Hüppa postitusse
Postitatud
comment_15214

Panen ka oma rulli siia teistele näitamiseks.
Tegu siis BMW 316, M40B16 mootoriga, Facelift, esmane register 1989 aasta, tumehall .
Ostetud sai Aprill 2009. Eelmine omanik sai auto võla katteks ja kasutas seda jäärajal sõitmiseks. Hinda taheti 8000.-
Auto suht samas seisus välimuselt nagu ostes oli, tagatuled on vahetatud, kuna üks oli katkine, tagastange liist ikka veel puudu :D ja tagapaneeli on keevitatud paremalt poolt. Iluvigu leidub kuid ei nurise, kui teisi rulle vaadata mis müügis on :D Ja see +4000 pööret jama, sooja mootoriga.

Roostet väljast suhteliselt vähe, parem esitiib on alt roostes, kõrvalistuja ukse seest poolt all ääres, selle kummi (või mis iganes to on) all on mõningat roostet, põhjas tuleb mõned väiksed kohad üle käia kuid ei midagi hullu, kõige suurem roosteuss vasakpoolse mootorikäpa juures mis saab soojemate ilmadega ära keevitatud, ning leidub värvikahjustusi mõnel pool kuhu väike rooste täpp tekkinud.

Veermikus karjuvad praegu esisilla õõtsa puksid, roolialtti vaja peale keerata, taha uued amordid.
Muud nagu ei tohiks olla, sest üv'l nuriseti aind kehvade amortide(esimesed vahetatud) ja sumpa üle. Puhtalt läbi siiski :wink:

Ideaalis vahetaks ära parema esitiiva(kui otsustan b-osade kasuks siis mõlemad tiivad ja kapott), laseks liivapritsiga kõik roostes kohad üle, happekrunt sinna peale, põhja alla Dinitrol ML + mastiks, kõiksugu karbid ja kanalid samuti dinitrol ML'i täis, et rooste igalt poolt kust võimalik välja saada ja, et juurde ei tekiks ning kere uue värvi alla, mis saab ilmselt olema must :twisted:
Installiks külge M-Tech II spoileri ringi ja kaopti alla vihasem mootor M50 2.5 või 2.8 näol :twisted: Ja ilusad valuveljed ka alla.
Aga eks näha kuidas palk lubab :roll: Selline oleks minu silmis ideaal. :)

Enne kui laiali kiskuma hakkan kogun asjad kokku :D, et auto kauaks seisma ei jääks. Ja tuleb ka teine auto osta, millega liikuda see aeg. Või siis Kopikas kiirelt värvi alla, kokku laduda ja sellega sõitma hakata :D

Praegu on igapäeva sõiduk ja ei nurise. Sõidetud 14500+ km ja midagi suuremat viga pole, mis sõitmist segaks.

Pildid ka siis:

Ostu päeval
1.jpg

2.jpg

Suvel
3.jpg

Talv
4.jpg

Kodu juures rajal
5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Muudetud , muutis erxx

  • Vastuseid 67
  • Vaatamisi 14,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_10180
see plekk käib ukse keskele, aukudega osa käib samale kõrgusele kinni, kuhu ukseliistki.

Sellepärast see seal vedeleski vist, et keset ust selline üsna lauge mõlk, muidu väga aru ei saagi, kui väga ust ei puuri või kui auto porine on.

Krdi loll oleksin pidanud selle välja lööma kui polster maas oli juba, mitte ei tulnud meelde.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_10014

Keegi oskab öelda, kui pikk kapoti alt taha jooksev piduritoru on?

bmwfans'ist sain nagu aru, et 3120 mm.

Nüüd mingi pidurianomaalia tekkinud. Mingi paar nädalat tagasi lambist üks hommik hakkas pedaal põhja käima. Paar korda pumpasid, siis tuli üles aga pika peale vajus ikkagi põhja. Hakkasin lekkeid otsima ja leidsin hoopis piduriklotsid millel olid katted töölepingu lõpetanud. Said uued (kasutatud) klotsid külge ja pidurid nagu uued, ei saanud aru ka, et pedaal oleks jala alt ära kadunud, aga nüüd valasin murki juurde ja vaatasin, et vedelik suht otsakorral ja pedaal vajub ära jala alt ära vaikselt.

Visuaalselt, kui klotse vahetasin leket ei näinud nagu kusagil. Parempoolne töösilinder sai suvel uus kuna lekkis ja vasak oli korras.

Tundub, et vedelik jookseb vaakumvõimendisse, aga ei tea kindlalt.

Ja keegi äkki teab kust saab Tartust parima hinnaga piduritorusid ja mutreid? Juhuks kui vaja peaks minema :)

  • Autor
comment_9971

See 75.- meeter peaks sel juhul vask toru olema, tavalist ei ostaks elus sellise hinnaga :P

Aga tundub, et läks õnneks ja ei pea pasasel ajal toru vahetama hakkama. Tegin täna starteri siirdamise ära, M20 starter maha, pendiks välja ja M50 starterile külge ning M50 ja M20 ristand peale. Kakkusin selleks kollektroi maha, kuna eelmine kord panin starterit peale 4 tundi, kui kolle jalus oli, keevitasin võtmeid pikemaks jne.

Mootor pöörleb nüüd palju kiiremini käivitades, aga midagi käib kuskile vastu õrnalt, vb pendiks vastu hooratta hammasvööd, kuna M20 pendiks oli pikem ja ei treinud lühemaks ka teda.

Aga kollektori maha kakkumisega avanes selline vaade, kui näpuga seest poolt tõmmata ja pidurivedeliku kadumise arvatav põhjus ka siis, kui see just karteri tuulutuse töö pole, kuna väga tume teine :roll:

17443901ad4221_l.jpg

Auto sai mitu grammi kergemaks :lol: M20 starter paras mürakas.

174439035ff947_l.jpg

Tuleb piduripump maha kakkuda ja vaadata mis seis seal on. Täna ei viitsinud enam jamada. Järgmine nädal ette võtta, siis saab teise rulliku ka kätte ja saab nod ka ära vahetada ühe hooga.

Stange küljest sulas soojas garaazis jää ka lõpuks ära ja sain liistu lõpuks külge. Läbipaistvat silikoni polnud :) Jäägid peab ära lõikama, kui kuivanud on.

17444137802199_l.jpg

  • Autor
comment_9968
See minu pakutud variant on ka vasktoru ikka, ei teagi et metalltorudena ka müüakse... m20 ja m50 starteritel on hamba vahed erinevad.

Ma lasin Elvas Järvevanal teha uue toru taha ja tegi tavalisest metallist, ei tea kust ta neid ostnud on.

Hambad on jah erinevad, sellepärast ma ju pendiksid ära vahetasingi, mul M20'e ühemassiline hooratas.

  • Autor
comment_9954

Pendiksi siirdamine ebaõnnestus.

Ei teinud ilmselt nii nagu peaks, kuna polnud aimugi kuidas seda teha tuleb.

Tulemuseks oli tuksis pendiksi nö "sidur" ja kulunud hammakad otsast, muidugi see oli väike asi. Sõidu ajal hakkas krigisema ja ragisema ja enam käima ei vedanud pärast sõitu.

Otsisin kiirelt omale uue starteri, ja leidsin väga hea variandi 15 € eest, korpus ja osa pendiksit M50 oma ja hammakas otsas M20 oma. Kuna ta kõige parem välja ei näinud, siis kiskusin laiali ning puhastasin ja määrisin ära ja panin mõned paremad jupid külge teise starteri küljest. Pole rohkem tahtmis seda starterit maha kiskuda :P

Salongi vendi massijuhe sai ka nüüd starteri külge nende vahetamistega, kus ta ka olema peab.

Salomest peas ka ikka vasktoru saama. Mul sõber lasi opeli esinduses omale väikse jupi toru teha opelile ja tehti tavalisest rauast torust. Ütlesin a talle et paari aastapärast peab hakkama jälle vahetama. :lol::lol:

Ma hirmuga tõmbasin kõvasti dinitrol ML'i peale :lol:

Pendiksite kõrguse erinevus ka siis, kulunud ikka hea mitu millimeetrit.

17453415e5a4de_l.jpg

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_9475

Sai autot kositatud mõnede uue juppidega.

Vahetasin siis lõpuks "ajutiselt" külge pandud rullikud ära mis mootorivahetusel külge sai pandud :)

Kuna väntvõlli otsa simmer lekkis, siis läks to ka uus.

Pidurite probleem on lahendatud, painutasin ühe toru puru, panin uue ja enam ei vaju pedaal ära, aga pidurid pole head veel.

Õhutada vaja, ei julgenud teha, kui uus olemas, kuna nippel nii roostes. Selle peaks homme tehtud saama, ei viitsinud täna lumesaju käes tegema hakata. Hind oli niplil üle 4 € :shock:

Auto jääb arvatavasti mõne kuu pärast seisma, hakkan otsast lahti võtma ning teen keretööd ära. Siis hakkan vaatama mis juppe tagasi tõstma hakkan ja mis välja vahetan. Mootor on arvatavasti üks asi.

  • 10 kuud hiljem...
  • Autor
comment_34547

Nonii, sain lõpuks autole enamvähem põranda alla ja auto peale aetud.

Laamendasin täna 4 tundi ja tulemus pildilt näha.

20074773f758ed_l.jpg

200747755be964_l.jpg

200747814ecbcf_l.jpg

Auto oli päris niiske seest, tagaistujate jalgealused korgid lõin eest ära, üsna pehmed olid nagunii.

Jalgealune üsna heas seisus, esimesed nurgad on aind pehmed, ja mõni tühi kruviauk roostetab.

Roti raiped ka sees hullamas käinud. Tuleks veel mõned labidaga surnuks lüüa, või siis kuskile luugi vahele jätta.

Ja kuidas ma need nö lävepaku liistud elusalt kätte saaks kus põhjavaip all on. Ei oska mingit nimetust anda neile.

Muudetud , muutis erxx

comment_34567

Soojaga tuleksid paremini aga praegu peaks piisavalt soe olema et plastik katki ei läheks.Vaikselt meelitades ,ühelt poolt oled ära võtnud ju sealt saad proovida mis pidi see tüübel ilusti lahti tuleb.Ma viist meelitasin esimese tüübli lahti ja libistasin soonest välja siis liistu.

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_60080

Matsuga auto, ja pre esiots saksas otsa keevitatud. Sellest ka need roostekohad esiotsas, keevitatud topelt plekki ja rooste olemas, lisaks keevitus kohtadesse poolraamidesse pole karbiõli ega midagi lastud. Tuleb nüüd korda teha ja HV400 vist oli, läheb igasugustesse õõnsustesse.

Lisaks igalpool kus kannatab läheb roostevaba plekk asemele, mingi ~2 mm. Poolraam keevitatudki roostevabaga.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.