Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14997

Teen ka siis lõpuks teema ära kuna sai hakatud autot tõsisemalt ehitama ja jagaks teistega oma tegemisi :D

Sai ostetud järjekordne e30 omale detsembri kuus 2009a.

Mudel:Bmw 320i

Keretüüp:Kupee

Värvus:Hall

Aasta:1989

Võimsus:95kw

Lisad:Katuseluuk vändaga,aknad vändaga,istmed kangidega regullitavad,tagakardin,toonklaas,taga käetugi ja suunatule kang :P:D

Aga see selleks lisan siis mõned pildid ka varsti:

  • Vastuseid 219
  • Vaatamisi 43,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_14037

Sai siis täna ka tehtud nata,aga kahjuks päev sai jube kiiresti otsa nagu poleksgi midagi teinud :lol:

Päevad võiks pikkemad olla :Dlarge_22785081_8TID.jpg

large_22785115_xgSA.jpg

large_22785185_8WDJ.jpg

large_22785239_RnSs.jpg

large_22785341_EcpF.jpg

Ning teiselt poolt sisekarpi sai ka näpitud

large_22785401_lSHF.jpg

large_22785457_VTKa.jpg

Ning proovitud F40 masteksi alla

large_22785557_gjDE.jpg

large_22785761_4DUL.jpg

large_22785869_47EB.jpg

large_22785957_TdNF.jpg

Plaan ka homme minna garaa¹i,aga mitte kauaks.F1 homme ja vaja oma lemmikule pöialt hoida :wink:

  • Autor
comment_14008

Sai täna siis mastiksi purgil kaan maha võetud ja sisu vastab täpselt sellele mida

soovisin.Mõnus tökkat on käsi väsis ära määrimisest :D

Soovitan soojalt kõigile :wink: mõned pildid ka siia:

large_22800547_Me2x.jpg

large_22800611_jHsi.jpg

large_22800625_ZR9s.jpg

Ja sisekarpi sai veel natuke tehtud,ning loodan hommseks karbi külge saada :lol:

large_22800667_zLaP.jpg

large_22800761_FZPd.jpg

comment_14002

Ma vaataks kuidas hr.m30b35 on taastamisi ise teinud, oleks vähemalt võrdlus olemas?? Kui aga pole midagi siis pole mõtet nii sama seletada kus kohast porr on ja kus mitte.. tuleks tegeleda enda asjadega edasi.. ntx e34 tagasilla sobitamisega e30le.

  • Autor
comment_13998

Kuna enda keevitus andis saba siis sai laenatud ja see masin ei taha minuga koostööd teha .Sellest ka tingitud veidi langenud keevitus kvaliteet,aga endal uus

keevitus silma piiril.Praegune aparaat 80-dest ja suht õnnetu,aga eks saab üleliigne

ka muidugi maha käiatud :wink:

Teen homme pildid kui maha käiatud on siis peaks ilus ka jääma :shock:

Aga tänud neile kes ikka innustavad 8)

JA KES OSKAB PAREMINI SIIS TEHKU SEDA OMA MAISNAGA :x

comment_13997

keevitus kvaliteet kehva sellepärast et pole piisavalt hästi eeltõõd tehtud.

Nimelt hõõru värv korralikult maha sealt kust keevitad, kuna kuumusega eemalduvad gaasid värvist mis segavad punktimist ja tulemus jääb ebakorrektne.

Aga mina ei koniks selle kohapealt midagi, ega ta ära ei lagune.

Minuarust julge ja korralik ettevõttmine, niiet edu ja jõudu.

8)

  • Autor
comment_13992

Punktid on väga ilusti sulanud ma pigem mõtlesin seda sisekarppi :)

Lähipäevil peaks ka tuttav maaler garaa¹i külastama ning oma arvamust avaldama :D Tema on ilmselt see kes selle auto püstoliga ülekäib,ning soovin

kuulda elukutselise maalri käest mis õieti või valesti :roll:

  • Autor
comment_13991

Lähipäevil peaks ka tuttav maaler garaa¹i külastama ning oma arvamust avaldama.Tema on ilmselt see kes selle auto püstoliga ülekäib,ning soovin

kuulda elukutselise maalri käest mis õieti või valesti

Vaikselt ise soovin siis sellist tulemust saada:

Andeks Elari,et kasutan sinu auto pilte

146459518bd053_l.jpg

146459258194ae_l.jpg

  • Autor
comment_13984
e34 sillatala sobitamise eesmärk oli nimelt et saada tugevam sild aga kuna see tundub tagant järele mõeldes ka üsna mõttetu üritusena sis sai hoopis pandud jmedamad poolteljed ja typ 210 differ e28 alt koos isetehtud taga kaanega, kui kedagi häiris mu sillatala sobitamise postitus. Aga üldiselt jääb arvamus samaks.

Oma sillatala sobitusest mulise enda auto teemas ja õnneks ehitan autot endale mitte sulle :evil: seega ei koti ka su arvamus :shock:

  • Autor
comment_13966
kui pritsib on ka võimalus, et co kogus mis peale tuleb on valesti reguleeritud.

kontrolli üle kas see on õige

Seda ka näpidud.Aga imelik,et teine pool sai ilusti kokku :roll:

Homme teen testi päeva ja ennem edasi ei keevita kui asi keevitab nagu mõte :wink:

Vaatan ka aparaadi sisse korra :?

comment_13950

Ma ükspäev ajasin ka masinat paika, kõik toimis ja oli kena. Tegin lõuna ja tagasi tulles oli keegi nagu masina ära vahetanud. Ei keevita enam üldse, metall on nagu ¹veitsi juust ja käriseb ja pritsib kummaliselt. Peale 20 minutit regullimist sain aru et co paloon oli kinni jäänud :oops:

Aus olla, siis ei saa siiani pooltest reguleerimis võimalustest aru :)

Keevitus sul piisavalt kena, kui elukutseline keevitaja pole, siis ei peagi paremini välja tulema. Kui sulatab mõlemad pooled läbi ja asi jääb kinni, siis pole ju rohkem vajagi. Antud kohad ei jää nagunii näha ka.

Edu...

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.