Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14389

Sai soetatud siis selline masin nagu e30 323, must kupee( Auto on ostetud kolme peale siinse foorumi kasutaja käest).

Algselt oli plaan osta ainult rallimiseks-sõidu harjutamiseks, ning midagi korda polnud plaanis teha. Kuna mootor vajas pisemat remonti(pihusti ei toiminud) sai see välja vahetatud, mootor hakkas käima nii nagu peab ja meel oli hea.. Kuid meie õnnetuseks tuli koheselt ka kolin samasse silindrisse(sõita masinaga ei saanudki). Kuna nüüd tuleb nagunii mootor lahti kiskuda otsustasime veidi asja ka korda teha. Sisu on juppideks võetud, ning rooste on tagumise otsa ära närinud. Keevitamist ja muud tööd on ikka väga palju sellega.

Masina eesmärki ei oskagi veel täpselt õelda, kuid mootor on küll plaanis korralikuks teha(niipalju kui see 2.3l mootor välja annab lihtsate vahenditega, võib isegi juhtuda, et alumine ots saab olema 327E oma, vängem pensupump ja kaetud kolle) Masin saab olema võimalikult kerge ja miskit üleliigset sinna ei tule. Üle eelmine omanik olla teinud mootorile kapremondi ja asja veidi ka järgi aidanud. Täpseid andmeid ja tehtud tööd ei tea. Kuid väidetavalt on surveaste 12 peale aetud(9 on siis tehase mootoril)

Veermiku ja käima osa kohta ei oska veel miskit õelda, kuid arvata on, et ega seal miskit kiita pole.

Eks vaikselt hoian ka teemat aktiivsena ja panen infot tehtud tööst.

Panen ka mõned pildid.

Juhi iste läheb vahetusse veidi vängema vastu.

DSC05263.JPG

DSC05273.JPG

DSC05274.JPG

DSC05280.JPG

DSC05289.JPG

DSC05282.JPG

Kõige hullem rooste:

DSC05292.JPG

  • Vastuseid 310
  • Vaatamisi 44,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_12280
Kuidas edeneb?Palju sõitnud olete?Saab varsti peale ka anda v? :P

Kus te seal sõidate,tahaks ka mingit kõrvalist kruusa teed proovida?

Pole viimastel päevadel enam sõitnud. Puhkus läbi ja aega napib. 50l Bensiini tuleb veel maha kärutada. siis võib julgemalt pedaali vajutada ja selgub ka kas mootor üldse sai hea!? :D

Sõidame mööda kõrvalist kruusa teed jah, aga ega sel lennata eriti ei kannata. Kohati auklik, kohati majad lähedal ning ainult kohati võib rahus minna anda :)

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_11952

Autol sissesõit tehtud ning eile sai esimest korda asfaldil 1-3 käik põhja gaasiga piirajani lastud. Kahjuks ei ole midagi erilist. 4000-5000rpm tömbab mootor hästi, kuid peale viite nagu jõud raugeks veidi. Mingil napakal põhjusel on piiraja juba ennem 6000rpm-i :? Kuigi olen 100% kindel, et olen sellega 7000-eni lasknud ennem mootori vahetust. Aga noh, hoiabki mootorit sedasi.

Kuidas teistel 323-edel on see jõu kõver? Tean et max. vääne 4000rpm peal, kuid näiteks sõbra auto millel m20b25 vahel, tõmbab kõige paremini just 5000-6500rpm.

Eile õnnestus ka esimest korda teele jääda. Mingil põhjusel eemaldus jahutusvedelik läbi radika alumise otsa :roll:

Autol sai mõnda-aega tagasi lõpuks ka ülevaatud ja kindlustus tehtud.

Keegi siin kommenteeris, et vanade rõngastega hakkab õli sööma, kuid praeguseks põhimõtteliselt kaks paagitäit maha vuratud, ning õli tase pole muutunud mitte 1mm-igi.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_11752

Kuna sissesõit tehtud, siis käisime autot veidi kräunutamas mingil väiksel kardirajal. Lühike video:

:P

MIngil põhjusel on endiselt jõudu vähe kõrgetel pööretel. Vedrustus ka liiga pehme asfaldil sõitmiseks.

Peab ikka 3.5l peale pistma ja korralikud vedrud/amordid kuskilt hankima. :twisted:

  • Autor
comment_11705

Eks LSD oleks mõnus küll, aga ennem vaja autot ikka kõvasti väljast kõpitseda. :P Uued vedrus/amordid on ka varsti vajalikud.

2.3l tõmbab juba pea-aegu piisavalt väiksel rajal. Aga jah, pikemas kurvis jääb puhtal asfaldil nõrgaks.

Tuleb siit-sealt näppida, äkki saab mootori ikka kurjemaks :twisted:

Praegu ikka jukerdab, kui pööre üle 5000rpm :x

  • Autor
comment_11537

Nih, sai lõpuks enamvähem sobiva diffri. Kahjuks väike korpus aga 4.27 ülekanne see-eest. Suurt korpust pole vabsee saada ikka.

Eelmine differ oli 3.64 ja ka väike korpus. Asi oli seest ikka päris sodi. Nõ. sateliit hammasrattad olid karteri põhjas ning veohammakas puruks. Korpus tundus terve.

Nädalavahetusel peaks kättesaama, eks siis paistab kas on parem see lühike differ.

  • Autor
comment_11464

Differ käes ja nüüdseks juba all. Müüa saatis mulle diffri ilma veovõlli otsteta. Vana diffri omasid sinna aga panna ei saanud kuna simmerid on oluliselt peenemad. Isegi see korpus kus simmer sees, oli erinev. Spido andur teine jne.

Lõpiks saime kahest ühe kokku. Paar pilti ka:

1.JPG

Õli headuses kindel pole, aga poes seda soovitati.

2.JPG

Niih, aga lühike differ on ikka suht mõnus küll. Keegi oleks nagu mootorit näppinud. Samas 100km/h on 3000rpm. Hetkel rahul et 4.27 sai valitud. Kruusal ei saa isegi kolmandat põhja vajutada kõrgetel põõretel.

Masinal ei ka jõud enam kõrgel põõrdel ära :twisted:

Eelmine nädal keevitasin koopa-ääre ühte tükki. Täna läks hunnik pahtlit peale. Auto muutub ühe korralikumaks. :)

Keegi seda teemat loeb ka või pajatan siin niisama oma-ette :P

  • Autor
comment_11455
Sulle saadeti siis facelifti differ, veovõlli otsad ongi erinevad...laisad lammutajad/müüjad on siis olnud :) Lihtne on jah pooltelg diffri seest välja tõmmata lihtsalt, aga see pole komplektne asi sel juhul, eriti kui seda ei mainita tehingut tehes!

Kahjuks ei mainitud seda jah mulle :P Aga noh, sai hakkama.

Nende videode põhjal peaks mainima, et pole midagi imestada, et asjad katki lähevad :roll:

No paar korda ainult piinatud sedasi. Ega koguaeg ka nii ei sõida :)

Ma enda celicat piinan ikka kordades rohkem ja käin aeg-ajalt rapla ja käesalu rajal kräunutamas, kuid miskit pole 3a jooksul veel otsa saanud.

Eks need rullika osad ole ilmselt väsinud aja jooksul, ning kehv/puudulik hooldus teeb oma töö. Küll ta meil kestma hakkab 8)

Rullika differ undab veidi. Kardan, et see ei kesta väga kaua. NIng mingil põhjusel peksab õli tuulutus avast välja :roll:

  • Autor
comment_11362

Ostsime uue soojendussüteemi(eelmine oli poolik ja vigane), ning saime tasuta kaasa kastitäie jubinaid, millest pooled on meile vajalikud :P (juhipeegel oli vigane, peeglisoojenduse nupp puudu, jahutusvedeliku taseme andur kutu ja veel midagi...)

Igatahes saab auto taas paremaks :D Üks auto külg näeb ka nüüd normaalne välja :)

Differ on kenasti vastupidanud. Eks paistab kauaks seda undvas olekus jätkub.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_11179

Täna sai koos Lauriga käesalus ralliud. Päris pull oli :P

Lauril miski imeliku mootoriga masin, aga käib edasi küll :)

Kõik jupid jäid terveks...Lühike differ ja varasem süüde annab niipalju juurde, et masin suuba rahus kolmandaga rehvi asfaldil(kurvis) suitsema lasta. Kui pedaal korra järgi lasta ja uuesti vajutada, võtab kenasti kohe uuesti põõrde ülesse. :twisted:

Aga küsimus: Mis hetkest lae-kompuutri õlituli süttib? Varda järgi 0.5-1mm allapoole max. aga tuli juba põleb. Normaalne tegevus?

comment_11178

Õlituli laes peab süttima siis, kui õlitase alla miinimumi... või miinimumis.. ( üldiselt alati siis, kui alla miinimumi )

Koos sellega hakkab kellades vilkuma CHECK.

Kui õlitase MIN ja MAX taseme vahel.. ei tohi see tuli rakenduda veel.

  • Autor
comment_11169
Jah,päris huvitav oli kahe autoga korraga rajal olla,päris hea ardeka laks :P Krt meil põleb ka see motoroli tuli,panime õli juurde oli maksimumi lähedal ja ikka jäi põlema.

Järgmine kord teeme kolm ringi järjest ja aja peale, ning üks masin rajal :D Siis saab teada kummal kiirem masin.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.