mis vajaks sekkumist, seega on lootust, et saab nüüd tasapisi auto välimusele rõhku panema hakata, ehk siis silmailu luua! :P

120220111799.jpg

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.