Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14705

Andmed autost kui tehasest väljus:

Type 318IS (EUR)
Dev. series E30 ()
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 2
Engine M42
Cubical capacity 1.80
Power 103
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery UEBERKARO II ANTHRAZIT (0379)
Prod. date 1990-11-26

Order options
No. Description
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM (rohelise tooniga klaasid)
400 SLIDING SUNROOF MANUAL
428 WARNING TRIANGLE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
801 GERMANY VERSION

Ise lisatud elektriaknad, -katuseluuk, 13 nupuga kompuuter ja kesklukk.

Auto toodud Kohtla-Järvelt, endine omanik oli kohalik küla automehnaanik. Kuna see hetk eriti kupee rullikaid müügis ei olnud, veel vähem iS'e ja endine omanik mehaanik, siis sai masin oma hoovile toodud.

Taaskord selgus tõsi asi, et kinksepa kingad ikka katki... ühesõnaga palju vajas tegemist.
078885081045dc.jpg
Salongi plastik oli kunagi värvitud kollaseks, siis siniseks, siis uuesti mustaks. Valgete kellade eemaldamisega läks spidoplokk peeti. Tänu Matu90 salongis nüüd uus plastik ja mono kojaka asemel 2 kojaka süsteem. Vasakule suund ei töödanud, relee väledalt plõksus. Suunatulede lambid olid kõik terved, relee korras, aitas kangi välja vahetamine. Pilt hetkel:
078885083d7d1b.jpg
Nüüdseks korda tehtud kogu silla osa, renoveeritud käsipidur, vahetatud differ, roolilatt, esimene mootori tala, alumine karterikaan, eelmine oli keevitatud 3'st tükist:
067293685cc21a.jpg
Ülevaatus lõppes jaanuari kuus. Remonti seganud külm talv ja venimine. Carmastersis parandati käsipidurit 1.5 kuud, väidevalt ootasid juppe. Lõpuks tõmmati veel hiigel arve selga... sellega ei jäänud rahule. Nädalavahetusega eemaldan väikesed vead (tagumised nr. tuled ei põle, rooli pealt kinnituspoldid 3tk puudu, tuled veidi kõrgemale regullida), esmaspäeval kõpitsetakse sumpsi ja üritab siis ülevaatusest lõpuks läbi saada... ja see järel loodan läbida pikki muretuid kilomeetreid :D

Muudetud , muutis rreims

  • Vastuseid 288
  • Vaatamisi 49,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Aga kuna kindlustus selleks aastaks läbi, läks rull igati välja teenitud talvepuhkusele. Kahjuks mitte Türki, isegi mitte Egiptusesse, vaid vanaisa talve korterisse Aga pole midagi kosta, oli see kev

  • Hiis nüüd iste on väga viis Kõrvaliste tahaks ka vähe tihedamaks saada(logiseb veidi). Sai tehtud õlivahetus mootoris koos läbipesuga, kasti õli, kütusefilter, küünlad, termostaat ja tosool. läbiuha

  • Vahepeal siis veidi sõidetud ja nokitsetud. Pikalt riiulil seisnud lipspoiler küljes, aukude puurimisel värskelt värvitud tagaluugile küll süda tilkus verd, aga lipiga ikkagi kenam ja tagaluuk avanemi

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_5573

Krt, rull ikka kohe teine tera. Ehk peab nüüd mõned suved vastu :D

Juhi jalgealune enne:

0851273277e71a.jpg

Pärast:

085127383fc461.jpg

Kunde pool enne:

08512733596c37.jpg

Pärast:

085127379497e7.jpg

Tagumine pagasiruum enne:

085127343d2cd7.jpg

Pärast:

085127389544d1.jpg

Uus karp veel auto katusel:

0851273473ea60.jpg

Auto küljes:

085127387b2ab2.jpg

Vasak külg, mis vanasti lainetas nüüd pole nagu vigagi:

0851273596e942.jpg

Põhjamatile survepesu teeb tõesti imesid:

085127397a20b8.jpg

Veljed pestuna peris kenad:

085127357c46b2.jpg

  • Autor
comment_5346

Paar õhtut nokitsemist ja uus kaabeldus sees. Üks äreva hetke oli, kui esimesel käivitamisel salongi valge suitsupilve sisse lõi, aga nüüdseks mõned päevad sõitnud ja tundub töötavat.

085530343e63ce.jpg

Salong 90% ulatuses sees, kuid päris palju väikeseid asju, mis vajaks veel nokitsemist. Aknapesuri pumba ja signaali pistik ei sobinud, bensapaagi parema poole otsa lühistamine bensupumba vahetus, soojendusplaadi delete katuseluugi vahetus, keskluku debugimine... :roll:

  • Autor
comment_5278

Rullil siis igast erinevad tuled küljes, päris laadna näeb välja:

085598219a93a5.jpg

Mitu päeva katuseluugi vahetusega n*ssinud :evil: Kodutöö oli kehv ja luugi vahetuseks nokkisin suure hurraaga kogu süsteemi lahti ja kokku panemisel oli täiesti vale loogika. Tegelikult piisanuks salongi katte maha võtmisest ja luugi püstisesse asendi panekust, et luugi poltidele ligi saada. Internetti Googeldades isegi piltidega õpetus olemas...

Tagatipuks ei jõua luugimootor enam luuki liigutada. Kui kellegil on uut mootorit pakkuda, siis võib ps. kirjutada.

Kuumusega krt kipub rabistama, karniisivalgustus :D

085598221a8cbe.jpg

  • Autor
comment_5267

Hem, ühte otsa kruvi lasin veidi järgi. Kas teine on suur mutter?

Kuuskantvõtmega liigub ilusti, katuse küljest mootor lahti lasta, siis mootor toimetab ka ilusti. Aga kui mootor küljes, siis on näha, et rootor käib sees ringi, aga luuk krt ei liigu...

comment_5104
Hem, ühte otsa kruvi lasin veidi järgi. Kas teine on suur mutter?

Kuuskantvõtmega liigub ilusti, katuse küljest mootor lahti lasta, siis mootor toimetab ka ilusti. Aga kui mootor küljes, siis on näha, et rootor käib sees ringi, aga luuk krt ei liigu...

minulgi sama probleem oli.. ei saanudki sellest jagu, viskas koppa ette, panin käsi süsteemi tagasi.

  • Autor
comment_4878

Krt, peegel läks jap tagurpidi, laepaneel jääb ette, ei saa õigetpidi keerata ja peab paneeli jälle küljest ära kiskuma :P

Õheh hhee, pilte seeriast enne/pärast:

Enne:

084917117310da.jpg

Pärast:

086202191a58c9.jpg

-30mm madalamad vedrud taga, mu arust rull veidi nägusam :P Esimesed -30mm vedrud jäid alles, kui kellegil peaks huvi olema, firma apex toodang ja R4 motole!

  • Autor
comment_4847

Rehvimõõt on 195/50. Liiga madal rehv, spido valetab -10 km/h :roll:

Mõned väikesed uuendused. Kuna püsikas tuli automaatkastiga rulli pealt, siis sidurilülitit kompeltiga kaasas ei olnud. Et kui püsikas oli peal ja sidur alla vajutada, jooksis mootor põhimõtteliselt piirajasse :P

Tänasest seda muret pole, foorumi varuosade turust lüliti olemas. Veidi oli nuputamist, et kuhu sidurilüliti kinnitub, aga nagu rulli puhul ikka, on enamus asju siga loogiliselt lahendatud ja jupp sobis siduri peasilindri otsa:

086325191fa5af.jpg

Lisana juures kõige ägedamaid vidinaid üldse- mugavusrelee (pildil sinine klots):

086325197b8e41.jpg

Millest mugavus seisneb? Tavaliselt saavad el.aknad ja katuseluuk toite peale ainult siis, kui süüde on sisse keeratud. Aga kui mugavusrelee vahele pista (pistikud ja pesad releega kaasas, midagi lõikma/tinutama ei pea), siis saavad viimased toite ka juhul, kui süüde väljas ning esiuks lahti.

Suvel väga asine lisa, keerad süüte välja, hakkad autost ära minema ja kui aken ununes irvakile, piisab esiukse avamisest ning lased akna kinni 8) Kel huvi, siis kasutajalt Tiit võimalik ärida sellilne mugavus.

Kaitsemekarp silmini täis laotud, päris kena, silm puhkab kaitsmekarpi vaadates:

0863252090a572.jpg

Pagaisruum enamsvähems ilus puhas, tuulesuunaja ja katted ootavad installi:

086325207bab89.jpg

Salong samuti koos:

086325205e453b.jpg

Kirs tordil on väike M-tech 1 rool. Kuidas ilma joonlauata suurel väikesel roolil vahet teha? Suurel on iga signaali nupu juures triip, väiksel külgede juures triipu pole (ees väike, taga suur):

08512737308bbc.jpg

Järgmisena peaks tagant tooni maha katkuma ning valguse tuppa laskma. Aknalaud koos kaardina ja Premium Soundsystemi kõlaritega ka paigas.

Elu unistus oleks leida kuskil originaal helivõimendi koos kaabelduse, esiuste tweeterite, originaal maki ning elektri antenniga... hmmmmm :roll:

comment_4844

See mugavusrelee enamus el. akendega autodel olemas.

Istmekütet polegi installinud :)

Kaitsmekarbis oled paari relee ja kaitsmega liialdanud, konti pole ju peal :)

Võime ja remonti vajavat sound systemi juhtmestikku oleks mul isegi pakkuda sulla, originaalmakke on ka mitmeid. El, antenne on ka mingid bosch omad, aga ei tea kas on originaalid. Kasutaja Ainaril peaks olema kabrio soundi komplekt üle, kunagi pakkus mulle...hind oli ca 100€ , uuri, kui huvi.

  • Autor
comment_4835

See ukse juurest jooksev kaabel on lakke check control paneelile. Aga ei leidnud kohta, kust armatuuri vahelt paneeli suur pistik läbi mahuks.

Veidi veel jama selle paneeliga, sesy osad tuled põlevad 24/7. Näiteks kust sinna paneeli õlitule signaal tuleb? Viimane põleb, kuigi õli tase ok. Pole üldse kindel, kas on mõttet hakata check controllile auku lõikama...

Aga seda soundi värk peaks siis täitsa uurima!

comment_4832

M40/M42pole ju õlitaseme andurit- loomulikult põleb kui otsi ära ei lühista, sama teema on jahutusvedeliku signaaliga. Endal need samuti põlema jäänud lootuses, et kunagi viitsin sinna miskid andurid sebida.

Kui armatuuri otsa poldid lahti lased kere küljest kas siis ei kannata seda kerest niipalju eemale painutada, et kimp vahelt läbi mahuks? Mul oli sellevõrra lihtsam, et lisasin checki R4 kerejuhtmestikule ja üles minev kimp oli kerejuhtmestikust välja lõigatud.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_4444

Jehuu, õnnestus katuseluuk käima saada. Uus mootor tegi imesid. Selline tunne, et keretööödes kruttisid kutid luugimootori katki. Varemalt oli geniaale aju sähvatus ja katuseluugi neid trosse WD40 libestatud. Krt, aga see määre võtis kogu saasta lahti ja süsteem hakkas ragisema nagu oleks keegi peoga liiva sinna visanud. Korra siis pidi jälle kõik lahti katkuma, puhastama ja miski vähe ägedama määrdega üle käima:

08718437722e44.jpg

Check-Controli kaabel sai ka sama hooga aramatuuri vahelt läbi vägistatud ja katusele suunatud. Aga auku ei raatsi lõigata...

Luuk oli regullimata, taga serv liiga all ning automaatpesulas rsk tuli vett räigelt sisse :P See mure ka nüüd lahendatud. Luugil tuli kate maha võtta ja mõlemas servas on kolm tähikpolti, kust asja timmida sai:

087184379f9399.jpg

Kardina ülemised konksud olid lae küljes, aga tundub nagu poleks õige värk, sest esimest korda rullika puhul ei sobi asjad kokku:

08718438380e52.jpg

Aga veidi timmimisega midagi sai, aga tundub, et aukudes viskab konksust lahti:

087184385fe2e2.jpg

Kas tagumine keskluku mootor peaks keerama lukusüdamikku vertikaalsest asnedit püsti asendisse ja sellise vardaga?

0871843819ae87.jpg

Lahti nagu tõmbaks, aga kinni lükates kuidagi lõtk segab... Nokitsemist ikka jagub :P

comment_4414

Kardina kinnitused sul mingid tava kardina omad, need ei pea miskit kinni, räägin et originaalid käivad üleval servas kere sisse, saad neid uuena osta veel. Kui jutt pagassi kesklukust, siis see pole õige detail, pagassi omal ülemine ots ainult 90 kraadise nurga all ja ei ole sellist aasa. Kas sa luku vahetasid ära? kui varem oli ilma kesklukuta pagassilukk, sisi see ei toeta keskluku süsteemi, mis siis et seal see aas on olemas (mäletamist mööda oli tava lukul ka see aas olemas)

  • Autor
comment_4395

Jep, tehast peaks olema mustana tulnud see lae värk. Õehhe, kas on mulje nagu oleks ise tehtud? :P

Tagaluugilukul on aas olemas ning ei ole vahetanud keskluku versiooni vastu. Juhiuksel kusjuures lukku vahetama ei pidanud. Kas ei või olla, et äkki on tootmise lõpu bemmidel valmidus ikkagi olemas?

Ongi krt, jupp nr. 5:

8.png

.. ja jupi hind polegi kõige müstilisem!

comment_4382

Tavaline lukusüdamik toimetab kesklukuga ka kuid kant käib iga kord vastu deadlocki lülitit- seega läheb juhiuksest lukustades alati see peale.

Universaali pagasniku lukul selline kõverik täitsa olemas keskluku tõukuri ja lukumehhanismi vahel. Lukusüdamik erines kuigipalju aga vajaminevad pulgad sai paigaldada ka ilma kesklukuta olnud pagasniku luku südamikule(jutt touringu pagasniku lukust, sedaani omasid pole nokitsenud).

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_4136

Ok, pagasniku luku võtaks uuesti lahti ja vaatab üle.

Vahepeal mitu õhtut hobitsenud helindusega. Eix22lt tuli kast Premium Sound Systemi juhtmestiku, võimu ja Reverse RDS makiga.

Maki ja võimu pistik olid küljest lõigatud, osad klemmid juhtme jupiga pistikus.

Räigelt jamasin, et klemme kätte saada, rebisin näbitsatega jne, mingi aeg viskas kopa ette, puurisin klemmile 2,5mm puuriga pähe, et puuriks raisad välja. See aitas mega hästi, klemmid kukkusid pistikust pm tervena välja:

087668487d9395.jpg

Pärast Oomipoe tiiru hakkas asi jumet võtma:

08766849738915.jpg

Veidi skeemides näpuga ajamist ja pistik koos. Hämmingusse ajas, et kõikide sissetulevate kanalite "miinused" lähevad ühe klemmi alla kokku, seks jäi 4 klemmi algul üle:

087668503d31c6.jpg

Makke oli pakis 3 tk, igal miski viga küljes. Kõige loogilisem tundus, et saab korda maki, millel pole koodi ning ekraan viskab villast:

087790237ef45c.jpg

Ekraani siis doonor makilt. Seeria enne-pärast:

Enne:

0877902399356a.jpg

Pärast :

0877902412f6b0.jpg

Mahe aeg läks ekraani taustavalguse külge jootmisega (käevärin krt):

0877902450a9d2.jpg

Miskist väljamaa foorumist sai makile koodi, doonormakilt kassetiaugu luugi ja külje katted ning lõpp hea kõik hea:

087790247a4263.jpg

Ebayst sai tellitud adapter ja iso emased pistikut:

0875944532b8fb.jpg

087790353701a2.jpg

Kui need kohale jõuavad, saab viisaka asja... ning on põhjust rulli lammutama hakkata :P

Kui nüüd kuskilt saaks esiukse tweeterid ja jalge juurde 40W kõllid ning el.antenni :twisted:

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.