Hüppa postitusse

BMW 318i (316i) '90 - christian

Postitatud

Tervist

Olen pikka aega jälginud teiste teemasi ja täna mõtlesin et paneks oma auto ka siis siia üles. Varem pole ma seda teinud kahel põhjusel- esiteks pole suurt midagi auto juures muutnud ning teiseks pole olnud lihtsalt aega ega viitsimist. Aga see selleks. Auto tuli õue peale suhteliselt äkki kuna pakkumine oli hea ning tarvis oli ühte autot juurde. Kuna isiklikult olin alati tahtnud saada e30 kupee kerega siis sai ka selle kasuks otsustatud.

Väidetavalt oli auto olnud vanema härra käsutuses ja eesti toodud 2000. a. paar kuud enne oma surma oli selle müünud naabrimehele, tema käest ma ka auto ostsin. Iseasi kui tõene see jutt on, aga nii seda räägiti.

Mootor on tal üllatavalt hästi säilinud, arvestades et e36 318is´ id on näinud siiamaani ainult tagatulesi.

Kere on samuti korralik ja roostet jalaga segada pole õnneks. Ainuke asi mille kallal nuriseks on kehva värv, mis on kapottile ja mõnele detailile veel lastud vist põlve otsas ja rulliga.

Sees on meil recaro istmed, mustad nahast polstrid ja muu tavaline. Lisadest veel siis vändaga katuseluuk, tulede reg. peaks samuti olema (ei tööta). Sai ühendatud ka vähe asisem Sony makk (punase taustavalgusega ja vanakooli välimusega) sisse ning hertzi ovaalid.

Suveks said alla 15x7 tollised Ats Cup´ id mille peal on hetkel parajad traktori rehvid (225/55)

Sai ka käe harjutamiseks üle poleeritud kodus, aga uus värvikiht ja keretööd on nii kui nii plaanis. Vahetatud on veel terve piduritorustik ning piduri kuluosad nt. klotsid jms, Kütusepaak ja torustik, geneka rihm ning palju muud pudi mida ei jõua kõike üles märkida (näiteks siduri töösilinder). Kindlasti tuleks ära märkida et taga on ka originaal lip spoiler mis annab kõvasti downforce juurde. Oluline on ka ära märkida et kõik armatuuri ja üldiselt terve auto pirnid said uute vastu ära vahetatud.

Lähiajal tuleb esisilda palju uusi juppe ja ka silla regull sellisel juhul. Veel siis plaanis ta kõvasti madalamaks saada ning teised rehvid alla panna. Samuti välimust hakata muutma (m-tech 2), sisu samuti sest kuidagi meeldib väga m-tech 2 olemus väikeste nüanssidega, mida ise muudaks. Jubedalt sooviks saada tooni ringi, sest häirivad inimesed kes ootavad et linnas nendega joonele läheks autosse passides. Porno tuuningut ei armasta, sest juba ledid parktuledes ajasid südame pahaks. Tulevast veljevalikut samuti ei tahaks hakata kõva häälega siin kuulutama sest ei tea kuidas elu kulgeb ja streetrace foorumi stiili väga ei tahaks teha.

Ahjaa, roolivõimu ei ole ja ei tule ka.

Mootor: m40b18 83kw

Keretüüp: kupee

Väheke pilte samuti

siis kui ma ta kätte sain ning peale esimest pesu

07051200351a89.jpg

070512135ad224.jpg

Poleerimisest paar pilti

07051492945f5c.jpg

070516483076eb.jpg

Sisust eriti pilte pole, kuid ühe siiski leidsin.

0705164895d75a.jpg

Ja siis tänase päeva seisuga nägi ta selline välja

0705117858ecf7.jpg

0705117972ad05.jpg

0705118056dde9.jpg

Rohkem pilte võib leida siit: http://fotoalbum.ee/photos/hchristiank/sets/998023/

  • Vastuseid 159
  • Vaatamisi 32,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

Tere Tere!!

Oii kohe hea näha oma vana rullikat siin foorumis. kui sul mingeid keevitus töid või või üldse keretöid vaja teha siis tea et mina tegelen nende töödega:D:D :arrow:

Muide võid vaadata vist oli isegi lsd differ all aga edu ja jaksu hoia teda. :arrow:

  • Autor

Kas olete see omanik kelle käest ma auto Nõmmelt ostsin?

Lsd kohta ei tea küll midagi :arrow: Ei tundu et oleks ega pole seda ka välja lugenud kuskiltki, arvatavasti praeguse diffri keevitan nkn kokku ja jääb talve jaoks, sest uus differ juba muretsetud koos ketastega tagasillaga.

Aga, pildid räägivad enda eest..

Välimuse poolelt siis. Ja rehvid mis mind talvel teel peavad hakkama hoidma.

78029343e08c4.jpg78029251318bd.jpg 7802926714549.jpg 78029289b1f27.jpg 768477756242a.jpg

Ja sisu poolest.

78029143270ac.jpg 78029153ccb3f.jpg 78029317c90bc.jpg 7802940797deb.jpg

Kuna arvatavasti pean uue spido ostma, siis sai vanaga tehtud katsetusi ja kätt harjutatud. Alguses tegin isegi inimkatseid :D

780292253792e.jpg 7802937353655.jpg

Tekkis ka üks kuri plaan

780294676f1a1.jpg

Vabandan piltide kvaliteedi eest, kuna kõik on tehtud telefoni kaameraga :roll:

  • Autor

Ei, see auto ei kuulu minule :arrow:

See ühe teise perekonnaliikme oma..

Aga kui nüüd sõiduomadusi võrrelda, siis ma arvan et naerate mind välja, kuid minu rulla meeldib mulle tugevalt rohkem. :twisted:

:arrow: ei naera midagi :D võiks öelda, et täiuslik hoov :D

Corvette ja E30 8)

Ma ise samuti mõlema totaalne fänn :lol:

Tere!!

Jah mina olen see kelle käest te selle ostsite.Ja muide see esimene jutt sellest et oli vanema inimese käest ostetud see on sula tõsi.Ostsime selle viisakusest kuna paar kuud pärast ostu meest lihtsalt polnud enam maa peal. :cry:

sai ka täna see rull üle vaadatud.kui ikka kõik plaanid teoks teed, siis saab ikka vinge aparaadi.

edu masinaga

terv jargo

  • Autor

Ega Sul endalgi on väga sile rulla välimuselt ja nagu ka aru siis ka sisemuselt :)

Ja mis rullal veel nüüd uut on :twisted:

78086915b9adb.jpg

Puhtaks teha, väike kaitsev kiht peale panna ning ära installeerida on veel vaja. Juhul kui kellelgi on võimalus teha pilti enda omast ja nende kinnitusest, siis oleks super kui saaks seda jagada. :)

  • Autor

Vähese modimisega paneme vast sobima, kere alt tugevalt kinni ja peab lihtsalt sobima :arrow: point on selles, et on lihtsalt kärukonksu vaja kuna vahest peab tsiklit vedama igale poole kus sõita saab ja praegu on jube nadi, kui peab pidevalt kuskilt konksuga autot sebima, ning alati ei ole seda autot võtta..

Konks on tõesti vist kunagi kellelgi kinni jäänud, aga saab panna ta kinni sinna tala külge kahe poldi ja mutriga.

Kuidas juhtmestikuga on, mis moodi on kõige arukam see lahendada et kõik tuled töötaksid kärul? Kas tuleb mingid juhtmed ette vedada välja kuskile või saab ka nii, et läbi tagumiste tulede?

originaalis on juhtmestikus pistikud, mis käivad tulede pistikutele vahele lihtsalt. Samuti käib kärukonksuga kaasas nelja klemmiga suunatulerelee millest läheb juhe pirnikesega armatuuri lisatulukese jaoks.

Konks ise sobib, aga stange vaja ka saada sinna külge sobima. Samuti pead keretugevdused sebima,ilma nendeta ei kannata tühja kärugi vedada :)

Alati ei tasu odavpakkumise õnge minna, kuna need komplektid on väga puudulikud, tavalisi facelifti konkse liigub küllaga ringi, kus ei pea hakkama midagi aretama jne...aga edu paigaldusel siis :)

  • Autor

Nimelt kuhu keretugevdused lähevad ja on äkki pilti nendest?

EDIT: Kui kellelgi on soov vahetada facelift teisaldatava kärukonksu vastu, siis olen avatud pakkumistele. Kui ei tule pakkumisi, siis läheb olemasolev külge.

  • Autor

Jälle väheke edevam :)

78318163d58de.jpg

Aga keretugevdustest tahaks endiselt pilti näha, sest isiklikult pole ühelgi rullil sellist asja näinud ja kuulsin ka esimest korda sellisest asjast. :roll:

  • Autor

Tänud!

Ise ei leidnud bmw fans´ ist miskipärast sellist pilti.

Igaljuhul jah, orig. nelja kodaraga rool ei meeldinud üldse, kui sain vahetüki, ostsin ka kohe selle Recaro rooli (olgugi et ei olnud originaal, aga silma häiris vähem). Ja kui eile kuulutus üles tuli, teadsin et täna on see minu autos :) Õnneks ka nii läks, neid kes seda veel tahtsid oli päris mitu olnud, nagu müüjalt aru sain.

Täna hakkas differ undama, inetu tunne on et varsti olen tee ääres temaga, kui just uut tagasilda õige pea kokku ei saa. Puudu siis veel puksid, tahaks saada polüuretaanist, aga hetkel saab vist polüuretaani ainult õõtsapukside kohale. Tagasillatala läheb siis praegu ehk orig. või midagi suvalisemat. Samuti vaja veel supportid taha saada, käsipidur tuleb suure tõenäosusega praegu hüdrauliline. Tagasild ise juba muidu peaaegu uue värvikihi all (enne sai ka puhtaks lastud hoolega).

Jääb ta siis selline, mitte mingi punane või kollane vms kriiskavat värvi.

7813408130b6e.jpg

palju õnne rooliga, ise vaatasin ka seda ja ei suutnud otsustada ostmisega. kuidas tal muidu kate on ? on see nahk või midagi kummi moodi

  • Autor

Ta ei tundu naha moodi olevat, rohkem nagu kummias, aga samas kätte istub maru hästi. Ei libise näpu vahelt nii kergesti ära. Kate on korralik ja kuskiltki katki ei ole, ei tundu ka et oleks miljon läbi sõitnud. Üllatavalt värske.

Kas neil tehti ka seda m´i märki valgustusega? Seda võiks päris ilus olla kui korralikult tehtud.

Kas selle rooli diameeter on ikka 370mm?

Ühtegi Mi rooli ei ole tehtud ilma nahata.

ma usun et ajaga läks see nahk räbalaks ja rooli taastati teise materjaliga.

nahk on ise selline, et kui käed mustad siis määrib kohe naha ära ja kulub nahk ka kiiremini kui kumm.

  • Autor

Kas rooli diameetrit mõõdetakse siseringist, keskmisest osast, või välimisest osast? Või on tal sees mingi märge? Mõõdan ära siis on teada, muidu spekuleerime liiga palju.

Aga selles suhtes et rool jääb nii kui nii sisse, sellepärast et eeskätt hindan ma tema juures sõidumugavust ja seda temaga on piisavalt :) Parajalt pehme, saab täpselt kurvi keerata, roolivõimuta ei ole raske keerata, ümbermõõt on hea. Ühesõnaga istub kätte.

Ja fotokaga teen/lasen teha, pildid alles siis kui olen salongi kokku saanud, ma arvan, kui just eriti suurt tuhinat vahepeal ei teki fotograafia suunas.

Ja kui eile kuulutus üles tuli, teadsin et täna on see minu autos :) Õnneks ka nii läks, neid kes seda veel tahtsid oli päris mitu olnud, nagu müüjalt aru sain.

Tundub et tegu oli kes ees see mees müügiga ja müüja unustas seda ka mainida... rääkisin taga kokku et õhtul tullakse roolile järgi . aga päeva keskel sain ps-i et müüdud...(hea et korra lõunal netti sain muidu jääksi ootama:) seda rooli )

Aga mis muidu edu uue rooliga. :))))

  • Autor

Et rooli arutelu saaks lõpetatud originaalsuse ja diameetri koha pealt, siis- tegemist on m-technik 2 originaal sportrooliga, mille diameeter on 370mm.

Kontrollisin ka tootekoodi BMW fans leheküljel, ja koodid klappisid roolil olevaga.

Jaxa13: Usun, et oleksin ka ise roolist ilma jäänud kui oleksin veel natuke päeva jooksul oodanud, kuna müüja sõnul oli huvilisi rohkem, kui meie 2..

Nii et, tõsi ta võib olla, et kes ees see mees.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.