Hüppa postitusse
Postitatud
comment_46748

No tere kõik see pere taas.Sai siis üks E30 koju veetud.Kuna pesitsen soomes, siis sai ka auto siit maalt ostetud.Aastaarvuks on siis 88 ja keremudeliks 316i, mille juurde kuulvad kaks ust ehk kupee.Auto on ostetud 88'dal aastal soomest uuena ja hooldusraamatu viimane sissekanne pärineb aastast 99 ja siis oli kolometraaziks 178tuhat kilomeetrit.Nüüdseks kerinud ette 299tuhat kopikatega.Kas see ka õige on, ma ei tea.Ma eeldan, et täitsa võimalik, kuid pead ei anna.Vähemasti pole keritud nagu enamus autodest.Eelmise omaniku poolt on siis 3 aastat tagasi tehtud keretööd, keevitatud otsast lõpuni kõik ära.Kui kuorralikult ? Seda oskan siis öelda, kui ükskord saan auto ülesse maast tõstetud ja põhja alla pilgu visatud.Peale keretöid seisis auto enamuse ajast soojas ja köetavas garaazis.Mõni üksik õhtu, mila ta selle välja toast ajas ja veidi päevavalgust näitas.Ja selle 3 aasta jooksul on ta ära vahetanud päris hulga juppe.Alustades vedrudest (madaldus ja rohelised ning mõnusalt jäik). Tagumiste amortide kohta ei tea, kuid esimesed peaksid olema bilsteinid ja täitsa uued.Nina on küll nagu kardil, vahel tahaks kohe täitsa kustukummi.Aga mulle meeldibki nii!
Uuendusi on saanud ka tutika Nissensi radiaatori näol, uus kütusepump.Süda sai uued tõukurid, nukkvõlli, rihma ja sinna juurde kuuluva.Käib mõnusalt vaikselt ja nagu M40'le kohane, siis väikese kõrvupaitava tiksuga.Poole pöörde pill! Näitad võtit ja juba ta käib.Autol sai eile ( 21.07.2012) järgi käidud sellises kohas nagu Kitee.Kohale jõudes oli kilometraaziks 400km kopikatega.Suhteliselt piinarikas sõit arvestades seda, et tagasi oli vaja ka sealt tulla ja teised 400km.

post-353-0-46709500-1342978003_thumb.jpg

Aga autost natukene.Nagu eelnevalt mainitud, siis tootmisaastaks on 88 ja mootoriks M40B16.Ei ole ei kompuutrit ega elektroonilist kella.El. peeglid on, aga need ei tööta.Põhimõtteliselt polegi midagi, kuid see mind ei heiduta.Täna siis sai hakatud tegelema probleemide lahendamisega.Esimeseks mureks olid mitte töötavad kojamehed.Alguses arvasin, et hoovastik võib kinni olla, kuid võta näpust.Probleemseks osutus hoopis mootor, mis oli selleks korraks oma töölepingu lõpetanud.Loodan, et saan homme "uue", siis saan kokku laduda.Ja siis saab edasi tegeleda igasuguste väikeste asjadega.Aus olla, siis ma olen suht väsinud ja ei viitsi mingit eriti pikka juttu siia rohkem kirjutada.Eks ma tasapisi uuendan asju.


Paneks siia väikese nimekirja, hea kokku lüüa, kui palju raha vana auto sööb. :D

*Kojameeste mootor 20.- €
*Piduriklotsid,kettad,trumlid,käsipiduriklotsid 110.- €
*Ülevaatus 75.- €
*Jagajakaas,rootor,rattalaager,küünlad,küünlajuhe,temp.andur 176.- €
*Poleerimispasta,vaha,shampoon ja muu pudipadi 84.90.- €
*Küünlavõti,paar padrunit,brake cleaner,WD-40 24.90.- €




Seniks aga üks pilt kuulutusest :

post-353-0-01583400-1342978547_thumb.jpg

Olge vahvad,

Marko!

Muudetud , muutis Marko S

  • Vastuseid 55
  • Vaatamisi 6,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Marko, ole pai poiss ja ära tsiteeri viimast postitust- seal allpool on teine nupp asjaliku vastuse postitamiseks. Ma kustutan su tsiteeringud ära ja jutu jätan alles seekord. Punane on seks aga

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_47969

h2 näitamine ei määra midagi, seal näitab selliseid asju ka veel, mida juba pool aastat tagasi ei saanud. Just h2 õeldu mulle et ended, um vist pole õeldud ,et ei saa, aga hind on räige ja keegi pole tellinud ja ei teagi, kas saab või ei saa

Kummi ikka saab, h2 oli mingi 16e, just tellisin.

Siis jääb loota, et äkki on kellegil vedelema jäänud mingist projektist ja tahab maha müüa.

  • Autor
comment_48209

Loodame, et Renx leiab mulle kellegi, kes plekit ja keevitustööd teeb.Vahetusse lähevad siis karbid täies tükis, tagumised tiivakaared, ilmselgelt lasen ka teha korralikud tungikohad ja siis pagasnikust tungi koht ja panipaik.Loodame, et saan kellegi, kes ära teeks.

Ja täna siis sai tehtud ära tellimus.Peaks paari nädala jooksul kätte saama ka jupid.

[size=4]Vasak õõts: 10523 01 - 1tk [/size]

[size=4]Parem õõts: 10524 01 - 1tk [/size]

[size=4]Õõtsa puksid: 10546 01 - 2tk [/size]

[size=4]Kondid: 10575 02 - 2tk [/size]

[size=4]Stab. puksid - 13135 01 - 2tk [/size]

[size=4]Tag. silla puksid: - 10639 01 - 2tk [/size]

[size=4]Tag. õõtsa puksid: - 10644 01 - 4tk [/size]

[size=4]Ülemised amordi tugilaagrid: 10669 01 - 2tk [/size]

[size=4]Tag. amordid: 27-974-F - 2tk [/size]

[size=4]Esim. tugilaagrid: 10573 01 - 2tk [/size]

[size=4]Rooliotsad: 10582 01 - 2tk [/size]

[size=4]Kisub suuremat sorti remondiks. [/size]

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_48952

Täna läksid peale uued küünlad, uus ECU andur ja temp. andur ning avastasin, et tühikäigumootor oli "pisut" vigane.Ehk siis peaks olema ta kinnises asendis tühikäigul, kuid ei olnud.Mõtlesin ja uurisin ja avastasin, et seal küljepeal on reguleerkruvi, millega saab siis seda klappi seal sees reguleerida.Sai see paika, käib tuduvalt paremini. :mrgreen:

Aga nüüd oleks vaja leida küünlajuhtmed kuskilt.Nimelt igalt poolt pakutakse mulle ilma (detonatsiooniandurita ?) juhtmeid, kuid mul vaja sellist, kus see andur on küljes.Nimelt siis neljanda silindri piibujuhtme küljes on selline asi nagu allolevalt pildilt näha võib.See pistikuga kaabel.

On see det. andur või on miskit muud ? Ja kui palju ta mõjutab mootori tööd, sest et puterdab ikka või noh, nagu jätaks vahele.Jube keeruline seletada läbi interneti tema emotsioone.

ProductPictures_image_3405_big.jpg

Hetkel sain ka pakkumise keretöödele.Ootan ühte veel ja siis otsustan, mis ja kus ja kui palju.

comment_48960

Mul vist üsna selline korralikuma poolne juhe vedeleb veel kuskil.

Ja detonatsiooni andur ei ole ta kohe kindlasti, pigem on see andur selleks, et aju saaks aru, et milline töötakt millises silindris on. Ehk siis peaks olema umbes samal eesmärgil, milleks on M50 mootoril nuka andur.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_49612

Nii, piltidega ma veel teid ei kostita, kuid hetkel sõnadest piisab.Ehk siis, uued juhtmed peal, tulemus null.Täpselt sama pull ikka, puterdab ja ei käi korralikult.Kui ükskord auto keretöödest tagasi saan, siis uurin edasi.Hetkel on variant, et hammasrihm võib olla ühe hambaga mööda.Kuna mootoris kõik asjad vahetatud, siis ei oska kuskilt otsast enam midagi välja mõelda.

Oktoobris peaks siis kätte saama pisut paremas seisus auto, kui ta sinna läks.Hetkel siis vahetatakse karbid, tagumised tiivakaared, pagasnikus olevad panipaigad ja ilmselt põhas olevaid üllatusi.Eest kaitsmekarbi alune korrastatakse ja ka esiklaasi all olev roostekoht.Värvi osas veel asi lahtine, kuna pole just kõige odavam lõbu.Aga eks ma mõtlen miskise alternatiivi välja. :)

Seniks aga käime jala!

Panen "hirmus" pika varustuselisti ka :

VIN WBAAB110203466852

Type code AB11

Type 316I (EUR)

E series E30 ()

Series 3

Type LIM

Steering LL

Doors 2

Engine M40

Displacement 1.60

Power 73

Drive HECK

Transmission MECH

Colour ZINNOBERROT (138)

Upholstery (0274)

Prod.date 1988-11-17

S199A AUSSTATTUNG BLEIHALTIGER KRAFTSTOFF without catalytic converter

S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Headlight wipe/wash/Intensive cleaning

S820 Nordland-Ausfuehrung

S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Additional Export tank filling

S860A SEITLICHE BLINKLEUCHTEN VORN Additional turn indicator lamp

S925A VERSANDSCHUTZPAKET Transport protection package

S958 Interne Kabelbaumauswertung

Muudetud , muutis Marko S

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_53159

Aega läks, aga asja sai.Löpuks siis "lekkisid" internetti pildid mu kallist armukesest.Auto seisab siiani tartus.Lähen detsembri paiku talle järgi sinna.Sai siis lastud vahetada karbid, tagumised tiivakaared, tagumine pöll korrastatud ja nipet/näpet veel.Siin siis möni töendusmaterjal sellest tööst.

Ootab%20omanikku.jpg

Paremas tuuleklaasi nurgas oli kah algeid roostest, see sai lastud ka likvideerida :

Akna%20nurk.jpg

Parem%20karp.jpg

Tagumine%20p6ll.jpg

Vasak%20karp.jpg

Tiivakaared said suts laiemaks lastud teha, et mahuks tulevikus laiem velg sinna sisse ära. :mrgreen:

Vasak%20tiivakaar.jpg

Parem%20tiivakaar.jpg

  • Autor
comment_53216

Aus olla, siis veel mitte.Seisab tartus, lähen alles 2 nädala pärast järgi talle.Ja siis on vaja veel heitgaasid üle vaadata, miks need paigast on.Lähen 27'dal Truumu Diagnostikasse jutule, vaatame mida targad mehed räägivad.Ja muidugi siis oleks siin pool vett vaja ülevaatuselt läbi pääseda.Saab olema jälle pool kuni kolmveerand tundi küünte närimist. :D

Muudetud , muutis Tiit

comment_53222

Marko, ole pai poiss ja ära tsiteeri viimast postitust- seal allpool on teine nupp asjaliku vastuse postitamiseks. Ma kustutan su tsiteeringud ära ja jutu jätan alles seekord.

Punane on seks aga ilma pinnavärvita ära ringi kihuta- kruntvärvidest enamus ei ole mõeldud niiskust kinni pidama- see pinna passiveerimiseks ja metalli nakkuvuse parandamiseks. Küsi poest kasvõi värvi jääke mis tagasi toodud tooni mittesobivuse tõttu. Samuti b varuosadel peal olev kruntvärvilaadne asi ei sobi niisama peale jätmiseks- sinna peaks samuti korraliku pinnaka peale laskma.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_55127
Päris aus olla, siis pole ma viitsinud ennast kokku võtta ja kirjutada siia midagi.Tegelikult vahepeal on juhtunud palju.Keretööd tehtud, osaliselt olen tööga rahul, osaliselt mitte.Aga sellest ma siin ei viitsi jahuma hakata.
 
Sai veel vahetatud hulgaliselt juppe.Kogu esisild on uus.Uued lemförderi õõtsad,rooliotsad,stabikapuksid,stabika kondid.Vahetatud sai ka üks katkine vedru, ning uued amordipadjad.Taga on ka uued vedrud, uued amordipadjad.Sillatalapuksid on veel tegemata, ei jõudnud ajaliselt.Truumu juures käidud, mootoris on kõik korras, va pihustid.Sain teised pihustid, kuid nendega ei tööta ka just kõige paremini.Spidoblokis ei pea enam kella vaatama, vaid näen ka muid asju.Vana ja koleda rooli vahetasin M-Tech I vastu, mis oli mu touringus.See jõudis ka lõpuks minu kätte.
 
Nokkimist veel on, võtan rahulikult.Kiiret pole.Aga nüüd, mõni pilt.
 
IMG_2937.jpg
 
6llehoidik.jpg
 
66ts.jpg
 
66ts_1.jpg
 
amordid.jpg
 
amordipadi.jpg
 
jupid.jpg
 
karterikaitse.jpg
 
lem_66ts.jpg
 
vedru.jpg
 
Tänusõnad lähevad edasi kõikidele abikätele, kes viitsisid mässata ja abiks olla! :)
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.