Hüppa postitusse
Postitatud
comment_15214

Panen ka oma rulli siia teistele näitamiseks.
Tegu siis BMW 316, M40B16 mootoriga, Facelift, esmane register 1989 aasta, tumehall .
Ostetud sai Aprill 2009. Eelmine omanik sai auto võla katteks ja kasutas seda jäärajal sõitmiseks. Hinda taheti 8000.-
Auto suht samas seisus välimuselt nagu ostes oli, tagatuled on vahetatud, kuna üks oli katkine, tagastange liist ikka veel puudu :D ja tagapaneeli on keevitatud paremalt poolt. Iluvigu leidub kuid ei nurise, kui teisi rulle vaadata mis müügis on :D Ja see +4000 pööret jama, sooja mootoriga.

Roostet väljast suhteliselt vähe, parem esitiib on alt roostes, kõrvalistuja ukse seest poolt all ääres, selle kummi (või mis iganes to on) all on mõningat roostet, põhjas tuleb mõned väiksed kohad üle käia kuid ei midagi hullu, kõige suurem roosteuss vasakpoolse mootorikäpa juures mis saab soojemate ilmadega ära keevitatud, ning leidub värvikahjustusi mõnel pool kuhu väike rooste täpp tekkinud.

Veermikus karjuvad praegu esisilla õõtsa puksid, roolialtti vaja peale keerata, taha uued amordid.
Muud nagu ei tohiks olla, sest üv'l nuriseti aind kehvade amortide(esimesed vahetatud) ja sumpa üle. Puhtalt läbi siiski :wink:

Ideaalis vahetaks ära parema esitiiva(kui otsustan b-osade kasuks siis mõlemad tiivad ja kapott), laseks liivapritsiga kõik roostes kohad üle, happekrunt sinna peale, põhja alla Dinitrol ML + mastiks, kõiksugu karbid ja kanalid samuti dinitrol ML'i täis, et rooste igalt poolt kust võimalik välja saada ja, et juurde ei tekiks ning kere uue värvi alla, mis saab ilmselt olema must :twisted:
Installiks külge M-Tech II spoileri ringi ja kaopti alla vihasem mootor M50 2.5 või 2.8 näol :twisted: Ja ilusad valuveljed ka alla.
Aga eks näha kuidas palk lubab :roll: Selline oleks minu silmis ideaal. :)

Enne kui laiali kiskuma hakkan kogun asjad kokku :D, et auto kauaks seisma ei jääks. Ja tuleb ka teine auto osta, millega liikuda see aeg. Või siis Kopikas kiirelt värvi alla, kokku laduda ja sellega sõitma hakata :D

Praegu on igapäeva sõiduk ja ei nurise. Sõidetud 14500+ km ja midagi suuremat viga pole, mis sõitmist segaks.

Pildid ka siis:

Ostu päeval
1.jpg

2.jpg

Suvel
3.jpg

Talv
4.jpg

Kodu juures rajal
5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Muudetud , muutis erxx

  • Vastuseid 67
  • Vaatamisi 14,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_13613

Nii sama sõitmiseks kõlbab ka ju täitsa visko vurr ette.Ei pea juhtmeid vedama ja releed vahele aretama :D

teed nati ringi ja mahub vahele ära,nimelt tõstad vurri taha poole viskosidurit,seibid vahele ja lõikad natuke tiiviku labasid tagant ära ja hakkab ilusasti tööle.

Minul toimis ilusasti ja teeb seda siiani,aga visko ise hakkab mul õhtale minema.

Kui uut kollektorit vaja,siis mul on täitsa 2tk üle :lol:

Aga jõudu edaspidiseks :)

  • Autor
comment_13607

Peab vaatama jah selle visko mahutamist. Ja süütepool on lihtsalt sinna jäänud :D Äkki mõni kw juures kui autol 7 süütepooli.

Aga jama on ikka sõita ilma õhulugejata, vaja kiiremas korras see soetada ja auto korralikult käima saada. Ei saa aru kuidas osad saavad nii pool kuud ringi lasta.. küttekulu tunudb ka ikka meeletu.

Kas salongi ventikas käib ka läbi aju, et see pärast mootori vahetust tummaks jäi? :lol:

  • Autor
comment_13571

Sai õhulugeja soetatud, tänud C4V6'le.

Ja siit tuli ka lisaprobleeme, nimelt õhulugeja külge ühendada, siis auto ei käi enam üldse :shock: Gaasi peal hoides umbes keskel, siis pöörded kõiguvad 2-4 k vahel ei jää stabiilseks. Gaas maas käivitus aind mõneks sekundiks.

Samas kui proovisin 2.5 mootori õhulugejat, siis lihtsalt läbus ära.. aga kõrgetel pööretel töötas. Alates 3.5 k

Lisaks veel kontrollisin aju koodi, ja ei leidnud muud mootorikoodi sellele ajule kui M50B25.

Kas siis viga peitubki siin?

Aju kood:

0 261 200 405

  • Autor
comment_13559
äkki on soovi jämedate runneritega sisselaske kolle järele

mul siin vedeleb neid 5-6 nurgas :D

Õhulugejat proovi veel mingit teist ka

Millist teist nimel?

Kas siis bosch'i M50B20 mootori õhulugejal ja õhulugejal on ka veel vahe sees?

  • Autor
comment_13543
osad motod jooksead siemensi najal :)

Aga mul boschi aju, samuti tavaline 2 valget, must ja halli juhtmega lambda. Siemens süsteemil teised värvid lambdal.

Mõtlesin, et pean minema veel 2.5 õhulugejat proovima, sest tollega töötas auto kui ikka rõvedalt lisaõhku vahele tõmbas, tuleks uuesti proovida. Äkki 2.5 mootor :D Ei tea ka ju millega täpselt tegu, mootori plokki pealt leidsin aind kirja BMW muud ei olnud.

Eile sain 200 km/h kätte ka :lol: Ja 100 km/h tuleb umbes 100 meetriga :roll:

  • Autor
comment_13534

Auto käib nüüd ilusti :D

Möllasin natuke eetriga ja leidsin vigase koha üles. Kollektorisse on ikka päris mitu auku sisse sulanud ja terve kollektor on seest sulanud. Ei kujuta ette mida selle mootoriga tehtud on... Mai tuld vist :lol:

Nüüd uus kollektor peal ja kõik toimib.

Lihtne arvutus näitab, et 400m peal võib see auto umbes 400km/h sõita.

Keegi teab palju Elva olerexi tankla tagumisest teeotsast kuni mendi maja palkalni maad on siis selle ajaga oli 100 sees, ja enne vajutamist kulgesin 1 käik sees gaas maas.

Õhulugejat ei olnud ka siis taga ega midagi, aind nö õhulugeja voolik.

Mulle igatahes tundub, et ilma õhulugejata vääne madalatel pööretel kordades parem. Ja mul M20 hooratas ka koos siduriga.

  • Autor
comment_13530
Kas Brett ja Rebane on puhkusel,et niimoodi paugutada julged??? Sellisteks katseteks otsi endale kõrvaline koht, mul laps ja naine liiguvad palju linnas...

R.

Kell oli u 1 öösel. Sellisel ajal Elvas eriti rahvast vägapalju vist ei liigu.

See oli ka aind korra prooviks, kuna kuidagi väga hästi liikus edasi.

järelikult pole sul seal kõik täitsa korras kui õhulugejata paremini liigub.

Mul ei ole õiget õhufiltrit ka ja õhust jääb vb puudu lihtsalt.

Nüüd jälle teistpidi jama. Politseionu täna väga kurja pilguga vaatas ja uuris, et alles üv'l käidud ja lärmab nii :D Tegin siis väljalaset ümber ja sumpa viimane osa sai liialt peen ja ei jõua enam gaase välja ajada :lol: Auto ei liigu üldse edasi. Jämedamat toru ja mingi normaalse püti sebima, E34 originaal lõpupütt on liialt suur kolakas sinna alla paigutamiseks vist.

Ja ehk teab keegi millega paagi ühendustoru juurest lekke saaks kõrvaldada? Pika peale immitseb tilga paagi alla. :x

See on see kui sumpa "ajutiselt" alla panna ja auto rahvast täis sõita :?

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_12967

Kellelil kogemusi karteri keevitamisega kui karter pole alt ära võetud? Kas pidama ka jäänud on?

Eile avastasin õliloigu auto alt ja täna hakkasin uurima, et mis jama on ja karteri nurk kuhugi vastu käinud ja immitseb õli välja, ilmselt kuskil kruusateel vastu kivi :x

Saaks tuttava juures ära keevitada aga to ütles, et tuleb karter alt võtta mis tähendaks minu jaoks terve mootori ja käigukasti alt ära kakkumist :?

Muu kõik on siiani kestnud 8)

Keegi oskab soovitada mõnda ökonoomset diffrit 2.0 mootorile siis võiks teada anda. Pöörded maanteel 3000+. Kui gaasipedaali peal väga ei talla siis sain keskmiseks kuluks 8.1 juba 8)

Rooste hakkas närvidele käima ja sain ///Mario teemast hea idee ja proovisin ka :P Tegin omale roostevaba tiiva alumise ääre 8) Vajab veel viimistlemist ja külge installimist.

kike049.jpg

  • Autor
comment_12964
Päris kaval ikka, et roostevaba :P

Aga kas rooste vaba väänate ei sa siis ?? kuna minul on kõik jõnkusd väänautud jne 8)

Jõudu ja Jaksu

///Mario

Ma tegin selle suht paksust materjalist ja oma koduste vahenditega seda väänata poleks saanud :D Lõikasin relakaga soone ette väänasin ära ja keevitasin kinni:) Tagapõlle keevitasin, siis sinna väänasin pleki, see oli õhem ka muidugi. Seda ei kannatanud väga painutada.

Oleks mingi press olemas siis kindlasti saaks :wink:

comment_12906
Keegi teab palju Elva olerexi tankla tagumisest teeotsast kuni mendi maja palkalni maad on siis selle ajaga oli 100 sees, ja enne vajutamist kulgesin 1 käik sees gaas maas.

Sa muidu pead ennast täiesti normaalseks.

Nahhui on vaja linnas sajaga sõita, kui sa tahad kellegile midagi tõestada ja millegagi oma väikset peenist kompenseerida siis pauguta maanteel,

kus inimesi vähem liigub. :roll:

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_11976

Nii kauaks siis "uue" mootori rõõmu :)

Tundub, et asi kuidagi hõreda võitu, või on viga mujal. Nimelt kui auto panen käima ja lähen külma mootoriga sõitma, olles mingi pool kilti teise käiguga tühikäigul sõitnud ja järsult kiirendada jätab auto endast natuke sinist maha. Enne ei ole seda täheldanud ning sooja mootoriga pole samuti seda probleemi.

Samas vahetatud õliga on juba u 3000 k sõidetud ja õli on sees ikka puhas. Kui õlirõngad hõredad oleks, peaks õli mustaks minema või mitte? :P

Õlipuhtuse järgi ütleks, et äkki klapisääretihendid hõredad? On võimalik, et selles osas oma töö teinud vene kütus?

Keegi tark võiks nõu anda. :wink:

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_11424

Nonii seltsimehed keevitajad, tahab keegi veel vaielda? Vaadake mis teie autoga juhtub kui keevitate topeltplekki. Ei tea küll kus ja kuna auto esiosa avarii üle on elanud aga 10 aastat lagi. Värv oli nii kõva, et auk ei tulnud varem nähtavalegi, kuniks survekaga koobast pesin.

167298337f8bb8_l.jpg

16729851d2000e_l.jpg

Rooste lasin liivapritsiga maha ja läks 2k krunt peale. Krundi peale Dinitrol ML ja ML peale misikine vana möks selline kuldne pruun. Pildil ML

16729871ea8265_l.jpg

Augu keevitasin roostevaba plekiga kinni. Pilt jäi tegemata.

Radikas ka tükk aega lekkinud, panin M40 oma peale, keema ei ole läinud, aga to raibe surub vedeliku välja ülevalt äärest, kui pöörded kõrgeks lähevad, selle vastu vist radika parandus ei aita? Tuleb M50 oma ära parandada või osta teine M20/M50 radikas. Kellegil Tartumaal pakkuda hea hinnaga siis PS.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_10404

Väike update..

Eilne torm oli lõbus kuni tänase hommikuni mil tööle sõites rihm lahkuda otsustas. Põhjus väga ajuvaba. Nimelt kapoti alune oli paksult lund täis ja siis arvatavasti lumi hakkas jääd tekitama rihmaseibidele ja kadunud ta oligi. Üles ka enam raibet ei leidnud, kuniks sahk koduteed lükkamas päeval oli käinud ja rihma sauna juurde lükanud :D

Uus rihm sai ära ostetud, kuna to oli "ajutiselt" mootori vahetusel peale pandud :arrow:

Kuna enne oli vanosega mootori pealt rihm pärit ja läks väga halvasti peale, tuli kurja vaeva näha, et see peale saada, siis sai võetud pikem rihm. Töllakas autopoest ei osanud öeda ka mis rihmade vahe on. Lihtsalt, et üks 13 mm pikem. Võtsin siis igaks juhuks pikema kuna see teine läks ikka väga vaevaliselt peale.

Aga see nagu tiba lõtv, kõike veab järgi aga kui käega rihma keerata, siis väntvõlli ei vea ringi, aga kas peaks? Kas rihma saab veel sellest tsentrist väljas olevast rullikust pingutada?

Veel sai enne talve uus aku ja uus õli sisse, lähinädalail tuleks ka xado õlilisand ära osta, mis peaks mootorit vähe tihedamaks muutma.

"Uus" radikas on ka peal jälle 200 eest, pärast vähest aretamist peab see vähemalt jahutusvedelikku :D Lisaks veel uued õõtsapuksid. Nüüd vaja veel uusi tagumisi amorte, keegi oskab miskit head jäika soovitada hea hinnaga?

Mõnusat tuisku seniks.

Kuna tagastange liisut pole siiani saanud, siis paigaldasin talvelisa omale :wink:

OAAAAENc4yriTWMjm0Uu5-UYLJmKF_BNJdQA2r4c3dYuA0Tp2EG9AgHx2GcvzSgC8h_gjbccJa69fkSNp4fgM73shmAAm1T1UFe_fOehf65HsyCAWhONt3X0Nce0.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_10185

Rull oli täna hommikul ära uppunud :arrow: Õhtu sai veel jäärada hõõrutud ja hommikuks oli seis selline :D Toa uksest ka välja ei saanud, tuli aknast tulla :D Siiani pole lumes müttamisest rihm jalga lasknud, kuigi kapotialune mõnusalt lund täis, osa sulas ära sõiduga õnneks.

1733306976e64b_l.jpg

Paar nädalat tagasi otsustas ukse piiraja vedru katki minna mis sai ära vahetatud.

Lisaks sain lõpuks tagastange liistu, tänud eix22'le :)

Keegi oskab öeda kuhu see plekk käib? Vedeles ukse põhjas, kui piirajavedru vahetasin ei osanud seda esmapilgul kuhugi sobitada.

1733306194f1b5_l.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.