Hüppa postitusse

316 '86 (2JZ-GTE) - siimp

Postitatud

Teen ka lõpuks teema ära igaval talveõhtul.Autoks nagu kirjas 316 1.8 m10 mootoriga.Kolmas e30 mida oman.Esimest ei saanudki kunagi sõitma :ipb-happy-smile:.Vahepeal liikunud teiste masinatega.Pikemat aega pidasin jahti korralikule e30-le(2aastat vahelduva eduga).Et oleks kupee ning kere korras ja pre-facelift.Õnneliku leiu otsa sattusin siinsamas foorumis.Imekombel püsis müügis terve nädal ,et õnnestus aega ja raha leida.Esimene auto mille ostmisel ma proovisõitu ei teinud.Kohe kui nägin oli otsus tehtud.Auto üles tõstes oli rõõm veel suurem.Rooste puudub ka põhja alt.Piduritorud originaal tehase laki all jne.Ainuke koht kus roostet natuke on kapoti äär.Auto ajaloost.Eestis olnud 10 aastat.Eelmine omanik oli 80 nedates vanahärra.Talvel sõitnud pole.Enne seda vuras Itaalias.Talve ei hakka see auto nägema ka minu käes.

orig_21478939_kCpK.jpg

orig_21478935_Jfxp.jpg

orig_21478937_PA2g.jpg

orig_21478941_mRMu.jpg

orig_21478943_43eI.jpg

orig_21478949_ylfS.jpg

orig_21478953_1SVs.jpg

orig_21478951_4ouP.jpg

large_21953611_a8PG.jpg

  • Vastuseid 477
  • Vaatamisi 63,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pole ammu kirjutanud. Suvi möödus väga kiirelt ja väga palju sellel autol teha ei jõudnud. Suve alguses tegi GKPhoto mõned pildid, suve keskel olin ise pikalt eemal aga MZ Auto kutid hoolitsesid auto

  • Pole ammu midagi kirjutanud. Mõne auto olen ära müünud, mõne huvitava asja juurde toonud aga püüan nende kõigi vanurite jaoks ikka aega leida.  Selle konkreetse masinaga suhteliselt murevaba. Kõi

  • Kuna selle autoga on väga palju vaeva juba nähtud, siis ajaloo huvides jätkaks endise omaniku lahkel loal selle sama teemaga.   Sai siis toodud teiste kõrvale järjekorras neljas sõitev E30,

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

No see 1,2 ongi parajalt väike surve vaikselt peab ikka lahti keerama kui mootor töösoe.Eks ennamus on ju korki lahti keeranud ikka siis kui kompu näitab et tase madal ja passima läinud kui madal see on  siis :w00t: .Vähemalt mind on see kyll kohe huvitanud :angel:  . Juurde valatakse ka ennamsti samal ajal see pärast ka meeles et polegi nagu miskit survet :S .

 323i-engine.jpg

 

Sellest torust mis paisupaagist maha jookseb ei saa rõhk siis välja ?  Ainult piisava surve korral ?

 

Muidu sellist majajooksutoru vms pole neil, millel on paisupaak radika küljes.

 

 

Sellest torust mis paisupaagist maha jookseb ei saa rõhk siis välja ?  Ainult piisava surve korral ?

 

Muidu sellist majajooksutoru vms pole neil, millel on paisupaak radika küljes.

 

 

 

See kork peaks olema nii sügava põhjaga, et surve kergitab korgi põhja vedrupeal nii palju ülesse ja vajadusel siis saab ülejooks maha voolata.

 

Muudetud , muutis Aaro

  • Autor

Temp korras peale korgi ja termosiduri vahetust. Uus boch bensupump sõidab pagassis ja homme Patricku juurde aeg pandud autot troubleshootima.

  • 5 nädalat hiljem...
  • Autor

Et ikka igav ei oleks. Roolivõimu pump undab. Ja tänasest alates teeb ilmselt differ vabajooksul põrgulärmi.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

Differ visco lsd all. Roolivõimu pump vahetatud. Geneka remont (laagrid ,harjad). Esimene rattalaager (eelimne pidas vastu 2000+ km) Seekord siis kallim laager.

Kuna aega järjest vähem ja tundub ,et auto nõuab pidevalt tähelepanu mõtlen juba iga päev müügile. Ehk läheb üle... kui ei siis sügisest müüki :)

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

Suvi läbi ja taveks plaanid:

 

*Eta alumine ots ja sellele korralik remont. 

Peab veel kirjandust lugema kas kolvid jäävad 126kw omad või ei sobi.

 

*torukolle

 

*Bilstein b12 komplekt alla

 

*õõtsapuksid juba läbi ja need vahetada

 

*veljed vahetada

Õõtsapuksid vahetasid kevadel?

 

Äkki peaksid autoga korra nõia juurest läbi käima,võtab needuse maha

  • Autor

Sügisel aga kevadest saadik sõitnud. Kumm täitsa lahti. Silmaga näha polnud aga üv punktis mõnuga andis järgi.

Ära ainult jumala eest strongflexe osta, mu sinisel igapäeva rullal on all. Kui pead aegajalt sitemat teed sõitma (loe kruusateed) siis lammutab absull kõik laiali. Roolivardasse on isegi mingi kolks tekkinud.

  • 3 nädalat hiljem...

Nägin täna mustamäel sind sõitmas sellega.. fooritagant kiirendab uuematel nagu nalja eest ära  :D  :D

 

 

Ise olin muidugi traditsiooniliselt jalgsi

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor

Viimase aasta m3-el oli õige tootekood mida taga ajasin. 

Suvel remonditud generaator teeb häält. Ilmselt laager surnud juba. Tootjaks laagril oli optima vms kui mu mälu ei peta. Lähen kindlapeale välja ja ostan korras kasutatud seekord :)

Muudetud , muutis matu665

otsisid seda e36 oma?

Mis genekat puudutab, siis kindlam ikka ise üle käia või taastatud osta. Ise jamasin oma genekahunnikuga, kõigil esiteks juba harjad otsas, lisaks sellele on enamusel väljundpinge madal. Mis võimsusi puudutab, siis e30 ridadest sa üle 80A väga ei leiagi, 90A on ka olemas, aga see kuulub lisavarustusse ja juba harvem nähtus. Ausaltõeldes sellest mingit tolku polegi sulle, sul pole nagunii hunnikute viisi lisavarustust, et 80A ära ei jõua toita.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.